somummy

Jeg bløder :( Update 24/10

51 indlæg i dette emne

Håber på positiv udvikling :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Håber på positiv udvikling :kram

:ditto :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh sikke en omgang, håber der er en positiv melding til næste scanning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søde somummy.

Jeg læser lige med fra januar-gruppen - din gamle terminsgruppe.

Jeg håber det bedste og krydser alt for dig.

Og så vil jeg bare lige give dig et lille håb.

Jeg ved ikke, om du husker det, men jeg har jo haft voldsom spontan blødning 2 gange i min graviditet i uge 8 og 9, hvor jeg var sikker på, at fosteret gik til. Derefter on and off-blødning til uge 13.

Og så har jeg haft en massssse andre komplikationer - det har kun været en kompliceret graviditet.

Det til trods er jeg nu 28+5 - så det kan lade sig gøre.

Tro på det. Jeg håber for dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for din søde besked Guddi, det var sødt af dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt gået min næse forbi, ih jeg håber at det udvikler sig til at blive som det skal være  :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det hos dig? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg har det ok.

Fik jo at vide til scanning at jeg skulle leve som jeg plejer. Tog det alligevel stille og roligt de første par dage uden løft. Derefter tumlede jeg med vores søn og begyndte at bløde lidt igen.

Var derfor ved lægen igen i går. Vi snakkede om at jeg havde læst mange steder at man blev sygemeldt når man havde et hæmatom i livmoderen. Han sagde at der ikke var nogen evidens for at man kunne holde på graviditeten ved at holde sig i ro, men nu hvor jeg havde blødt og var bekymret, synes han jeg skulle sygemelde mig indtil næste scanning, så det skal jeg have ringet ind og gjort i dag.

Har dårlig samvittighed over at melde mig syg, når jeg ikke har det dårligt, men på den anden side vil jeg også have skyldfølelse hvis jeg aborterer og ikke har gjort alt hvad jeg kunne for at undgå det.

Blødningen er da også gået i sig selv igen.

Så jeg håber at alt går godt på fredag og resten af graviditeten, men har selvfølgelig mine forbehold som altid.

Nu skal tiden bare gå hurtigt indtil fredag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heldigvis har jeg flere symptomer nu end for en uge siden, så min krop har ikke givet op på projektet heller. Har kvalme flere gange dagligt og er begyndt at skulle tisse oftere, og det er bare så dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det godt at høre. Og hurra for symptomer :glad Skulle kvalme ikke betyde en stærk spire?

 

Det bliver spændende på fredag. Håber alt har udviklet sig positiv :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det godt at høre. Og hurra for symptomer :glad Skulle kvalme ikke betyde en stærk spire?

Det bliver spændende på fredag. Håber alt har udviklet sig positiv :kram2

Det er vistnok en skrøne :chin: Men jeg har hørt, det betyder høj koncentration af hcg, og det er jo godt :) Jeg er dog ikke rigtig ramt af kvalme, og min reje har det jo godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg har det ok.

Fik jo at vide til scanning at jeg skulle leve som jeg plejer. Tog det alligevel stille og roligt de første par dage uden løft. Derefter tumlede jeg med vores søn og begyndte at bløde lidt igen.

Var derfor ved lægen igen i går. Vi snakkede om at jeg havde læst mange steder at man blev sygemeldt når man havde et hæmatom i livmoderen. Han sagde at der ikke var nogen evidens for at man kunne holde på graviditeten ved at holde sig i ro, men nu hvor jeg havde blødt og var bekymret, synes han jeg skulle sygemelde mig indtil næste scanning, så det skal jeg have ringet ind og gjort i dag.

Har dårlig samvittighed over at melde mig syg, når jeg ikke har det dårligt, men på den anden side vil jeg også have skyldfølelse hvis jeg aborterer og ikke har gjort alt hvad jeg kunne for at undgå det.

Blødningen er da også gået i sig selv igen.

Så jeg håber at alt går godt på fredag og resten af graviditeten, men har selvfølgelig mine forbehold som altid.

Nu skal tiden bare gå hurtigt indtil fredag...

