Besvaret September 12, 2015 Jeg vil altså møde V irl. En dag! (inkl. E Og mama!) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2015 Hahahaha.. Jeg er vild med ham! :loveshower Tak :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2015 Jeg vil altså møde V irl. En dag! (inkl. E Og mama!) Hvor er du sød :kiss Det kunne også være mega hygge! :) Selvom jeg må indrømme, at jeg taber pusten lidt ved tanken om at have begge unger med til bk træf :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2015 Hvor er du sød :kiss Det kunne også være mega hygge! :) Selvom jeg må indrømme, at jeg taber pusten lidt ved tanken om at have begge unger med til bk træf :blush Så laver vi da bare et mini BK træf hos dig! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2015 Så laver vi da bare et mini BK træf hos dig! :D Altså du må gerne kigge forbi, hvis du er i nærheden en dag :kiss Men bk træf, uh... Det har vi jo gjort før og det var mega hyggeligt, men der er lige det der med overskud og plads til en flok :unsure Og spørgsmålet om, hvordan man holder det mini :lol :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2015 Jeg synes altså det var en god deal han fik der :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2015 Jeg synes altså det var en god deal han fik der :lol Det må man sige :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2015 Altså du må gerne kigge forbi, hvis du er i nærheden en dag :kiss Men bk træf, uh... Det har vi jo gjort før og det var mega hyggeligt, men der er lige det der med overskud og plads til en flok :unsure Og spørgsmålet om, hvordan man holder det mini :lol :lovebk Altså man kan jo lægge ud med at sige at "jeg har plads til x antal personer" og så må det være først til mølle :) kigger gerne forbi en dag jeg er lidt tættere på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2015 Altså man kan jo lægge ud med at sige at "jeg har plads til x antal personer" og så må det være først til mølle :) kigger gerne forbi en dag jeg er lidt tættere på :) Ja sådan er det i hvert fald slået fast :) Det må jeg lige overveje på er tidspunkt :)Men ja, kig bare forbi hvis du endda er på Aalborg kanter :) V holder dog ofte igen med guldkornene, når vi har gæster, så bliver han istedet til en farlig tiger, og de siger som bekendt ikke meget andet end Wraaah! :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2015 V: Lillesøster får mælk fra dine røsser (= bryster). Og hun får mad fra dine røsser. Fordi jeg har ikke noget mad i mine røsser. M: Det er nemlig rigtigt skat :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2015 Ja sådan er det i hvert fald slået fast :) Det må jeg lige overveje på er tidspunkt :) Men ja, kig bare forbi hvis du endda er på Aalborg kanter :) V holder dog ofte igen med guldkornene, når vi har gæster, så bliver han istedet til en farlig tiger, og de siger som bekendt ikke meget andet end Wraaah! :lol Tigeren bor også ofte hos os :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2015 Tigeren bor også ofte hos os :) Den er også god til at passe på en overfor fremmede ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2015 B har lyst til junk til aften, og prøver at lokke V med: B: Valdemar, kunne du spise en pizza til aften? V: Øhh... Nej tak. B: Kunne du spise kylling med pommes fritter? Eller pølser med pommes fritter? V: Kylling med pølser! Min lille kødelsker :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2015 Den er også god til at passe på en overfor fremmede ;) Vi har generelt mange fantasi dyr/figure på besøg... jeg skal ofte jage både tigere, krokodiller, hekse og trolde "hjem" :rolleyes skøre tøs! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2015 Vi har generelt mange fantasi dyr/figure på besøg... jeg skal ofte jage både tigere, krokodiller, hekse og trolde "hjem" :rolleyes skøre tøs! Haha, sejt! :D Her er V en tiger, jeg skal beskytte ham mod krokodillerne, og han jager selv spøgelserne (eller bøsserne, som han faktisk siger :lolhit). Nogle gange er der også løver, og nogle gange er han også en hund eller en frø :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2015 Haha, sejt! :D Her er V en tiger, jeg skal beskytte ham mod krokodillerne, og han jager selv spøgelserne (eller bøsserne, som han faktisk siger :lolhit). Nogle gange er der også løver, og nogle gange er han også en hund eller en frø :D Sejt han selv kan jage div. Hjem selv! :) Luna sys til gengæld at babytigeren gerne må være her! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2015 Sejt han selv kan jage div. Hjem selv! :) Luna sys til gengæld at babytigeren gerne må være her! Haha babytigere er også nuttede ^_^ V kan også godt lide de spøgelser, der også har en lillesøster ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2015 Haha babytigere er også nuttede ^_^ V kan også godt lide de spøgelser, der også har en lillesøster ;) Haha, hvor sødt! :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2015 Så kom dagen, hvor min kære lille dreng råbte af fuld hals inde på restaurant Bones: "Min lillesøster skal have mad fra mors bryster!" Altså ikke at jeg skammer mig over at amme, men ligefrem at få det annonceret på den måde, deeeeet... :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2015 Så kom dagen, hvor min kære lille dreng råbte af fuld hals inde på restaurant Bones: "Min lillesøster skal have mad fra mors bryster!" Altså ikke at jeg skammer mig over at amme, men ligefrem at få det annonceret på den måde, deeeeet... :rolleyes :Haha :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2015 "Vil du lege med mig lillesøster? Ja, det vil jeg godt. Moar, hun sagde ja, nu skal vi lege, kan du lige tage hende?" :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2015 Hørt idag ved aftensmaden. M: [sukker] V: Har du spist for meget mor? M: Jaeh, det har jeg vist V: Så må du få en bolle og en rugbrød og en banan og rosiner M: Det hjælper muligvis ikke på, at jeg har spist for meget :D V: Nå. Så må du få en tår vand. Og så bøvser du. Og så gylper du på mig, og på far og på lillesøster! Det var da også en slags løsning :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2015 Nå ja, og tidligere idag: V: Jeg ønsker mig en spiderman cykel til jul* B: En spiderman cykel! Okay. Hvad ønsker du dig ellers? V: Hmm, det ved jeg it. [tænker lidt] V: Jeg ønsker mig en grøn! B: En grøn hvad? V: En lille en! B: :D Jamen hvad er det, der skal være grønt og lille? V: En lille OG en stor B: Jamen en lille og en stor, hvad for noget? V: .... Det skal være MANGE, far! :rolleyes *Det er i øvrigt top fedt, for det er lige præcis, hvad vi har købt til ham :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2015 :lolhit jamen det må i da selv regne ud! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2015 Haha han er herlig !!!! Jeg tænker med det samme : FRØER!!!! små og grønne og de kan da også være store :-) Eller perler, alm. og de store :-P hihihi Del dette indlæg Link to post Share on other sites