Oprettet October 26, 2014 Så kan vi jo godt blive ved med at støtte: Jeg skal i hvert fald have årets jule ornament, i både guld og sølv - ligesom sidste år og så mangler vi alligevel en familie kalender! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2014 Helt enig. Jeg skal også i rema og shoppe :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2014 Rema1000 er også superaktive i kampen mod madspild og giver fast overskudsvarer til hjemløse. SÅ fedt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2014 Elsker bevidste supermarkedet :loveshower Thumps up til Kvickly og Rema 1000 :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2014 Jeg glæder mig så meget til Rema1000 åbner d. 13. november her hos os! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2014 Jeg glæder mig så meget til Rema1000 åbner d. 13. november her hos os! :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2014 Elsker bevidste supermarkedet :loveshower Thumps up til Kvickly og Rema 1000 :super Og thumbs up til Irma!! ikke at forglemme :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2014 Og thumbs up til Irma!! ikke at forglemme :D Jeg tror aldrig jeg har set en Irma IRL :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites