Besvaret February 5, 2016 Hahaha I er søde :kiss Håber sådan, at I snart har en kommende guldkorns-mager i armene :kiss Vi er vidst bare blevet det underlige par uden børn :rolleyes det har vidst laaaaaaange udsigter endnu :( tak :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2016 Vi er vidst bare blevet det underlige par uden børn :rolleyes det har vidst laaaaaaange udsigter endnu :( tak :kram2 Øv! :( Jeg må indrømme at jeg ikke har fulgt så godt med i din tråd, men jeg tænker ofte på dig, og hver gang, jeg ser den røde blomst, håber jeg sådan på gode nyheder. :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2016 Øv! :( Jeg må indrømme at jeg ikke har fulgt så godt med i din tråd, men jeg tænker ofte på dig, og hver gang, jeg ser den røde blomst, håber jeg sådan på gode nyheder. :kram2 Den er nu heller ikke spændende længere, vi har lige mistet for 3 gang. Men V guldkorns tråd skal ikke fyldes med det :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2016 Den er nu heller ikke spændende længere, vi har lige mistet for 3 gang. Men V guldkorns tråd skal ikke fyldes med det :kram2 Nå ja, der er plads til alle her :kram2 Håber verden snart bliver mere retfærdig :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2016 Nå ja, der er plads til alle her :kram2 Håber verden snart bliver mere retfærdig :kram Tak :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2016 V og jeg kigger i sådan en "Find ting med Minions" bog og kigger på en side med dinosaurusser. M: Kan du finde en pterodactylus? V: En hvad? M: Den der *peger* Ved du, hvad det er for en? V: Det' en flyv-dino M: Mmm. Det hedder også en pterodactyl. V: Mmm. Vi har også en, der hedder Theodor henne i børnehaven. :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2016 Ej mor, nu må du også lige ta' at høre efter - det lyder jo totalt ens :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2016 Ej mor, nu må du også lige ta' at høre efter - det lyder jo totalt ens :lolhit Ja det kunne jeg da have regnet ud :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2016 V den anden dag: "Jeg glæder mig til, at jeg bliver far en dag, så skal jeg også have to børn og to mor-er". Øhm...? :huh :unsure :chin: :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2016 V den anden dag: "Jeg glæder mig til, at jeg bliver far en dag, så skal jeg også have to børn og to mor-er". Øhm...? :huh :unsure :chin: :D Nå, far Brian - hvordan vil du klare den :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2016 Nå, far Brian - hvordan vil du klare den :lol Det sagde jeg også til ham :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2016 V den anden dag: "Jeg glæder mig til, at jeg bliver far en dag, så skal jeg også have to børn og to mor-er". Øhm...? :huh :unsure :chin: :D Jeg tror han mener dig (som mor) og en mor til sine børn ;) Det er total kryptisk med de familierelationer! Jeg er fx en storesøster-mor! For jeg er både en storesøster og en mor, men det er næsten ikke til at begribe at jeg ikke er storesøster til mine børn. Jeg havde en lille snak med en 5årig pige :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2016 Jeg tror han mener dig (som mor) og en mor til sine børn ;) Det er total kryptisk med de familierelationer! Jeg er fx en storesøster-mor! For jeg er både en storesøster og en mor, men det er næsten ikke til at begribe at jeg ikke er storesøster til mine børn. Jeg havde en lille snak med en 5årig pige :D Ih, du er da også så saglig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2016 Ih, du er da også så saglig :D Læs: kedelig? :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2016 Jeg tror han mener dig (som mor) og en mor til sine børn ;) Det er total kryptisk med de familierelationer! Jeg er fx en storesøster-mor! For jeg er både en storesøster og en mor, men det er næsten ikke til at begribe at jeg ikke er storesøster til mine børn. Jeg havde en lille snak med en 5årig pige :D Naaaah jeg tror sgu det er B, der er ude og spille fandango :lolhit Ej, det giver faktisk god mening. :) Og hyggelig tanke, at han vil have mig med i sin kommende lille familie som far (mon min kommende svigerdatter er med på den? :lol) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 M: Så skat, nu skal vi rydde op V: Jamen det kan jeg ikke lige fordiiiiiiiii... Det' for varmt! M: :D Nå da. Men der skal ryddes op alligevel. V: Jamen det har supermand faktisk ikke tid til, han skal fange gurser (= skurke) M: Mmm :D Men Valdemar, der skal stadig ryddes op V: Jamen, jamen, JAMEN Supermand har BRUG for at fange gurser Så nu pisker han lige rundt i 5 minutter og fanger "gurser" inden vi rydder op :rolleyes :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 M: Så skat, nu skal vi rydde op V: Jamen det kan jeg ikke lige fordiiiiiiiii... Det' for varmt! M: :D Nå da. Men der skal ryddes op alligevel. V: Jamen det har supermand faktisk ikke tid til, han skal fange gurser (= skurke) M: Mmm :D Men Valdemar, der skal stadig ryddes op V: Jamen, jamen, JAMEN Supermand har BRUG for at fange gurser Så nu pisker han lige rundt i 5 minutter og fanger "gurser" inden vi rydder op :rolleyes :D :lol ja superheltearbejdet er ikke sådan at udsætte for lidt rod :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2016 "Moar, hvorfor har du så lange fødder?" Jaeh. Hvad svarer man lige til det? :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2016 :lol ja superheltearbejdet er ikke sådan at udsætte for lidt rod :D Nej det er lissom faderen. "Jeg har vigtigere ting for" :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2016 "Moar, vil du være en farlig abe?" WHAT?! :blink (Det viste sig at være en skurk fra Turtles...) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2016 "Jeg har bryster. Så'n nogen lille bryster. Far, du har os' lille bryster. Dig og mig har lille bryster. Og mor har STORE bryster" :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2016 Lange fødder og store bryster -gad vide hvordan V egentlig ser dig? :Chin: :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2016 Lange fødder og store bryster -gad vide hvordan V egentlig ser dig? :Chin: :lol :D Som hvis Linse Kessler var en hobbit, tror jeg :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2016 :lol hold nu kæft hvor er han sød og sjov! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2016 :lol hold nu kæft hvor er han sød og sjov! Tak jeg er helt enig :D :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites