Oprettet October 18, 2014 Valdemar har længe haft nogle løjerlige ord for forskellige ting, men idag synes jeg virkelig han kom med det første vaskeægte guldkorn :D Vi ser ramasjang og der er en pige, der synger og spiser en is, som hun desværre taber. M: Hov se, hun tabte isen! V: Falder ned. M: Ja den falder ned, det var synd. V: Så ta' ny is! Det kan man da kalde løsningsorienteret :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2014 Det er da godt at han tænker fremad og i løsninger! :d Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2014 Valdemar slår en kæmpeprut og griner højt. V: SE mor, mig plutter! M: Ja skat, jeg kan godt se, du prutter :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2014 Prutter er bare altid sjove! :D :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2014 Prutter er bare altid sjove! :D :p Og de er nemme at se åbenbart :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2015 Årh, vi griner meget af Valdemars guldkorn for tiden, men de er så små, at jeg ikke helt kan greje om de er sjove på skrift eller om man skulle have været der :chin: Forleden: Valdemar: Mig tager tøj på Brian: Dig tager tøj på? Valdemar: Mig - tøj - PÅ! Brian: Er du høvding? Valdemar: Nej, jeg er BATMAAAAAAN! Idag: (jeg kigger h&m reklame, og når til undertøjet, hvor en model står i bh og trusser) Valdemar: Aaaarj, de tager tøj af! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2015 De er også sjove på skrift :D :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2015 De er også sjove på skrift :D :loveshower Hehe godt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2015 Årh, vi griner meget af Valdemars guldkorn for tiden, men de er så små, at jeg ikke helt kan greje om de er sjove på skrift eller om man skulle have været der :chin: Forleden: Valdemar: Mig tager tøj på Brian: Dig tager tøj på? Valdemar: Mig - tøj - PÅ! Brian: Er du høvding? Valdemar: Nej, jeg er BATMAAAAAAN! Idag: (jeg kigger h&m reklame, og når til undertøjet, hvor en model står i bh og trusser) Valdemar: Aaaarj, de tager tøj af! Ha ha ja de er også sjove på skrift :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2015 Hehe, Valdemar kører en helt lille enetale for sig selv her til morgen :biglove V: Hov! A tabt min suut! Hvor ble'en af? Mig tager lys! [Henter vågelyset i stikkontakten] V: Så! Nu finder jeg sutten. Der er mørkt under fufaen. Suuuuut? Suut? Dér var du! Mig fanger dig! Og så tøffede han ind til Brian i soveværelset. V: Godmorgen far. Du ha' noget tøj på? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2015 Ha ha ja de er også sjove på skrift :) Tak :) Synes bare han er så sød :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2015 Nå ja, og så startede han lige dagen med at fortælle, at det er fredag (det tæller vi som regel ned til allerede fra ca. tirsdag af ;)): "Så! Så kommer disse-sov og chi-chiiii-chi-chiiiiips" :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2015 Hvor er han bare herlig :D :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2015 Hahahaha.. Elsker monologen! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2015 Han er hare for herlig :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2015 Hehe, Valdemar kører en helt lille enetale for sig selv her til morgen :biglove V: Hov! A tabt min suut! Hvor ble'en af? Mig tager lys! [Henter vågelyset i stikkontakten] V: Så! Nu finder jeg sutten. Der er mørkt under fufaen. Suuuuut? Suut? Dér var du! Mig fanger dig! Og så tøffede han ind til Brian i soveværelset. V: Godmorgen far. Du ha' noget tøj på? Hold nu magle han er kær! :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2015 Tak hvor er I søde :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2015 Årh ja... Jeg tror, det var sidste weekend, hvor Brian og Valdemar havde aftalt, at vi skulle have kylling til aftensmad, hvor Brian bare havde vildt meget lyst til pizza. Han ville så "slå en handel af" med Valdemar om, at vi fik pizza den dag, og så kylling dagen efter. Så Brian rækker hånden ud, og siger "Prøv og hør: Pizza i aften..." hvortil Valdemar lynhurtigt og med det største krejlersmil stikker ham sin hånd og svarer "... og vingummi nu!" :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2015 Årh ja... Jeg tror, det var sidste weekend, hvor Brian og Valdemar havde aftalt, at vi skulle have kylling til aftensmad, hvor Brian bare havde vildt meget lyst til pizza. Han ville så "slå en handel af" med Valdemar om, at vi fik pizza den dag, og så kylling dagen efter. Så Brian rækker hånden ud, og siger "Prøv og hør: Pizza i aften..." hvortil Valdemar lynhurtigt og med det største krejlersmil stikker ham sin hånd og svarer "... og vingummi nu!" :D Så genialt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2015 (Tidlig tidlig morgen) V: Moar? Få en krammer? M: Selvfølgelig må du få en krammer, skat :kram2 V: Moar? Ha' en nys? M: Jatak, jeg vil gerne have et nys :kiss [tænketid] V: Moar? Se en tegnefilm? M: Det er stadig nat. V: Nå. Hm! Jeg kiggede så på klokken og måtte erkende, at det ikke er nat, men faktisk er morgen :blush Så hurra for iPad i sengen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2015 Han er altså bare for sød din Valdemar! :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2015 Han er altså bare for sød din Valdemar! :wub Tak, synes også han er dejlig :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites