Besvaret March 10, 2016 Du er så sød, Katrine :kiss Og ja, han har helt styr på sommerfugle, det er han mega fascineret af. Generelt kan han godt lide at vide, hvor ting kommer fra. Mælken kommer faktisk fra koerne. Men hvor kommer koerne så fra? Og hvem har fanget fisken? Er det Rema? Den slags ;) Uh Skype ville være genialt til V! Men så moderne er jeg ikke sikker på at hans mormor (eller mor :blush) lige er :lolhit iPhone-typer? For så er FaceTime jo det nemmeste :D Junior snakker gerne længe i mobil med farmor - og svigerne har sq også installeret Skype, så de kan få visuel kontakt ind imellem (jeg bruger en Skype-app på padden), så hyggeligt. Mærkeligt nok så er han dog faktisk lettere at fastholde med mobilen end med Skype, selvom han altid bliver vildt begejstret, lige når billedet toner frem :) Pokus-liljer :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2016 Tuli-pop-blomster og pokus-liljer :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2016 Tuli-pop-blomster og pokus-liljer :kuller :ditto :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2016 Tuli-pop-blomster Ser han Zack & Quack, der er der nemlig blomster der hedder tuli-pop-blomster i og dem elsker (bog)sommerfuglen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2016 Du er så sød, Katrine :kiss Og ja, han har helt styr på sommerfugle, det er han mega fascineret af. Generelt kan han godt lide at vide, hvor ting kommer fra. Mælken kommer faktisk fra koerne. Men hvor kommer koerne så fra? Og hvem har fanget fisken? Er det Rema? Den slags ;) Uh Skype ville være genialt til V! Men så moderne er jeg ikke sikker på at hans mormor (eller mor :blush) lige er :lolhit :haha klart koerne kommer fra Rama :biglove når de har mælken har de også koerne, det er da det eneste rigtige :LOL Mine forældre er ikke altid lige smarte til det tekniske, men Skype kan de hitte ud af, og det er genialt med mine niecer. Jeg er sikker på V's moar også kan hitte ud af det :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2016 Tuli-pop-blomster Ser han Zack & Quack, der er der nemlig blomster der hedder tuli-pop-blomster i og dem elsker (bog)sommerfuglen Arh, ja det gør han! Så er det nok derfor ja :) (øv det havde været sjovere, hvis det var tulipaner :D) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2016 Og ja måske skal jeg gøre mere ud af det der FaceTime :chin: Selvom jeg egentlig ikke er fan af sådan noget video-telefoni (det er skrækkeligt afslørende i forhold til hvor ofte moderen render rundt i nattøj :whistling ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2016 HAHAHAHA! V kigger på en app med dyr og fortæller mig, hvad dyrene hedder. [kigger på mus] Det en mus [kigger på en kat] Det en kat. Det til Lallemar (Han vil MEGA gerne have en kat) [kigger på en hund] Det en hund [kigger på en krokodille] Det en kokkodille [kigger på en flamingo] Det en faster Janni Det fede er at han altså HAR en faster Janni, så moderen morede sig enormt over, at det var dét flamingoen hed :D :D :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2016 Og ja måske skal jeg gøre mere ud af det der FaceTime :chin: Selvom jeg egentlig ikke er fan af sådan noget video-telefoni (det er skrækkeligt afslørende i forhold til hvor ofte moderen render rundt i nattøj :whistling ) Haha :D vi facetimer med Jon når han er på arbejde, men jeg holder mig altså ude af billedet ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2016 Faster Janni :lol :lol :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2016 Haha :D vi facetimer med Jon når han er på arbejde, men jeg holder mig altså ude af billedet ;) V elsker at tage billeder af mig (<_<) så jeg kan liiiige se en FaceTime-samtale for mig med "Se der er min moor!" :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2016 Faster Janni :lol :lol :lol Fedeste talefejl ever :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2016 Ok i med bedste superhelte-crimefighter-stemme lyder det fra V: "Ræve må IKK' komme med til min fødselsdag! Fordi så giver jeg dem bøllebank og bider dem og smider dem i skraldespanden!" Gad vide, hvad ræve har gjort ham? :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2016 Ok i med bedste superhelte-crimefighter-stemme lyder det fra V: "Ræve må IKK' komme med til min fødselsdag! Fordi så giver jeg dem bøllebank og bider dem og smider dem i skraldespanden!" Gad vide, hvad ræve har gjort ham? :chin: Mener han røvere..? :chin: Men godt så! Ingen ræve, okay?! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2016 Mener han røvere..? :chin: Men godt så! Ingen ræve, okay?! ;) Måske? :chin: Det lyder bare meget som ræve :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2016 Noglegange vil man gerne sige noget rigtig sødt, men er så glad og overstadig at det ikke kommer helt rigtigt ud: "Du... Du er... Det er... Du er bare en GOD BEDSTE far" :lol :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2016 B kører rundt for at finde et sted at parkere bilen. V: Hva' har du gang i, far? B: Vi er lige på jagt efter en parkeringsplads V: Jubii skattejagt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2016 Noglegange vil man gerne sige noget rigtig sødt, men er så glad og overstadig at det ikke kommer helt rigtigt ud: "Du... Du er... Det er... Du er bare en GOD BEDSTE far" :lol :biglove :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2016 B kører rundt for at finde et sted at parkere bilen. V: Hva' har du gang i, far? B: Vi er lige på jagt efter en parkeringsplads V: Jubii skattejagt! :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2016 Vi er ved en genbrugscontainer med nogle af Vs vinterstøvler. V: Moar, er det vasketøj? M: Nej det er genbrug. Så putter vi dine gamle støvler herned så nogle andre kan bruge dem, fordi nu skal du ikke bruge dem mere. V: Hvorfor ikke? M: Du kan ikke passe dem mere. Du vokser. V: Mmm? M: Og får store fødder V: Ja og en stor tissemand! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2016 Vi får forbi en hund, der knurrer/gøer. V: Hvad var det? M: Det var en hund, der gøede. V: Nej, jeg tror, det var din mave, der brølede! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2016 Vi er ved en genbrugscontainer med nogle af Vs vinterstøvler. V: Moar, er det vasketøj? M: Nej det er genbrug. Så putter vi dine gamle støvler herned så nogle andre kan bruge dem, fordi nu skal du ikke bruge dem mere. V: Hvorfor ikke? M: Du kan ikke passe dem mere. Du vokser. V: Mmm? M: Og får store fødder V: Ja og en stor tissemand! :D Mænd :lol de er ens om de er 3 eller 30 :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2016 Mænd :lol de er ens om de er 3 eller 30 :rolleyes Lige præcis :D :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2016 Dagens top-3 fra Valdemar på potten: 3. Årh, jeg har lavet en stor klat! 2. Adr, jeg kan se en ært! Det nok godt ulækkert! 1. Faaaaar, du skal skynde dig, jeg gider ikke sidde her hele dagen! :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2016 Dagens top-3 fra Valdemar på potten: 3. Årh, jeg har lavet en stor klat! 2. Adr, jeg kan se en ært! Det nok godt ulækkert! 1. Faaaaar, du skal skynde dig, jeg gider ikke sidde her hele dagen! :lol :first: :biglove han er altså så skæg :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites