Carcassonne

Valg af babytøj

23 indlæg i dette emne

Hej.

Som en del af mit speciale er jeg ved at definerer markedet for børnetøj og håber at I vil hjælpe mig ved at besvare et kort spørgeskema :). 

Spørgeskemaet skal bruge lidt info om jer som mennesker/forbrugere til at definerer demografien og så hvilke kriterier i fokuserer på, samt hvilke mærker børnetøj som I køber. 

Vil skyde på at det tager 2-5 minutter :). 

Spørgeskema

Del dette indlæg

Besvaret

Del dette indlæg

Annonce ♥

Besvaret - men med tungen lige i munden - er det ikke atypisk at 1=mest? Det plejer da at være mindst?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Besvaret - men med tungen lige i munden - er det ikke atypisk at 1=mest? Det plejer da at være mindst?

Sagde manden også :) Men jeg tænkte den modsat som at nr. 1 var førstepladsen so to say :)... Men er vidst bare en smagssag :) 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for jeres svar allerede:) 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Done

Del dette indlæg

Annonce ♥

Done ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Done :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Done  :) 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Done!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak skal i have alle sammen :)

Jeg smed den op herinde og på min-mave ca. samtidig i går aftes og har allerede fået 113 besvarelser :) Jeg er meget imponeret og mange tak skal I have :). Havde regnet med at lade den køre i nogle dage for at få nok svar:) Men er jo skønt det her. :).

Lader den køre lidt endnu, end til jeg lige skal samle op så flere må endelig gerne besvare :) Jo flere svar, jo stærkere billede :). 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sejt med 113! :glad

Jeg fik også lige snøvlet mig sammen til at besvare den :) Jeg tror muligvis, du har en stavefejl: Under mærker står det "Lobio". Jeg går ud fra, at du mener iobio :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Del dette indlæg

Annonce ♥

Besvaret :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sejt med 113! :glad

Jeg fik også lige snøvlet mig sammen til at besvare den :) Jeg tror muligvis, du har en stavefejl: Under mærker står det "Lobio". Jeg går ud fra, at du mener iobio :)

Du har nok ret, tak :) Havde nogle ting stående med småt, så har nok bare fået rettet til en fejl da jeg ville skrive med stort :) Men kan jeg vidst ikke rette i selve spørgeskemaet nu :) Men kan jeg selvfølgelig i mine bilag til projektet :). 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER