Oprettet October 11, 2014 Hvis man har fået lagt æg op, hvor mange dage efter tester man så? Og tester man selv hjemme eller er det via blodprøve? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2014 Hvis man har fået lagt æg op, hvor mange dage efter tester man så? Og tester man selv hjemme eller er det via blodprøve? altså jeg har skulle teste via blodprøve :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2014 altså jeg har skulle teste via blodprøve :) Hvor lang tid efter oplægning tages prøven så? Og får man svar med det samme? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2014 Fik taget blodprøve efter 16 dage :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2014 Fik taget blodprøve efter 16 dage :) Mange tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2014 Og så ringede de senere på dagen med resultatet :) (som jo heldigvis var positivt ;) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2014 Jeg fik lagt æg op onsdag og ku egentlig få taget blodprøve d.25 hvis ikk det var fordi det ramte en lørdag. Men 10 dage Del dette indlæg Link to post Share on other sites