Oprettet October 13, 2014 Skal vi ikke få gang i en terminsliste, for at få overblikket over hvor mange vi er? Skriv jer på og jeg vil oprette datoer som det kommer. 31. maj Moar_til_4 - Kolding sygehus 1. juni henri87 Fru.Skruk - Hvidovre Hospital Mor igen 3. Juni mettemette - Kolding sygehus 6. juni Macg Lindemann 8. juni Solvej80 Mhkp1984 - Herning sygehus Marts85 Stripp 10. juni Chris10na RikkeMy - Hillerød hospital 11. juni somummy - Viborg sygehus Mifune - Hvidovre hospital 13. juni Sunspirit 14. juni MarieMor - Hillerød hospital 15. juni AnitaFH - Viborg sygehus 22. juni Finken Loldrup - Herlev hospital 25. juni Rikke-rask 27. Juni Lenna1985 - Herning sygehus/hjemmefødsel 30. Juni Kaweda Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2014 Jeg er ny på siden, men tænker at det er en fin idé at komme på en terminsgruppe. Jeg hedder Henriette og har termin 1. juni - dagen før min egen fødselsdag. Heldige mig :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2014 Jeg er ny på siden, men tænker at det er en fin idé at komme på en terminsgruppe. Jeg hedder Henriette og har termin 1. juni - dagen før min egen fødselsdag. Heldige mig :-) Velkommen til :balloons Og tillykke med graviditeten. Håber du bliver rigtig glad for dette forum :) Du er noteret på liste. Jeg er også i nærheden af min egen fødselsdag. Her er der dog 5 dage imellem :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2014 du kan skrive mig på til 10. Juni :) Hvor føles det farligt at sætte sig på en terminsliste, så betyder det jo at man også selv tror på det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2014 du kan skrive mig på til 10. Juni :) Hvor føles det farligt at sætte sig på en terminsliste, så betyder det jo at man også selv tror på det :) Man skal jo tro på det :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2014 Helt enig - man skal tro på det. Positive tanker skaber positiv krop. Det hjælper alt sammen :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2014 Jeg har ifølge tryghedsscanning termin 1. juni :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2014 Hej! Jeg er HELT ny herinde ;-) Termin 11 juni Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2014 Og jeg melder mig også lige her: jeg har forventet fødselstermin 13.6. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2014 Jeg har forventet termin 7. Juni Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2014 Velkommen til og tillykke :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2014 Så er listen opdateret. tillykke til jer alle sammen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2014 13. juni for mit vedkomne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2014 13. juni for mit vedkomne :)Så er du også på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2014 Vil du sætte mig på til 8. Juni? Baby har overlevet so far og vi har set hjerteblink! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2014 Vil du sætte mig på til 8. Juni? Baby har overlevet so far og vi har set hjerteblink! Så er du også på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2014 Hey Jeg har umiddelbart termin d.6 juni (har selv fødselsdag d.3 :D ) Jeg skal først til lægen første gang d.5 november, hvor jeg vil få endeligt besked, men jeg vil gerne på listen alligevel ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2014 Har et forslag til vores termisnsliste ;0) Tænkte på om vi ikke skulle skrive hvor vi skal føde, og kønnet når den tid kommer. Det gjorde vi i den tidligere gruppen jeg var i Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2014 Der kan vi sagtens. I skal bare tilføje så skriver jeg på... Og macg du er ikke glemt. Skal bare lige have startet en computer for at lave fed overskrift ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2014 Moar_til_4, der lyder som en rigtig god idé!:-P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2014 God ide! Jeg skal føde på Hvidovre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2014 Jeg skal også føde på Hvidovre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2014 Umiddelbart ifølge de online beregnere har jeg termin D. 6. Juni Del dette indlæg Link to post Share on other sites