Oprettet February 11, 2011 da jeg først meldte mig til herinde, tænkte jeg: her falder jeg nok ikke til! Men nu, kan jeg ikke undvære jer eller forummet. Skal ind og lure flere gange om dagen. Jeg har ikke skrevet så mange indlæg, men jeg prøver ihærdigt at komme der ud af. Det at følge jer i kampen om et lille liv, giver mig så meget. Det viser mig, at kærlighed klarer mange ting. At læse om de små som kommer til verden, gør mig så glad og skruk. I er alle skønne og dejlige, det siger jeg trods, jeg ikke har mødt jer IRL. Den måde I svarer mig på, gør mig glad og veltilpas, føler mig meget mere som en del af BK nu. Tak til jer alle. :loveshower God weekend. Knus fra Stine Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2011 :kram :kram :kram Selv tak :lovebk :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2011 Her er nemlig fantastisk :bk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2011 Sevltak Stine. Du hører til her!!! og vi kan ikke undvære dig :loveshower :loveshower :loveshower ps. hvor meget Bailey har du fået? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2011 Sevltak Stine. Du hører til her!!! og vi kan ikke undvære dig :loveshower :loveshower :loveshower ps. hvor meget Bailey har du fået? To store krus i denne størrelse. Mums det er godt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2011 To store krus i denne størrelse. Mums det er godt. :kram2 :kram2 :kram2 hehe du hygger dig rigtigt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2011 :kram :kram :kram :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2011 :loveshower :loveshower :kram2 :kram2 :kram2 :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2011 :loveshower ja man bliver afhængig af dette forum Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2011 Sikke et dejligt indlæg :) Det er skønt at starte weekenden med sådan et positivt indlæg!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2011 Kan kun sige ditto! Jeg er på et andet babysite, og der får man bare aldrig svar, hverken i sine tråde eller når man pænt spørger om noget. Herinde er der næsten altid svar efter 5 minutter. Jeg elsker elsker elsker BK :lovebk :lovebk :lovebk :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2011 Hvor er du sød :loveshower :loveshower :lovebk :lovebk :lovebk :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites