Besvaret November 19, 2014 Vil gerne have rykket min termin til 1 juni, er blevet fastlagt ved NF igår :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2014 Vil gerne have rykket min termin til 1 juni, er blevet fastlagt ved NF igår :loveshower Så er det rettet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2014 Vi var til NF igår, og jeg er blevet rykket til den 31/5.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2014 Vi var til NF igår, og jeg er blevet rykket til den 31/5.. Ej, hvor sjovt, det er præcis det samme med mig! Jeg bliver dog i denne terminsgruppe alligevel. Mon ikke jeg går over tid :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2014 Så er det rettet :) Tusind tak :bunny Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2014 Ej, hvor sjovt, det er præcis det samme med mig! Jeg bliver dog i denne terminsgruppe alligevel. Mon ikke jeg går over tid :rolleyes Jeg bliver osse her, og så kigger jeg lidt med i maj også Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2014 I må gerne fjerne mig fra juni-listen... Min termin er nu beregnet til juli :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2014 Hej. Rykker du lige mig til 11. Juni Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2014 Hej. Rykker du lige mig til 11. Juni Selvfølgelig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2014 Jeg har termin 14/6 og skal føde på Hillerød. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2014 Jeg har termin 14/6 og skal føde på Hillerød. Så er du på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2014 Vil gerne have rykket min termin fra 13. juni til 11. juni ifølge NF i dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2014 Vil gerne have rykket min termin fra 13. juni til 11. juni ifølge NF i dag. Så er det rettet :) Glæder mig til det bliver min tur i morgen. Hvis de rykker mig en dag mere, vil jeg få termin på min egen fødselsdag :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2014 Anita vil du rette min termin til den 30/5??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2014 Kan du rette min termin til 27/6 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2014 Så er det rettet :) Glæder mig til det bliver min tur i morgen. Hvis de rykker mig en dag mere, vil jeg få termin på min egen fødselsdag :D Anita vil du rette min termin til den 30/5??? Så er begge datoer rettet. Og undskyld hvis jeg har glemt at rette din Moar_til_4 ... Edit: Det går godt... Det var selvfølgelig Lennas der skulle have være quotet :oops Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2014 Anita, vil du føje Viborg Reg.Hosp. på ved mig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2014 Jeg skal rykkes til d.8 juni Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2014 Anita, vil du føje Viborg Reg.Hosp. på ved mig Jeg skal rykkes til d.8 juni Så er I begge tilrettet ;) Sig til hvis jeg misser noget Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2014 Så er begge datoer rettet. Og undskyld hvis jeg har glemt at rette din Moar_til_4 ... Det kan jo ske ;) Men kan da se at jeg har skrevet forkert :oops Vil du rette den til den 31 maj... sorry Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2014 Det kan jo ske ;) Men kan da se at jeg har skrevet forkert :oops Vil du rette den til den 31 maj... sorry Jep :) Det er hermed rettet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2014 22/6 for mit vedkommende. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2014 22/6 for mit vedkommende.Så kom du på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 Så fandt jeg også herind :-) 10 juni, Hillerød hospital :/) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2014 Så fandt jeg også herind :-) 10 juni, Hillerød hospital :/)Så kom du også på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites