Oprettet October 4, 2014 Hej! Hvis der er nogen der ligger inde med mærker fra Bilka/Føtex eller fra Netto, som de ikke selv skal bruge, tager jeg gerne i mod. Betaler også gerne porto! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2014 Hej! Hvis der er nogen der ligger inde med mærker fra Bilka/Føtex eller fra Netto, som de ikke selv skal bruge, tager jeg gerne i mod. Betaler også gerne porto! Jeg har vist tre fyldte hæfter til Føtex/Bilka dem må du godt få Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2014 Jeg har vist tre fyldte hæfter til Føtex/Bilka dem må du godt få Fedt - det vil jeg virkelig gerne! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2014 Er der mon andre, der har nogen liggende? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2014 (redigeret) Vi har en del til Netto (antager ca. 2 hæfter, men har ikke fået samlet dem alle) som vi ikke har planer om at bruge hvis du er interesseret :). Manden min rettede mig lige :) Har åbenbart 2 fulde hæfter + et par løse mærker :). Redigeret October 5, 2014 af Carcassonne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2014 Vi har en del til Netto (antager ca. 2 hæfter, men har ikke fået samlet dem alle) som vi ikke har planer om at bruge hvis du er interesseret :). Manden min rettede mig lige :) Har åbenbart 2 fulde hæfter + et par løse mærker :). Jeg er meget interesseret - sender lige pm Del dette indlæg Link to post Share on other sites