Oprettet October 21, 2014 Årets skole foto samt et billede fra Teak-wondo :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2014 Hold fast, han bliver bare kønnere og lækrere :kuller Der bliver kamp om ham mellem tøserne ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2014 Tak Mette jeg synes jo også han er meget nuttet, men jeg er heller ikke helt objektiv ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2014 Hvor er den lille Leo blevet af, hold nu op han er blevet en stor dreng. Og nøj hvor er han bare nuttet, det har du helt ret i! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2014 Det ser sejt ud det taek wondo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2014 Hold nu op en lækkerbasse :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2014 Det er mega sejt at han går til Taekwondo, han elsker det simpelthen. Forleden i bilen på vej hjem sagde han: Jeg er skabt til at træne taekwondo :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2014 Han blir så stooooor ki!! Lækker gut Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2014 Sikker en lækkermås :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites