Ihpets-mortilto

Symbol på min iPhone 4s

8 indlæg i dette emne

qhztbn8.jpg

William har i nat leget med min telefon (3timer vågen <_< ) og den har nu sådan et hængelås symbol oppe i højre hjørne ved siden af batteri. Se billedet. Hvad er det? Hvordan slår jeg det fra?

God fredag og weekend :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det betyder at din skærm ikke drejer når du ligger den vandret ;)

Kan fjernes ved at hive billedet op fra neden og trykke på ikonet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

qhztbn8.jpg

William har i nat leget med min telefon (3timer vågen <_< ) og den har nu sådan et hængelås symbol oppe i højre hjørne ved siden af batteri. Se billedet. Hvad er det? Hvordan slår jeg det fra?

God fredag og weekend :)

Det er fordi han har låst skærmen så den ikke drejer når Du drejer telefonen.

Når du Swiper nedefra og op kommer der sådan en menu frem der slår man det til og fra!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det betyder bare at han har låst din skærm fast, så den ikke kan dreje :) Jeg har det faktisk altid slået til.

Du slår det fra ved at hive værktøjslinjen op nede fra bunden af og så klikke på samme symbol :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man bliver helt glad, når man kigger i sådan en tråd og ser, at 4 minutter efter at et spørgsmål er stillet, er der allerede 3 søde bk'ere, der har hjulpet lige oveni hinanden :lovebk :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man bliver helt glad, når man kigger i sådan en tråd og ser, at 4 minutter efter at et spørgsmål er stillet, er der allerede 3 søde bk'ere, der har hjulpet lige oveni hinanden :lovebk :lol

Jeg tænkte helt det samme :D :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega tak :kram2 Skønt med hurtig hjælp :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER