Oprettet October 26, 2014 Hvordan passer deres børnetøj i str? Købte til pigerne her ved udsalg, og ser nu at det er dobbeltstørrelser Fx står der 98-104 men også fra 2-4 år på samme bluse. Hvad er jeres erfaring med deres tøj? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2014 Jeg synes det er småt... I hvert fald til C. Vi køber altid en str. størrere end ved andet tøj. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2014 Nattøjet er småt i str til Lasse, men ellers har det været normalt i str. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2014 M. Bruger 98-104 i alt tøj (trusser 5-6 år pga. Bleen)og nattøj fra Føtex/Bilka :) Ellers stumper bukserne og jeg synes bluserne er spraypaintet på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2014 M. Bruger 98-104 i alt tøj (trusser 5-6 år pga. Bleen)og nattøj fra Føtex/Bilka :) Ellers stumper bukserne og jeg synes bluserne er spraypaintet på :)Hvilken str bruger hun normalt? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2014 Luna bruger 86-92... hun har et par fede bukser i str 98-104 og de er vildt lange! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2014 Hvilken str bruger hun normalt?Meget af andre mærker er 92, i hvert fald kjoler og nederdele :) Bukser er vi på vej i 98, så de ikke stumper for hurtigt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2014 Jeg synes, det er småt i det. Vitus er slank - ligger i underkanten af normalen, men det er normalt for ham. Altså, hans str. 68 bukser passer perfekt i livet, men er alt for korte. Hans str. 74 bukser hænger, fordi de er lidt for store i livet - og dermed bliver meget lange i benene - på trods af han vel er 78-80 cm lang. Føtex tøj er det han først vokser ud af. Del dette indlæg Link to post Share on other sites