Det lyder som en god idé at melde dig syg. Alle bekymringerne bidrager alligevel ikke til ens arbejdsindsats:-) Nyd det så længe det varer, og self. går det godt fredag!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er god nok med kvalmen.. Det skyldes et højt HCG, og ofte kan det være tegn på mere end et foster... Den besked fik jeg da jeg blev scannet i mandags... Selvom jeg har været syg af kvalme, kastet så meget op at jeg har tabt godt 10 kg under mine 3 første graviditeter, har der altid kun været en. Og det er der også denne gang.. Jeg danner åbenbart meget HCG når jeg er gravid... Men som min gamle nabo sagde til mig en dag, så var det bare med at de det positive i kvalmen... Og ja det ved jeg også godt... Men det er dæleme svært når man ikke kan få vådt eller tørt ned... 

 

Jeg håber inderligt at du bliver i gruppen sammen med os. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, tror jeg har overanstrengt mig i dag. Det er bestemt ikke fordi jeg har lavet meget, men jeg har løftet vores søn et par gange og det var så nok.

Er begyndt at pletbløde igen, heldigvis mørk blod, og maven føles lidt spændt og det prikker /stikker en smule, dog ikke meget. Men stadig så meget at jeg synes det er surt. Har ellers været nogenlunde positiv de sidste par dage, fordi jeg har haft stærkere graviditetssymptomer end nogensinde i de sidste to graviditetet, men nu er jeg bange for at hæmatomet er vokset og har fået embryoet til at gå til grunde :( 

Håber tiden går hurtigt inden jeg skal scannes :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber på en positiv opdatering fra dig idag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg må hellere komme med en update.

Jeg var SÅ nervøs inden jeg skulle ind; jeg svedte, var tør i munden, rystede, og var tæt på at græde.

Heldigvis var der hjerteblink, embryoet er vokset og computeren regnede gestationsalderen til 7+0 og jeg er jo 7+2 ift. sidste mens.dag. Så embryoet er som det skal være og der er DEJLIGT!!!

Men hæmatomet er der stadig, men er blevet en smule mindre. Derfor skal jeg scannes igen om 14 dage.

Så vi er ikke frie for bekymringer, men håbet er lidt større end sidst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har først lige set og læst denne tråd nu, men er glad for at kunne læse at du har fået positiv besked til scanningen. Håber alt det bedste for dig og at din graviditet fremover må forløbe helt problem- og bekymringsfrit :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg må hellere komme med en update.

Jeg var SÅ nervøs inden jeg skulle ind; jeg svedte, var tør i munden, rystede, og var tæt på at græde.

Heldigvis var der hjerteblink, embryoet er vokset og computeren regnede gestationsalderen til 7+0 og jeg er jo 7+2 ift. sidste mens.dag. Så embryoet er som det skal være og der er DEJLIGT!!!

Men hæmatomet er der stadig, men er blevet en smule mindre. Derfor skal jeg scannes igen om 14 dage.

Så vi er ikke frie for bekymringer, men håbet er lidt større end sidst :)

Godt at høre der er godt nyt... men kan godt følge dig i at I ikke er fri fra bekymriger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg må hellere komme med en update.

Jeg var SÅ nervøs inden jeg skulle ind; jeg svedte, var tør i munden, rystede, og var tæt på at græde.

Heldigvis var der hjerteblink, embryoet er vokset og computeren regnede gestationsalderen til 7+0 og jeg er jo 7+2 ift. sidste mens.dag. Så embryoet er som det skal være og der er DEJLIGT!!!

Men hæmatomet er der stadig, men er blevet en smule mindre. Derfor skal jeg scannes igen om 14 dage.

Så vi er ikke frie for bekymringer, men håbet er lidt større end sidst :)

Dejlig at høre der stadig er liv :) Skal du fortsætte din sygemelding?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej han sagde at der ikke var noget litteratur der understøtter at man skal holde sig i ro. Men han  sagde også at lægevidenskaben ikke nødvendigvis kender hele sandheden, så det er også op til mig selv hvordan jeg vil forholde mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, hvor godt at scanningen i dag var positiv. Håber hæmatomet fortsætter med at skrumpe og spiren med at vokse :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det dejlig læsning!  :loveshower Skønt med liv i den lille bebs!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER