Besvaret December 15, 2015 M: Lad lige være med at pille næse V: Jamen det er bare fordi, der var noget derinde ligefør Jatak :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2015 M: Lad lige være med at pille næse V: Jamen det er bare fordi, der var noget derinde ligefør Jatak :rolleyes Kan du ikke forstå det mor? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2015 Kan du ikke forstå det mor? Ja jeg ved heller ikke, hvad jeg tænkte på. :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2015 "jeg kan godt lide min bedste ven, Elisabeth" :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2015 Dagens chokolade i Vs kalender havde motiv af en engel: "Det en pige-sommerfugl!" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2015 "jeg kan godt lide min bedste ven, Elisabeth" :biglove :biglove Det må da smelte dit hjerte :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2015 :biglove Det må da smelte dit hjerte :wub Meget :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2015 "jeg kan godt lide min bedste ven, Elisabeth" :bigloveOrh det er bare det bedste at hører :biglove elsker også når Ida snakker sådan om Eigil Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2015 Orh det er bare det bedste at hører :biglove elsker også når Ida snakker sådan om Eigil Armen det er så fantastisk! :biglove Jeg elsker bare at Valdemar oprigtigt elsker sin søster :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2015 M: Godnat skat, jeg elsker dig V: Jeg elsker oss' dig mor. Jeg elsker oss' dig, Lisserbeth. :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2015 M: Godnat skat, jeg elsker dig V: Jeg elsker oss' dig mor. Jeg elsker oss' dig, Lisserbeth. :biglove :boo :kuller :7himmel :loveshower :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2015 :boo :kuller :7himmel :loveshower :kiss Det der søskendekærlighed er bare så fantastisk :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2015 Hvor er han dog en fantastisk dreng og storebror :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2015 Hvor er han dog en fantastisk dreng og storebror :wub Tak :kiss Synes også han er ret fantastisk :wub Og mega kærlig :wub Han kan OGSÅ være mega rasende og skrigende! Men sød og kærlig, det er han uden tvivl :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2015 Tak :kiss Synes også han er ret fantastisk :wub Og mega kærlig :wub Han kan OGSÅ være mega rasende og skrigende! Men sød og kærlig, det er han uden tvivl :biglove Ca. Det samme kan jeg sige om Luna... Hun er en fantastisk storesøster! - men nuuuj hun kan blive rasende :O og så er hun ofte bange for at vi griner af hende og bliver derfor ofte ked! - det er saftsusemig en balance vi skal ha fundet.. For det er jo hende vi griner af, men ikke på den dårlige måde! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2015 Ca. Det samme kan jeg sige om Luna... Hun er en fantastisk storesøster! - men nuuuj hun kan blive rasende :O og så er hun ofte bange for at vi griner af hende og bliver derfor ofte ked! - det er saftsusemig en balance vi skal ha fundet.. For det er jo hende vi griner af, men ikke på den dårlige måde! Den har vi også haft med Valdemar! "Det er faktisk ikke sjovt at grine af nogen" og "I må ikke grine" kunne han sige. Men det er lidt som om at det bare var en fase, jeg synes i hvert fald ikke, at det er et problem nu :chin: Men ja, er du vimmer et temperament! :o Valdemar kan blive helt pink og skrige og slå, og det er mega anstrengende (og utiltalende, hvis det fx er fordi han skal rydde op, ikke må få slik eller andre helt helt IMO rimelige krav), men mest af alt bare pissesynd. Hold op, hvor må det bare være frustrerende at være en meter lavere end alle andre og at de bare ikke fatter noget engang imellem. Jeg tror faktisk, det er medvirkende til at V er så glad for E. Han har luret at de er på hold sammen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2015 V: Puh jeg har ondt i maven (lyder ikke særligt alvorligt) M: Nå, det var da ikke så godt. Hvorfor har du ondt i maven? V: Det fordi, jeg har drukket for meget appesinjuice M: Nå for Søren. Jamen så hold en lille pause med det. V: Okay. [tænker] Moar? M: Ja? V: Du skal trække vejret! M: :D Ja, det skal jeg. (Tænker lidt: Hvor meget blondine tror han lige, mor er?) B: Det skal vi alle sammen V: Nej, ikk' dig far, du har ikke ondt i maven. Man skal gøre sådan her *laver vejrtrækningsøvelser* Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2015 Den har vi også haft med Valdemar! "Det er faktisk ikke sjovt at grine af nogen" og "I må ikke grine" kunne han sige. Men det er lidt som om at det bare var en fase, jeg synes i hvert fald ikke, at det er et problem nu :chin: Men ja, er du vimmer et temperament! :o Valdemar kan blive helt pink og skrige og slå, og det er mega anstrengende (og utiltalende, hvis det fx er fordi han skal rydde op, ikke må få slik eller andre helt helt IMO rimelige krav), men mest af alt bare pissesynd. Hold op, hvor må det bare være frustrerende at være en meter lavere end alle andre og at de bare ikke fatter noget engang imellem. Jeg tror faktisk, det er medvirkende til at V er så glad for E. Han har luret at de er på hold sammen :D Ja det MÅ sq da være frustrerende at være 3år... Og der er mange ting man VED og har helt styr på... Men samtidig er der stadig SÅ meget man stadig skal lære og forstå sammenhængen i. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2015 Ja det MÅ sq da være frustrerende at være 3år... Og der er mange ting man VED og har helt styr på... Men samtidig er der stadig SÅ meget man stadig skal lære og forstå sammenhængen i. Ja og fra deres perspektiv er det jo nok os, der ikke forstår sammenhængen :D Det er ikke nemt :baby3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2015 Ja og fra deres perspektiv er det jo nok os, der ikke forstår sammenhængen :D Det er ikke nemt :baby3 Nej det er ren frustration altså! Små pus med SÅ mange følelser :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2015 Nej det er ren frustration altså! Små pus med SÅ mange følelser :wub Indeed. Og nogle gange har de sgu lidt ret i at vi er "dumle" som V siger :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2015 Indeed. Og nogle gange har de sgu lidt ret i at vi er "dumle" som V siger :wub Ja! :blush Men nøj hvor ville jeg ønske jeg kunne dele mig i to, nogle gange! Det er ikke altid nemt at være mor til to! Vi får ofte et "AAARGH!!! DUMME MOR!" - "AAAAGH, NEJ JEG GIDER IKKEEEEE!" - "NEEEEEJ!" og så tud-brøler hun i bagefter... Lille stakkel! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2015 (V har fået en slikkepind på julemarked) V: Moar, hvem har lavet slikkepinden? M: Øhhhh, det ved jeg ikke. V: Faar, ved du, hvem der har lavet slikkepinden? B: Årh jeg kan ikke lige huske det V: *rækker fingeren i vejret* Men jeg ved det jo godt! M: Hvem var det så? V: Det var jo manden, som bagte en kage og puttede is på, og kakao på og så blev det til kæmpe slikkepind! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2015 Ja! :blush Men nøj hvor ville jeg ønske jeg kunne dele mig i to, nogle gange! Det er ikke altid nemt at være mor til to! Vi får ofte et "AAARGH!!! DUMME MOR!" - "AAAAGH, NEJ JEG GIDER IKKEEEEE!" - "NEEEEEJ!" og så tud-brøler hun i bagefter... Lille stakkel! So true! Men gudskelov for de gode stunder, og når man ikke kan dele sig, er det vel med til at lære dem at vente :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2015 So true! Men gudskelov for de gode stunder, og når man ikke kan dele sig, er det vel med til at lære dem at vente :D Luna er ofte god til at vente.. Men nogen gange bliver det for meget for hende! Liff kan ikke rigtig lære at vente endnu! Del dette indlæg Link to post Share on other sites