Oprettet October 18, 2014 Skal vi ikke også have gang i sådan en? NAVN: ALDER: BOR I: UDDANNELSE/ARBEJDE: FRITIDSINTERESSER: KÆRESTE / GIFT: TERMIN: FØDESTED: DRENG/PIGE: MULIGE NAVNE: ANDRE BØRN: VÆGTFORØGELSE: STRÆKMÆRKER: KVALME: ØDEMER: PLUKVEER: RYGSMERTER: BÆKKENLØSNING: FØDSELSFORM: FRYGT FOR FØDSEL: HVEM SKAL MED TIL FØDSEL: SOVER DÅRLIGT OM NATTEN: SJOVE SPISEVANER: SÅ LANGT HENNE VED SIDSTE OPDATERING: SCANNING: NÆSTE LÆGEBESØG: JORDMODER: ANDET: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2014 NAVN: AnitaALDER: 31BOR I: StoholmUDDANNELSE/ARBEJDE: Ejendomsmægler, MDE. Men jeg er ikke en dygtig ejendomsmægler. Tilgengæld er jeg skide god til at være sagskoordinator :)FRITIDSINTERESSER: Zumba, forælder/barn gymnastik, familie og vennerKÆRESTE / GIFT: gift juni 2010TERMIN: 22. Juni - 18.juniFØDESTED: ViborgDRENG/PIGE:MULIGE NAVNE:ANDRE BØRN: Marius fra aug 2012VÆGTFORØGELSE: taber mig pt - tager lidt på pga mine spisevanerSTRÆKMÆRKER: masser fra sidstKVALME: en anelse - daglig kvalme og stort set min en opkastning pr dag ØDEMER:PLUKVEER:RYGSMERTER:BÆKKENLØSNING: Er begyndt at få ondt i hofter og lænden. Har en øm bækkensamling i bagdelen. FØDSELSFORM: vides endnu ikke. Skal vist have en god snak omkring det. Skal til lægesamtale efter MDFRYGT FOR FØDSEL: Ja, endte i aks sidstHVEM SKAL MED TIL FØDSEL: Min mandSOVER DÅRLIGT OM NATTEN: jaSJOVE SPISEVANER: Spiser kun noget jeg har lyst til, ellers ender det galt.SÅ LANGT HENNE VED SIDSTE OPDATERING: 4+5 11+6SCANNING: D. 26/11 var vi til 1. NF. 2. NF er d. 9/12.NÆSTE LÆGEBESØG: 1. lægebesøg var d. 19/11JORDMODER: Skal til JM d. 9/1-15ANDET: Har pt allerede den første influenza. Det døjede jeg en del med sidst.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2014 (redigeret) NAVN: SannieALDER: 34BOR I: Middelfart, FynUDDANNELSE/ARBEJDE: Er uddannet ernæringsassistent og social- og sundhedshjælper. Kommer dog ikke til at arbejde med det mere. Skal til at læse HGV i januar. Og videre som sekretærFRITIDSINTERESSER:KÆRESTE / GIFT: Forlovet, vi har besluttet at vi skal giftes den 28/2TERMIN: 31,05,15FØDESTED: Kolding sygehusDRENG/PIGE:MULIGE NAVNE:ANDRE BØRN: Har Mathias fra 04, Sebastian fra 07 og Emma Sophie fra 13. Har mistet 2 gange ved MA og en graviditet udenfor livmoderen.VÆGTFORØGELSE: Vægten svinger lidt op og nedSTRÆKMÆRKER:KVALME: Har vildt meget kvalme.ØDEMER:PLUKVEER:RYGSMERTER: Er begyndt at få ondt i ryggen, men det skyldes at jeg har en dårlig ryg med 6 skruerBÆKKENLØSNING:FØDSELSFORM: Vil gerne føde selv, og kun med akupunktur og ilt som smertelindende. FRYGT FOR FØDSEL:HVEM SKAL MED TIL FØDSEL: Min dejlige mand, og håber på at min mor kommer med igenSOVER DÅRLIGT OM NATTEN: Vågner mange gange pga. kvalmenSJOVE SPISEVANER:SÅ LANGT HENNE VED SIDSTE OPDATERING: 16+2SCANNING: MD 8/1NÆSTE LÆGEBESØG: 20/1 på Kolding sygehusJORDMODER: Skal til JM 2.gang den 14/1 og igen 11/3ANDET: Er gastric bypass opereret, og har 3 stivgjorte led lænden. Har fået grønt lys til at føde selv Redigeret December 16, 2014 af Moar_til_4 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2014 Her kommer mine info: NAVN:Henriette ALDER:27 BOR I: Brøndby UDDANNELSE/ARBEJDE: Ejendomsmægler (sidder med al papirarbejdet) FRITIDSINTERESSER: KÆRESTE / GIFT: forlovet med Kasper pr. i fredags ;-) TERMIN: 1. juni FØDESTED: Hvidovre DRENG/PIGE: vides ikke. Der er kun drengebørn i min kærestes familie men man kan jo ikke vide sig sikker MULIGE NAVNE: Oskar er min kærestes favorit til en dreng og Valentina er min favorit til en pige ANDRE BØRN:ingen, det er første gang VÆGTFORØGELSE: en smule STRÆKMÆRKER: de kommer sikkert KVALME: en anelse men det er til at overkomme ØDEMER: PLUKVEER: RYGSMERTER: mange lændesmerter BÆKKENLØSNING: FØDSELSFORM: absolut på hospital hjulpet af professionelle FRYGT FOR FØDSEL: HVEM SKAL MED TIL FØDSEL: min kæreste SOVER DÅRLIGT OM NATTEN: det må siges, hver dag SJOVE SPISEVANER:Hmm Skinkeost SÅ LANGT HENNE VED SIDSTE OPDATERING: 8+2 SCANNING: NÆSTE LÆGEBESØG: 29/10 JORDMODER: ANDET: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2014 Her kommer mine info: NAVN:Henriette ALDER:27 BOR I: Brøndby UDDANNELSE/ARBEJDE: Ejendomsmægler (sidder med al papirarbejdet) FRITIDSINTERESSER: KÆRESTE / GIFT: forlovet med Kasper pr. i fredags ;-) TERMIN: 1. juni FØDESTED: Hvidovre DRENG/PIGE: vides ikke. Der er kun drengebørn i min kærestes familie men man kan jo ikke vide sig sikker MULIGE NAVNE: Oskar er min kærestes favorit til en dreng og Valentina er min favorit til en pige ANDRE BØRN:ingen, det er første gang VÆGTFORØGELSE: en smule STRÆKMÆRKER: de kommer sikkert KVALME: en anelse men det er til at overkomme ØDEMER: PLUKVEER: RYGSMERTER: mange lændesmerter BÆKKENLØSNING: FØDSELSFORM: absolut på hospital hjulpet af professionelle FRYGT FOR FØDSEL: HVEM SKAL MED TIL FØDSEL: min kæreste SOVER DÅRLIGT OM NATTEN: det må siges, hver dag SJOVE SPISEVANER:Hmm Skinkeost SÅ LANGT HENNE VED SIDSTE OPDATERING: 8+2 SCANNING: NÆSTE LÆGEBESØG: 29/10 JORDMODER: ANDET: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2014 NAVN: Linda ALDER: 29 BOR I: Ringkøbing UDDANNELSE/ARBEJDE: jobsøgende FRITIDSINTERESSER: heste KÆRESTE / GIFT: Gift TERMIN: 27/6-15 FØDESTED: Herning, muligvis hjemmefødsel grundet lynfødsel med mit barn nr 2 samt hurtig fødsel første gang. DRENG/PIGE: Vides ikke endnu MULIGE NAVNE: Har vi ikke talt om endnu ANDRE BØRN: William fra 24/2-11 og Caroline fra 7/9-13 VÆGTFORØGELSE: ja :-( pga dumme spise vaner grundet kvalme... STRÆKMÆRKER: rigeligt i forvejen KVALME: Lidt indimellem ØDEMER: Nej PLUKVEER: Nej RYGSMERTER: Nej BÆKKENLØSNING: Nej FØDSELSFORM: naturlig FRYGT FOR FØDSEL: Jeg havde rn helt ekstrem hurtig fødsel med Caroline med vestorm. Samt vestorm ved sønnen også min frygt er ikke at nå på sygehuset og de smerter vestorm giver HVEM SKAL MED TIL FØDSEL: Min mand SOVER DÅRLIGT OM NATTEN: Sover som en sten, bortset fra jeg skal op og tisse SJOVE SPISEVANER: ikke rigtig nogen SÅ LANGT HENNE VED SIDSTE OPDATERING: 4+4 ( 24/10-14) SCANNING: 12/11 (beregnet til jeg var ca 7 uger henne) 26/11 (beregnet til 9+4) nakkefoldsscanning 10/12 fastlagt termin 27/6. NÆSTE LÆGEBESØG: JORDMODER: 29/12 ANDET: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2014 NAVN: CecilieALDER: 25BOR I: RingstedUDDANNELSE/ARBEJDE: Studerer Kultur og formidling i Odense, + arbejder på Roskilde museumFRITIDSINTERESSER: Skriver historiske romaner, maler og tegner, lave radio, naturKÆRESTE / GIFT: GiftTERMIN: 13. Juni 2015FØDESTED: RoskildeDRENG/PIGE: dremgMULIGE NAVNE: Artur / ThorVÆGTFORØGELSE: 25 kg STRÆKMÆRKER: ja desværre fordi jeg har nogle ar fra en operation der er blevet strukketKVALME: Ikke længereØDEMER: masser af vand i fødder og hænder hele dagenPLUKVEER: kun oplevet ganske fåRYGSMERTER: ja hver aften næstenBÆKKENLØSNING: stadig lidt ondt men har formået at træne mine muskler stærke nok til at kompensereFØDSELSFORM: Muligvis vandfødselFRYGT FOR FØDSEL: Ikke rigtigt, jeg ved det kommer til at gøre ondt, det har jeg accepteret, så nu er det bare at kæmpe sig igennemHVEM SKAL MED TIL FØDSEL: MandenSOVER DÅRLIGT OM NATTEN: nej, men skal selvfølgelig op og tisse, kan snart gøre det med lukkede øjne.SJOVE SPISEVANER: næh men kan ikke få nok frugtSÅ LANGT HENNE VED SIDSTE OPDATERING: 35 + 2SCANNING: fik 3d scanning i uge 26+6 NÆSTE LÆGEBESØG: ikke flereJORDMODER: d. 18 majANDET: - Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2014 NAVN: CamillaALDER: 22BOR I: OdenseUDDANNELSE/ARBEJDE: Læser medicinFRITIDSINTERESSER: FRITID?? jeg læser medicin ;) Så udover medicin, fantasy bøger, bagningKÆRESTE / GIFT: GiftTERMIN: tjaah engang i juni :PFØDESTED: Hmm overvejer SvendborgDRENG/PIGE: PasMULIGE NAVNE: Vi har snakket om nogle stykker: ANDRE BØRN:VÆGTFORØGELSE:STRÆKMÆRKER: Har på brysterne fra sidst.... Men der er allerede kommet nye til :rolleyes KVALME: En smule... ØDEMER:PLUKVEER:RYGSMERTER:BÆKKENLØSNING:FØDSELSFORM: Vaginalt... Gerne i vand FRYGT FOR FØDSEL: Lige nu vil jeg gerne bare nå så langt, så den tid den glæde/sorgHVEM SKAL MED TIL FØDSEL: MandSOVER DÅRLIGT OM NATTEN: Hmm vågner en million gange indtil ca. 1 og render på toilet, derefter :zzz SJOVE SPISEVANER: Havde vanvittig lyst til ostehaps i går.... hader ostehaps ;)SÅ LANGT HENNE VED SIDSTE OPDATERING: Engang i første trimester... 4-7 tror jegSCANNING:NÆSTE LÆGEBESØG: Burde ringe til lægen, men det bliver nok først i næste ugeJORDMODER:ANDET: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2014 Den smuttede lige i farten... Fik trykket på den forkerte knap :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2014 NAVN: ALDER: 26 BOR I: Vanløse - flytter til Skovlunde UDDANNELSE/ARBEJDE: lærer FRITIDSINTERESSER: KÆRESTE / GIFT: gift med verdens skønneste mand TERMIN: nf siger 29/5, men det er nu 2/6 FØDESTED: Hvidovre DRENG/PIGE: en dreng MULIGE NAVNE: han skal hedde Alfred ANDRE BØRN: ingen VÆGTFORØGELSE: et kilo STRÆKMÆRKER: ja, på den nederste del af maven :( KVALME: ikke rigtig ØDEMER: nej PLUKVEER: ja RYGSMERTER: ja BÆKKENLØSNING: nej FØDSELSFORM: naturlig fødsel FRYGT FOR FØDSEL: ingen HVEM SKAL MED TIL FØDSEL: min mand SOVER DÅRLIGT OM NATTEN: ja, men pga stress SJOVE SPISEVANER: lyst brød - mums SÅ LANGT HENNE VED SIDSTE OPDATERING: 14+5 / 14+0 SCANNING: mange! Tre Ts, nf samt to Kønsscanninger NÆSTE LÆGEBESØG: til februar JORDMODER: har været i dag, skal igen til marts ANDET: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 4, 2014 NAVN: HelleALDER: 27BOR I: BrønshøjUDDANNELSE/ARBEJDE: Nyuddannet farmaceut - arbejdsløsFRITIDSINTERESSER: jobsøgning ptKÆRESTE / GIFT: KæresteTERMIN: 11. juniFØDESTED: HerlevDRENG/PIGE:MULIGE NAVNE:ANDRE BØRN: ingenVÆGTFORØGELSE: lidtSTRÆKMÆRKER: KVALME: Aftagende, nu får jeg det bare ubehageligt i stedet :(ØDEMER:PLUKVEER:RYGSMERTER:BÆKKENLØSNING:FØDSELSFORM: vaginalt helst i vandFRYGT FOR FØDSEL:HVEM SKAL MED TIL FØDSEL: min kæresteSOVER DÅRLIGT OM NATTEN:SJOVE SPISEVANER:SÅ LANGT HENNE VED SIDSTE OPDATERING: 12+6 (3. dec) SCANNING: tidligscanning 21. okt, NF 3. dec, MD 23. janNÆSTE LÆGEBESØG: JORDMODER: 11. decANDET: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2014 NAVN: BirteALDER: 36BOR I: KøbenhavnUDDANNELSE/ARBEJDE: pt jobsøgendeFRITIDSINTERESSER:KÆRESTE / GIFT: gift siden juli 2011TERMIN: 11. juniFØDESTED: Hvidovre HospitalDRENG/PIGE: gætter på dreng (igen) - update fra MD: det bliver en dreng :)MULIGE NAVNE: ?ANDRE BØRN: Rasmus fra okt 2012VÆGTFORØGELSE: ikke så meget pga kvalme og opkast; update 19+5: +1,5 kgSTRÆKMÆRKER: ikke endnuKVALME: ja, med opkast fra 6+2 til 11+6ØDEMER: nejPLUKVEER: er begyndtRYGSMERTER: nejBÆKKENLØSNING: nejFØDSELSFORM: vaginaltFRYGT FOR FØDSEL: nej, men er spændt, da min JM anbefaler hjemmefødsel pga. min første fødsel, der gik rimelig hurtig (har ikke truffet beslutningen endnu)HVEM SKAL MED TIL FØDSEL: min mandSOVER DÅRLIGT OM NATTEN: nejSJOVE SPISEVANER: ikke rigtigSÅ LANGT HENNE VED SIDSTE OPDATERING: 19+5SCANNING: NF 8.12., MD 20.1.NÆSTE LÆGEBESØG: slut februarJORDMODER: 7.1., næste besøg: 25.3.ANDET: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2014 NAVN: JanneALDER: 34BOR I: NordsjællandUDDANNELSE/ARBEJDE: KontorFRITIDSINTERESSER: Øhhh de andre børn ptKÆRESTE / GIFT: GiftTERMIN: 7/6FØDESTED: Hillerød tror jegDRENG/PIGE: Ved det den 20/12MULIGE NAVNE: Ha ha, der er vi bare SLET ikke enige, må se når vi ser kønnetANDRE BØRN: 2 VÆGTFORØGELSE: ?STRÆKMÆRKER: NejKVALME: Ikke mereØDEMER: Hvad er det??PLUKVEER: En lille smuleRYGSMERTER: JepsBÆKKENLØSNING: NejFØDSELSFORM: KSFRYGT FOR FØDSEL: Nej ikke med KSHVEM SKAL MED TIL FØDSEL: MandSOVER DÅRLIGT OM NATTEN: JaSJOVE SPISEVANER: SlikSÅ LANGT HENNE VED SIDSTE OPDATERING: 14+1SCANNING: 20/1NÆSTE LÆGEBESØG: Februar engangJORDMODER: 15/12ANDET: Del dette indlæg Link to post Share on other sites