Besvaret April 3, 2016 Vi er ved en genbrugscontainer med nogle af Vs vinterstøvler. V: Moar, er det vasketøj? M: Nej det er genbrug. Så putter vi dine gamle støvler herned så nogle andre kan bruge dem, fordi nu skal du ikke bruge dem mere. V: Hvorfor ikke? M: Du kan ikke passe dem mere. Du vokser. V: Mmm? M: Og får store fødder V: Ja og en stor tissemand! :D Boys will be boys :rolleyes :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 17, 2016 I fredags (15/4): B henter V har børnehave og de sidder i bilen og kigger ud på en mand, der kigger på en campingvogn. V: Se, der står en morfar! B: Tror du han er morfar? V: Ja, for han har en tyk mave. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2016 Torsdag D. 5/5-16: Min mor er på besøg og jeg beslutter, at hun får sin mors dags gave før tid og at Valdemar må give den, fordi han elsker at give gaver. Så mens min mor sidder i stuen, hiver jeg V ud, viser ham gaven og forklarer ham, at den er til mormor og at han skal sige "Glædelig mormors dag". Han nikker ivrigt, tager glad pakken, løber ind til min mor, og giver hende gaven med ordene: "Tillykke mormor! Det' en dejlig dag idag!" :biglove :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2016 Torsdag D. 5/5-16: Min mor er på besøg og jeg beslutter, at hun får sin mors dags gave før tid og at Valdemar må give den, fordi han elsker at give gaver. Så mens min mor sidder i stuen, hiver jeg V ud, viser ham gaven og forklarer ham, at den er til mormor og at han skal sige "Glædelig mormors dag". Han nikker ivrigt, tager glad pakken, løber ind til min mor, og giver hende gaven med ordene: "Tillykke mormor! Det' en dejlig dag idag!" :biglove :D :wub hvor er han skøn :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2016 :wub hvor er han skøn :biglove Meget :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2016 I fredags (15/4): B henter V har børnehave og de sidder i bilen og kigger ud på en mand, der kigger på en campingvogn. V: Se, der står en morfar! B: Tror du han er morfar? V: Ja, for han har en tyk mave. Valdemar har faktisk ret godt styr på, hvordan de der bedstefædre ser ud. Idag fortalte han: Far, jeg ved godt, at din far hedder Preben. Det er ham, der ikke har så meget hår. :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 19, 2016 Min lille gut bliver en god kæreste, en dag ;) Jeg prøver en kjole, jeg har købt og spørger (egentlig B) om den ikke er flot, og V udbryder "Wauw den er fantastisk!" Jeg siger tak, og at han er sød, og han tilføjer "Den er meget smuk og fin". :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 19, 2016 Min lille gut bliver en god kæreste, en dag ;) Jeg prøver en kjole, jeg har købt og spørger (egentlig B) om den ikke er flot, og V udbryder "Wauw den er fantastisk!" Jeg siger tak, og at han er sød, og han tilføjer "Den er meget smuk og fin". :biglove :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2016 Valdemar er på toilettet mens jeg kommer ud af badet, så vi snakker. V: Mor, du har store bryster M: Mmm... V: Og der er mad derinde M: Ja, det er rigtigt, der er mælk i V: Ja, mælk og kød M: Arh, der er ikke kød. Kun mælk. Mælk til babyer, ikk'? V: Mmm. Mælk til babyer, ikk' til store drenge. Der er mælk i den *peger* og hvad med den der? *peger* M: Der er også mælk. V: Nogle gange kan man også få pizza derinde. M: Ej, ikke rigtig, skat :D Jeg kan godt se, det er nogle kedelige madkasser, jeg har, der er hverken kød eller pizza i :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2016 To søde tale "fejl" her til morgen: "Ej spejlet er helt PUDSET!" (Det var det så overhovedet ikke, det var dugget efter mit bad) "Lisserbeth er bare lille bille" (Altså lille bitte - ikke et insekt ;)) :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2016 Vi har været i zoo og se jule-hænder (hule-hyæner) :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 V løber ind på sit værelse og peger på rullegardinet: Moar kan du ikk være sød... Kan du ikk gøre mig en tjeeeenest? Vil du ikke tage den her op, så jeg kan se solen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 V vil gerne læse "mor har en baby i maven" og jeg vil gerne forklare ham, at det har jeg ikke nu. (Altså vi læste stadig bogen, jeg ville bare gerne have, at han ikke misforstod ;)) M: Jeg havde jo engang Elisabeth i maven. Og engang havde jeg dig i maven. Men jeg har ikke nogen baby i maven nu. V: Måske får du en baby i maven igen. Og måske er der to. Så skal pigen hedde Filippa. M: Okay! :D Hvad skal drengen så hedde? V: Han skal hedde Thorkild. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 3. grads forhøret hver gang, man er på toilettet: V: Har du tisset? M: Ja V: Har du lavet puhada? M: Nej V: Har du tørret din tissekone? M: Ja V: Har du vasket hænder? M: Ja V: Har du tørret dem? M: Ja Men jaeh, sådan må det jo også være for ham, når han har været derude ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 3. grads forhøret hver gang, man er på toilettet: V: Har du tisset? M: Ja V: Har du lavet puhada? M: Nej V: Har du tørret din tissekone? M: Ja V: Har du vasket hænder? M: Ja V: Har du tørret dem? M: Ja Men jaeh, sådan må det jo også være for ham, når han har været derude ;) Haha oh ja det kender vi også! William er bare ikke så nuanceret: 'mor tis! Stor pølle mor? Pølle numse? (Eller han siger faktis 'numis' :D ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 Haha oh ja det kender vi også! William er bare ikke så nuanceret: 'mor tis! Stor pølle mor? Pølle numse? (Eller han siger faktis 'numis' :D ) Haha hvor sødt! "Numis" :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 Han ryster dem godt nok bare ud af ærmet idag :D V: Mor ved du, hvad en advokat er? M: Æææææhm... Prøv lige og fortæl mig det? V: Det er sådan en, der er rigtig meget god til at lave balloner, så får man en advokat! M: Aaarh, en pokal? :D V: Jaaaaerh! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 V vil gerne læse "mor har en baby i maven" og jeg vil gerne forklare ham, at det har jeg ikke nu. (Altså vi læste stadig bogen, jeg ville bare gerne have, at han ikke misforstod ;)) M: Jeg havde jo engang Elisabeth i maven. Og engang havde jeg dig i maven. Men jeg har ikke nogen baby i maven nu. V: Måske får du en baby i maven igen. Og måske er der to. Så skal pigen hedde Filippa. M: Okay! :D Hvad skal drengen så hedde? V: Han skal hedde Thorkild. :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 V vil gerne læse "mor har en baby i maven" og jeg vil gerne forklare ham, at det har jeg ikke nu. (Altså vi læste stadig bogen, jeg ville bare gerne have, at han ikke misforstod ;)) M: Jeg havde jo engang Elisabeth i maven. Og engang havde jeg dig i maven. Men jeg har ikke nogen baby i maven nu. V: Måske får du en baby i maven igen. Og måske er der to. Så skal pigen hedde Filippa. M: Okay! :D Hvad skal drengen så hedde? V: Han skal hedde Thorkild. :D Men hvis i skal have flere skønne børn, så er det da ret vildt hvis han får ret i, at I får tvillinger! :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 :D Men hvis i skal have flere skønne børn, så er det da ret vildt hvis han får ret i, at I får tvillinger! :o Altså det ER jo lidt min drøm. :7himmel Så det stak da lige lidt i mig, også apropos snak om, hvad børn sådan fornemmer og forudsiger. Men tror altså ikke lige at navnet Thorkild kommer til at holde stik :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 Altså det ER jo lidt min drøm. :7himmel Så det stak da lige lidt i mig, også apropos snak om, hvad børn sådan fornemmer og forudsiger. Men tror altså ikke lige at navnet Thorkild kommer til at holde stik :blush Jeg tænkte også jeg hellere måtte holde mig til forudsigelsen om tvillinger, og så lade navnene være op til B og dig :P mindes noget om at Bertram var på jeres liste..? :chin: Min mand er helt med på drømmen om tvillinger. Hvis det sker for os, så har jeg sagt at så lærer han bare at amme, for så må han gerne få ønsket opfyldt ;) :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 Jeg tænkte også jeg hellere måtte holde mig til forudsigelsen om tvillinger, og så lade navnene være op til B og dig :P mindes noget om at Bertram var på jeres liste..? :chin: Min mand er helt med på drømmen om tvillinger. Hvis det sker for os, så har jeg sagt at så lærer han bare at amme, for så må han gerne få ønsket opfyldt ;) :D Haha uha ja, det bliver hårdt arbejde (også) med amning :D Og ja, Bertram ville være et oplagt bud på drengenavn herfra, hvis vi en dag får en dreng mere :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2016 Hvad er der nu galt med Thorkild? :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2016 Hvad er der nu galt med Thorkild? :P Ingenting såmænd :D Det er bare ikke lige på listen herhjemme ;) (Men det er Filippa i øvrigt heller ikke :)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites