NSEllekilde

Bor du i hillerød eller omegn- søger baby-veninde

5 indlæg i dette emne

Jeg ved ikke om det er fuldstændig mærkeligt at jeg søger sådan noget herinde, men jeg mangler desperat en tæt veninde til at dele gode og dårlige oplevelser med.

Jeg er af ung alder, men jeg har aldrig følt at det har været et problem når jeg havde ældre venner :P

Jeg søger en veninde til caféture, vinduesshopping (hvor vi helt sikkert skal i babyafdelingen!), til at snakke babysnak, men også helt almindelige hverdagsting.

Jeg er faktisk ligeglad med alder, bare at du er sød og har lyst til at have en god veninde! :wub

Lidt om mig:

Jeg er 19 år og læser til Social og sundhedsassistent. Jeg drømmer om at blive børnesygeplejerske når jeg ikke drømmer om at blive mor :7himmel

Min kæreste er 25 år og er i øjeblikket taxachaffør for at tjene penge ind til den lille familie vi prøver at skabe :-) Vi har været sammen i 2 ½ år og vi startede med PB i september !

Vi glæder os begge to meget til at der kommer en lille ny i vores lille familie :loveshower

Som overskriften lyder så er vi bosat i Hillerød, så det ville være optimalt hvis du boede tæt på -så vi spontant kan drikke en kop kaffe/te/kakao hvis lysten melder sig :kiss

jeg håber at der er nogen som kunne have lyst :loveshower

Knus herfra :wub

Del dette indlæg

Jeg synes det er friskt at spørge.. :)

Bor selv i vestjylland, så det er nok lige langt nok væk ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes også det er en sød besked,men jeg bor også i det mørke Jylland :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

hmm måske du skal prøve at kigge på sider som fx. venindeliv.dk? :) tror der er større chance for du møder en der :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak fordi I svarer, var begyndt at trække lidt i land :-D

Jeg søgte bare en som havde lidt samme interesser som jeg - baby, graviditet osv <3

Men tak for jeres søde beskeder :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER