Little Miss

Hvad skal de koste?

8 indlæg i dette emne

Jeg overvejer at sælge Carl Emils forårssko da man næsten ikke kan se de er brugt. Det drejer sig om 2 par Ecco af samme slags som dem her

http://m.shopeu.ecco.com/dk/da/ecco/ecco-mimic_1558048/3758013?navId=139&page=1&limit=40&size=4

Delene par er i lidt tyrkis agtigt blå (kan ikke beskrive farven) og den anden i blå som i cowboybukser farve med gule snøre.

De er næsten ikke slidt og koster fra nye 550kr.

Derudover er der et par standard Ecco sandaler i brune. Måske brugt 5 gange da de aldrig sad godt på ham.

Hvad kan man sælge dem for? Håber på at kunne sætte billeder ind senere

Del dette indlæg

Jeg har solgt Ws Kavat for 200kr inkl porto (50kr-til Sverige, det havde blevet 32kr ellers).

Måske du kan bruge det?

Nyprisen var 599. De havde noget kravleslid

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har solgt Ws Kavat for 200kr inkl porto (50kr-til Sverige, det havde blevet 32kr ellers).

Måske du kan bruge det?

Nyprisen var 599. De havde noget kravleslid

Tak for svar søde :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er jo voldsomt svært at prissætte, i sær fordi jeg ALDRIG selv vil købe eller arve sko. Så for mig er de faktisk værdiløse.

Jeg har også sat sandalerne til salg nu, men det er jo en skod årstid i forhold til salg af sandaler. Jeg har skrevet at folk må give et bud.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er jo voldsomt svært at prissætte, i sær fordi jeg ALDRIG selv vil købe eller arve sko. Så for mig er de faktisk værdiløse.

Jeg har også sat sandalerne til salg nu, men det er jo en skod årstid i forhold til salg af sandaler. Jeg har skrevet at folk må give et bud.

Det er det samme for mig så også derfor jeg har så svært ved det.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså de skal jo være billigere end hvis de eksempelvis var på tilbud....og så skal køber jo føle det er et godt køb af en brugt vare. Så udfra det vil jeg nok sige mellem 100 og 200 i dette tilfælde.

Men igen jeg er heller ikke fan af brugt fodtøj såå. Men ellers se hvad folk evt. vil byde....:-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså de skal jo være billigere end hvis de eksempelvis var på tilbud....og så skal køber jo føle det er et godt køb af en brugt vare. Så udfra det vil jeg nok sige mellem 100 og 200 i dette tilfælde.

Men igen jeg er heller ikke fan af brugt fodtøj såå. Men ellers se hvad folk evt. vil byde....:-)

Tak for input

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har solgt et par skofus sandaler, som kun havde været på et par gange i klapvognen, man kunne INTET slid se på dem overhovedet. Jeg tror, de kostede 350 eller 400 fra nye. Jeg startede med at prøve sætte dem til salg til 200, og der skete ikke en dyt. Så satte jeg dem ned til 100 og så var de hurtigt væk.

Jeg tror lige godt en tredjedel af prisen ville være min tommelfingerregel. Men ja, det er mega svært sådan noget :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER