Besvaret October 9, 2015 Haha han er herlig !!!! Jeg tænker med det samme : FRØER!!!! små og grønne og de kan da også være store :-) Eller perler, alm. og de store :-P hihihi Jamen det kan da godt være :D Han ved bare godt, hvad både perler og frøer hedder :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2015 V: Faaaar? M: Far er lige på toilettet, skat V banker på døren ud til B, der er på toilettet V: Far? B: Jeg kommer ud lige om lidt. V: ... Er det en stor puhada, far? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2015 Dagens underlige fantasi-enetale: "Jeg tror, der er noget, der gør ondt på mig, udenfor, på lillesøster. Jeg tror, det er en blå edderkop på min numse og på min tissemand. Men så tager man bare en flyvsmæk og slår den. Og så siger man stop og smider den i skraldespanden." Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2015 Og på vej ud i bad, kommer jeg nøgen forbi V og så skal man jo passe på: "Skynd dig mor, inden der kommer tis ud, så gå ud på badeværelsnen. Så! Ud! Og så ikk' tis på gulvet! Sæt dig på toilettet, hurtigt!" :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2015 Og på vej ud i bad, kommer jeg nøgen forbi V og så skal man jo passe på: "Skynd dig mor, inden der kommer tis ud, så gå ud på badeværelsnen. Så! Ud! Og så ikk' tis på gulvet! Sæt dig på toilettet, hurtigt!" :D Nåede du det?? :p :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2015 Dagens underlige fantasi-enetale: "Jeg tror, der er noget, der gør ondt på mig, udenfor, på lillesøster. Jeg tror, det er en blå edderkop på min numse og på min tissemand. Men så tager man bare en flyvsmæk og slår den. Og så siger man stop og smider den i skraldespanden." Konge! haha! Elsker børns fantasi! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2015 Nåede du det?? :p :lolhit Lige da han sagde det, blev jeg sgi da helt nervøs for om han kunne se noget, jeg ikke kunne mærke :lol Men ja, det gik da lige :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2015 Lige da han sagde det, blev jeg sgi da helt nervøs for om han kunne se noget, jeg ikke kunne mærke :lol Men ja, det gik da lige :D Haha! godt du nåede derud så du ikke tissede ud over det hele :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2015 Haha! godt du nåede derud så du ikke tissede ud over det hele :D Ja det ku lige passe :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2015 Ja det ku lige passe :D Ja sikke noget grisseri det ku ha blevet! :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2015 Åh børnehavehumor! V har inviteret B på et (legetøjs-) måltid, og da B "spiser", sprutter V ud i en kæmpe latter: "Arrrrrj, der er bussemænd og hundelort i!!" :rolleyes :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2015 Morgentrætte V i stuen: "Der er for meget lyyyyys, far!" :baby3 Og lidt senere, ved en reklame i tv med tilbud på avocadoer: "Se, det er til dig mor!!!" :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2015 "Der er helt mørkt derude. Det vil jeg ikke ha'! Jeg vil ha' SOL!" :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2015 Den her ved jeg ikke rigtig, om jeg gider fortælle til B :whistling Jeg ville hente Es skråstol og V piler afsted efter den. V: Den ska' jeg nok ta' (løfter den og bærer den - pruster lidt) M: Orv, du er godt nok stærk V: Ja, det er fordi jeg har store muskler lissom far! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2015 V til E: Kan du huske, at jeg var en lille baby? Hva'? Kan du husk det, lillesøster? M til V: Det kan hun ikke huske skat, fordi hun fandtes slet ikke dengang. V til E: Kan du husk, jeg var en baby en anden gang? M til V: Hun kan ikke huske det. Men jeg kan godt huske, at du har været en lille baby. V til M: Neeej, jeg kan godt huske det til hende. Overførsels-hukommelse? :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2015 V til E: Kan du huske, at jeg var en lille baby? Hva'? Kan du husk det, lillesøster? M til V: Det kan hun ikke huske skat, fordi hun fandtes slet ikke dengang. V til E: Kan du husk, jeg var en baby en anden gang? M til V: Hun kan ikke huske det. Men jeg kan godt huske, at du har været en lille baby. V til M: Neeej, jeg kan godt huske det til hende. Overførsels-hukommelse? :lol Det er fandme smart! Øj jeg skulle overføre noget hukommelse til min kære mand så ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2015 Det er fandme smart! Øj jeg skulle overføre noget hukommelse til min kære mand så ;) Oh yes, jeg skulle dæleme også huske et par ting til B, hvis det fungerede sådan :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2015 V til E: Kan du huske, at jeg var en lille baby? Hva'? Kan du husk det, lillesøster? M til V: Det kan hun ikke huske skat, fordi hun fandtes slet ikke dengang. V til E: Kan du husk, jeg var en baby en anden gang? M til V: Hun kan ikke huske det. Men jeg kan godt huske, at du har været en lille baby. V til M: Neeej, jeg kan godt huske det til hende. Overførsels-hukommelse? :lol Er jeg den eneste der lige fik tanken om de har kendt hinanden i et andet liv? :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2015 Er jeg den eneste der lige fik tanken om de har kendt hinanden i et andet liv? :D Haha det kan da godt være, de har :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2015 V aer tungt sovende E på panden og siger engleblidt: "Lillesøsser, vil du gerne sove inde i mors og fars seng? Ja. Okay, det må du godt." Derefter til mig: "Moar, lillesøsser vil gerne sove inde i mors og fars seng, jeg tror hun er træt." :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites