Vinnus

Føtex børnetøjs størrelser?

8 indlæg i dette emne

Hvordan passer deres børnetøj i str? Købte til pigerne her ved udsalg, og ser nu at det er dobbeltstørrelser Fx står der 98-104 men også fra 2-4 år på samme bluse. Hvad er jeres erfaring med deres tøj? :)

Del dette indlæg

Jeg synes det er småt... I hvert fald til C. Vi køber altid en str. størrere end ved andet tøj.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nattøjet er småt i str til Lasse, men ellers har det været normalt i str.

Del dette indlæg

Annonce ♥

M. Bruger 98-104 i alt tøj (trusser 5-6 år pga. Bleen)og nattøj fra Føtex/Bilka :) Ellers stumper bukserne og jeg synes bluserne er spraypaintet på :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

M. Bruger 98-104 i alt tøj (trusser 5-6 år pga. Bleen)og nattøj fra Føtex/Bilka :) Ellers stumper bukserne og jeg synes bluserne er spraypaintet på :)

Hvilken str bruger hun normalt?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Luna bruger 86-92... hun har et par fede bukser i str 98-104 og de er vildt lange!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvilken str bruger hun normalt?

Meget af andre mærker er 92, i hvert fald kjoler og nederdele :) Bukser er vi på vej i 98, så de ikke stumper for hurtigt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes, det er småt i det. Vitus er slank - ligger i underkanten af normalen, men det er normalt for ham. Altså, hans str. 68 bukser passer perfekt i livet, men er alt for korte. Hans str. 74 bukser hænger, fordi de er lidt for store i livet - og dermed bliver meget lange i benene - på trods af han vel er 78-80 cm lang. Føtex tøj er det han først vokser ud af.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER