Oprettet October 3, 2014 Hej bk Hvor meget Sengetøj skal man have? Vi har en dyne til tremmesengen og en til barnevognen? Hvor længe ligger baby egenlig i vuggen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2014 Vi bruger 4 sæt :) Silke Elia bruger stadig sin babydyne som 2-årig. I starten hvor hun kun brugte dynen i sengen (og voksien) var 2 sæt egentlig nok, men nu hvor hun også har en dyne i barnevognen er det rarest med i hver fald 3 sæt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2014 Synes at 3 sæt er meget passende Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2014 Jeg har 4 sæt - men vi har heller ikke tørretumbler så vil gerne have det kan nå at tørre mellem Evt uheld Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2014 Vi har to dyner og 3 sæt sengetøj, kunne faktisk godt bruge et ekstra sæt, men hun har også dage hvor hun gylper meget! Vugge ved jeg ikke, vi har liften stående i tremmesengen, så når hun vokser ud af liften så ligger hun faktisk samme sted :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2014 Vi har 2 dyner og 6 sæt sengetøj. Fire sæt ville være rigeligt. Vi har 3 tisseunderlag (til sengen). Det passer lige. Vi brugte vuggen i 4 måneder. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2014 Havde 2 babydyner og 2 sæt sengetøj ( dog flere lagner) nu har vi 1 juniordyne og 3 sæt sengetøj, synes dog 2 ville være nok - MEN vi har ikke haft gylpebarn og C har (7-9-13) aldrig rigtig kastet op eller haft store bleuheld i sengen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2014 Vi har i hvert fald 5 sæt, hvilket er alt for meget - jeg forventer ikke at få brugt mere end 3 sæt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites