Besvaret February 26, 2016 Lange fødder og store bryster -gad vide hvordan V egentlig ser dig? :Chin: :lolSå længe det ikke er store fødder og lange bryster :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2016 Så længe det ikke er store fødder og lange bryster :lolhit Du er satme skarp idag! :D :D :D :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2016 Så længe det ikke er store fødder og lange bryster :lolhit Ahahahahahahahahahaha :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2016 Du er satme skarp idag! :D :D :D :DJeg er virkelig i mit es i dag :D Det var det (elendige) stand-up jeg så i går på musikkælderen der har gjort det tror jeg :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2016 Jeg er virkelig i mit es i dag :D Det var det (elendige) stand-up jeg så i går på musikkælderen der har gjort det tror jeg :lolhit Du skulle have sprunget op og snuppet mikrofonen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2016 ELSKER ELSKER ELSKER når din tråd popper op med et nyt guldkorn fra V! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2016 ELSKER ELSKER ELSKER når din tråd popper op med et nyt guldkorn fra V! Tak søde :kiss Jeg ville bare ønske, jeg fik skrevet dem alle ned :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2016 Tak søde :kiss Jeg ville bare ønske, jeg fik skrevet dem alle ned :D I må grine meget hjemme hos jer! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2016 I må grine meget hjemme hos jer! :D Dét gør vi også :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2016 Du skulle have sprunget op og snuppet mikrofonen :DJeg ville helt sikkert være bedre end mange af de andre :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2016 Hold da op, hvor kan der komme meget ud af en lille dreng, når han snakker i telefon med sin mormor :D Følgende er fra én samtale imorges: "Først var jeg inde i mors mave. Og så kom jeg ud. Og så var det Lisserbeths tur. Og så kom hun ud" "Lisserbeth har faktisk nogen prikker på maven. Men så tog lægen dem væk" "Ved du hvad mormor? Far har faktisk en kanin i hans bil. Og en høne. Og tre papegøjer!" (Mormor spørger om han vil med ud og fodre ænder) "Mmm og så kan de få mine Vamperbob firkant sukkelade kis. Det kan de godt li'. Og høner de får faktisk så'n noget lille bitte må kyllinger. De lægger æg og så knækker de, knak knak, og så...! ... kommer der !!! KYLLINGER!!!!" "Og så imorgen, en anden dag, så var jeg henne ved ham, der giver slik og klipper hår. Klip klip klip og så fik jeg en slikkepind og sukkelade æg og jeg har faktisk også nogen pølser!" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2016 Det må være virkelig svært at følge med :D Men hvor er det vidunderligt kært, hvordan han bare siger præcis hvad der lige fylder i hovedet :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2016 Det må være virkelig svært at følge med :D Men hvor er det vidunderligt kært, hvordan han bare siger præcis hvad der lige fylder i hovedet :loveshower Haha ja den kører barer derudaf :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2016 "Mor, man må IKK spise penge!" Øhhhhhh nej? :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2016 Åhh gud, hvor er han dog fantastisk!,:D Snakkede han i legetelefon eller rigtigt med mormor? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2016 Åhh gud, hvor er han dog fantastisk!,:D Snakkede han i legetelefon eller rigtigt med mormor? Tak :kissHan snakkede rigtig med sin mormor. :) Han eeeeeelsker at snakke i telefon med hende. :wub (Og når han snakker i legetelefon er samtalen noget kortere og oftere med Brandmand Sam ;)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2016 Tak :kiss Han snakkede rigtig med sin mormor. :) Han eeeeeelsker at snakke i telefon med hende. :wub (Og når han snakker i legetelefon er samtalen noget kortere og oftere med Brandmand Sam ;)) Sjovt som børn er forskellige! Luna går total i baglås, hvis hun skal snakke i telefon med nogen :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2016 Sjovt som børn er forskellige! Luna går total i baglås, hvis hun skal snakke i telefon med nogen :p Hehe ja det er noget helt andet end V. Hvis jeg snakker i telefon, står han gerne og hopper foran mig, om hvem det er og om han også må snakke, og hvis det er mormor eller farmor så får han lov og KNÆVRER! :D Og laver også gerne lige den der med at pege telefonen på noget, han vil vise "Se mormor, jeg har bygget en hule" :rolleyes :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2016 V: [...] Så bliver de til sommerfugler! Der var nogle orme, og de var store og slimede og så bliver de til pupper og så bliver de til sommerfugler! Og de elsker sol og tuli-pop-blomster. :loveshower M: Tuli-pop-blomster? Mener du tulipaner? :D V: JAAAAA! Nemlig mor! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2016 V: [...] Så bliver de til sommerfugler! Der var nogle orme, og de var store og slimede og så bliver de til pupper og så bliver de til sommerfugler! Og de elsker sol og tuli-pop-blomster. :loveshower M: Tuli-pop-blomster? Mener du tulipaner? :D V: JAAAAA! Nemlig mor! :glad :kuller :7himmel åhhhhhhhhh jøsses hvor er han altså kær :biglove tuli-pop-blomster :wub Jeg kom til at tænke på Skype, når han går og 'viser' dem han taler i telefon med ting, så er Skype måske en idé med tiden :) Og ret sejt han er styr på sommerfugle tilblivelse :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2016 :kuller :7himmel åhhhhhhhhh jøsses hvor er han altså kær :biglove tuli-pop-blomster :wub Jeg kom til at tænke på Skype, når han går og 'viser' dem han taler i telefon med ting, så er Skype måske en idé med tiden :) Og ret sejt han er styr på sommerfugle tilblivelse :biglove Du er så sød, Katrine :kiss Og ja, han har helt styr på sommerfugle, det er han mega fascineret af. Generelt kan han godt lide at vide, hvor ting kommer fra. Mælken kommer faktisk fra koerne. Men hvor kommer koerne så fra? Og hvem har fanget fisken? Er det Rema? Den slags ;) Uh Skype ville være genialt til V! Men så moderne er jeg ikke sikker på at hans mormor (eller mor :blush) lige er :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2016 V: Det er KUN min Elisabeth M: Jaeh, det er også mors og fars Elisabeth V: Mmm, det er alle sammens Elisabeth M: Ja, det er det. V: Og det er alle sammens Rughaven (det hedder den vej vi bor på) M: Ja :D V: Og det vors alle sammens lamper! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2016 V: Hvad hedder de der blomster? M: Det er påskeliljer V: Pokus-liljer! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2016 Du er så sød, Katrine :kiss Og ja, han har helt styr på sommerfugle, det er han mega fascineret af. Generelt kan han godt lide at vide, hvor ting kommer fra. Mælken kommer faktisk fra koerne. Men hvor kommer koerne så fra? Og hvem har fanget fisken? Er det Rema? Den slags ;) Uh Skype ville være genialt til V! Men så moderne er jeg ikke sikker på at hans mormor (eller mor :blush) lige er :lolhit Mine forældre anede ikke, hvad FaceTime var. Nu er det som om det er den eneste måde, de kan ringe på :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites