mille1981

Sko med lynlås og snører?

7 indlæg i dette emne

Noah krummer foden når han får sko på, så vi er blevet anbefalet er par sko der har lynlås i siden så de er lette at komme i, og samtidig snører, så de kan bindes tæt til foden.

Hvilke mærker kan I anbefale? Jeg kan finde babybotte, men for det første kan jeg ikke finde en fysisk forhandler og for det andet var manden ved at falde ned af stolen da han hørte prisen...

Noah skal stadig have en hånd til støtte når han går (tog 2 skridt selv i dag :yay ).

Vi har prøvet prewalkers fra Bundgaard ( købt efter vejledning i skobutik) Det var ikke et hit...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Simon havde nogen fra ecco, vi var meget glade for!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bundgård duede heller ikke for os.

I august mdr brugte vi en formue på sko! På 2 uger skiftede hun størrelse. Så køb ikke for meget endnu. Vent til han har gået i en uge eller to, så bliver hans fod mere flad. Vega krummede også HELT vildt i starten: derfor hun lige pludselig gik op i størrelse :) Det fik vi i hvert fald at vide og det mærkede vi så også i skoindkøb.

Vi har kun snørresko, og jeg har været rigtig glad for Skofus. Lige nu både i indesko (300 kr) og som udesko (500 kr) :)

Handlede de her sko i Ro's Torv.

Min mand havde ellers sagt (dengang min niece var lille og fik alt for dyre sko), at det ville han aldrig betale, men nu kan han se meningen og forskellen i kvaliteten og støtten især... ;) og betaler så det det koster nu :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Karlas ecco-sko har snørre og lynlås, og dem har vi virkelig været glade for. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må prøve at kigge på nogle Ecco-sko og se om jeg kan finde nogen

Det var sjovt nok også på ros Torv vi købte Noahs, så har egentlig mest lyst til at købe sko et andet sted næste gang ;) Men der er en stor skoringen oppe i byen, så mon ikke det bliver der...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm... Jeg var ude og kigge på Ecco-sko i dag, og jeg synes godt nok forfoden er meget flad i det. Noah har en ret høj vrist, og den starter ret langt ude mod tæerne (eller bare en fed fod ;) ), så jeg tvivler på de bliver en succes :(

 

Til gengæld fandt jeg nogen fine Skofus som jeg overvejer at få ham til at prøve i weekenden...

 

Sko

 

Nogen der har erfaring med dem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, skofus sko er købt  på Halloween-tilbud, så de endte med at koste 325 kr i stedet for 450 :yay (så er manden glad ;) ) Nu håber jeg så de er til at få på ham, men de virker meget rummelige, så tror det er et godt match.

 

Jeg fik også selv købt 2 par og også lige et par til mandens søn :shop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER