Carcassonne

Billige hvide bodies

16 indlæg i dette emne

Hej :)

Nogen som kender nogle steder hvor man kan købe billige hvide bodies? Jeg er ude efter størrelse 56-64 tror jeg. 

Vil lave nogle tryk til dem og så give min mand i julegave, men synes ikke jeg kan finde nogle som er billige. 

I det hele taget svært at finde nogen som er helt hvide. 

Så hvad kan I anbefale? 

Del dette indlæg

Hej :)

Nogen som kender nogle steder hvor man kan købe billige hvide bodies? Jeg er ude efter størrelse 56-64 tror jeg. 

Vil lave nogle tryk til dem og så give min mand i julegave, men synes ikke jeg kan finde nogle som er billige. 

I det hele taget svært at finde nogen som er helt hvide. 

Så hvad kan I anbefale? 

Helt klart anbefale H&M

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Kender du kvaliteten og ved du hvad forsendelse koster derinde?

Kan ihvertfald godt li' prisen :P

Kørte lige helt igennem :) Forsendelse er 25 ser det ud til :). 

Redigeret af Carcassonne

Del dette indlæg

Annonce ♥

Helt klart anbefale H&M

Enig

Synes bare ikke at det er specielt billigt, i forhold til at en koster 50 kr. (godt nok 3 for 100) men ville da gerne se om det kunne gøres billigere. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kender du kvaliteten og ved du hvad forsendelse koster derinde?

Kan ihvertfald godt li' prisen :P

Kørte lige helt igennem :) Forsendelse er 25 ser det ud til :).

Vi har ikke brugt bomuldsbodyer ret meget, så jeg tør ikke love, hvor længe de holder, men vi i hvert fald været tilfreds med dem :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har ikke brugt bomuldsbodyer ret meget, så jeg tør ikke love, hvor længe de holder, men vi i hvert fald været tilfreds med dem :)

De små vokser jo også ud af dem så hurtigt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har bestilt fra next direct flere gange - og hvide bomulds body'er af to gange. Jeg er så glad for dem, de holder rigtig godt til mange gange vask, de er meget tykke i det - og rigtig blød kvalitet.

Så jeg vil helt klart anbefale dem fra next direct...

Men er også rigtig glad for dem fra H&M - for de er lidt tyndere i det - og de er rare at bruge, hvis de skal have dem indenunder en t-shirt - Eller i min datters tilfælde også under en kjole eller tunika. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Netto har til en 5'er pr stk. I hvert fald "vores"

Del dette indlæg

Annonce ♥

Netto har til en 5'er pr stk. I hvert fald "vores"

Har jeg ihvertfald ikke set i vores, og har da været dernede i dag. Men må jo lige kigge igen i morgen:) 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har bestilt fra next direct flere gange - og hvide bomulds body'er af to gange. Jeg er så glad for dem, de holder rigtig godt til mange gange vask, de er meget tykke i det - og rigtig blød kvalitet.

Så jeg vil helt klart anbefale dem fra next direct...

Men er også rigtig glad for dem fra H&M - for de er lidt tyndere i det - og de er rare at bruge, hvis de skal have dem indenunder en t-shirt - Eller i min datters tilfælde også under en kjole eller tunika. 

Nu har jeg jo ikke så stor erfaring, men tænker at han/hun skal have dem på under et par velourbukser/lang bluse (evt. bare købe dem med lange ærmer) idet at den lille bliver først omkring 1. marts :). Tror du så dem fra Next direct vil være for tykke? 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har jeg jo ikke så stor erfaring, men tænker at han/hun skal have dem på under et par velourbukser/lang bluse (evt. bare købe dem med lange ærmer) idet at den lille bliver først omkring 1. marts :). Tror du så dem fra Next direct vil være for tykke?

Vi brugte dem fra nextdirect til Mie men kun i 1 lag og de var perfekte. Men købte så de der ærmeløse derinde til de kølige dage og de var altså også gode.

Jeg har ikke helt forstået det med 2 lag på hele kroppen. Jeg kan gå med til en undertrøje men kun de dage jeg selv bruger det og så hvis der er fodkoldt.

Men som sagt er de langærmede gode til 1 lag! Ærmeløse til 2 lag og så ville jeg købe fra H&M til under T-shirts og kjoler.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi brugte dem fra nextdirect til Mie men kun i 1 lag og de var perfekte. Men købte så de der ærmeløse derinde til de kølige dage og de var altså også gode.

Jeg har ikke helt forstået det med 2 lag på hele kroppen. Jeg kan gå med til en undertrøje men kun de dage jeg selv bruger det og så hvis der er fodkoldt.

Men som sagt er de langærmede gode til 1 lag! Ærmeløse til 2 lag og så ville jeg købe fra H&M til under T-shirts og kjoler.

Den med om du har undertrøje på er jo egentlig god måleenhed, men jeg har altid en t-shirt/stropbluse på under mine langærmede... Med mindre det selvfølgelig er varmt nok til kun kortærmet :P Så tror jeg må droppe den regel :).

Synes bare det er møg svært at bedømme hvornår de små skal have hvor meget tøj på :) 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nogen som har nogle rabatkoder til Next Direct eller ved om du ofte sender ud eller lignende?:) Skal jo bare nå at bestille inden jul, så har lidt tid at løbe på :) Og vil da være rart med noget rabat så man har råd til at købe lidt ekstra med også:). 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Helt enig Maja - det er også det jeg har erfaret. Og det er akkurat sådan vi bruger det herhjemme...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER