Besvaret October 2, 2014 Grease Kun en pige (film over Lise Nørgårds liv) Hvidstengruppen Top Gun Og så slutter jeg op om mange af de andre der er nævnt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2014 Vil også lige smide Edward Scissorhands Sleepy hollow Sweeny todd Pirates of the caribbean På listen Og resten af hvad der findes med den lækreste mand på planeten Jorden! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2014 Er så ellevild med Grease og har altid været det. Så da jeg i 3.g i gym fik lov til at spille sandy i skolens opsætning af Grease var jeg så stolt. Sikken en fest Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2014 Er så ellevild med Grease og har altid været det. Så da jeg i 3.g i gym fik lov til at spille sandy i skolens opsætning af Grease var jeg så stolt. Sikken en fest Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2014 Du kan da vel ikke lide Mr. Depp?? :pNej da :p han er faktisk kun nummer tre på min kendis liste :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2014 Hold op her er mange film jeg ikke har set :blink Tror ikke engang jeg har set halvdelen af de nævnte film. Er der ikke nogen, der vil minde mig om denne tråd når jeg en gang 7-9-13 er på barsel igen? Så skal der vist ses nogle film! :whistling Men jeg synes The Matrix (kun den første) mangler. Og flere af Disneys klassikere som Løvernes Konge, Aladdin mangler. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2014 Hold op her er mange film jeg ikke har set :blink Tror ikke engang jeg har set halvdelen af de nævnte film. Er der ikke nogen, der vil minde mig om denne tråd når jeg en gang 7-9-13 er på barsel igen? Så skal der vist ses nogle film! :whistling Men jeg synes The Matrix (kun den første) mangler. Og flere af Disneys klassikere som Løvernes Konge, Aladdin mangler. Ja så har du virkelig noget at se frem til. Herhjemme er vi også vilde med Disney og også pixar. Faktisk alle tegnefilm skal ses herhjemme Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2014 Ja så har du virkelig noget at se frem til. Herhjemme er vi også vilde med Disney og også pixar. Faktisk alle tegnefilm skal ses herhjemme Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2014 The King’s Speech og Intouchables. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2014 Enig i mange af klassikerne især, men vil også nævne: De Grønne Slagtere Drømmen Django Unchained Inglorious Bastards A Time to Kill The Wave (Bølgen, helst den oprindelige). Dum & Dummere Life of Brian Quest for the Holy Grail The Godfather Deer Hunter Millenium-Trilogien Despicable Me Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2014 Nogle af mine favoritfilm er:Stigmata Kill Bill 1+2 BabelErin BrockovichThe Blue LagoonRejsen til Jordens indre (den gamle)Rush Hour filmene ALLE Jim Carey filmV for VendettaThe Life Of David GayleBig DaddyInglorious BastardsThe Stoning of Soraya M (super fantastisk film, der er SÅ hård at se) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2014 Godfather, 1eren. Star Wars (alle sammen) Harry Potter (alle sammen) Ringenes Herre (alle sammen) Marvel serien (Iron man, HULK, Spiderman, Avengers, Thor osv.) Batman - the dark knight. Alle disney film generelt. Alle film med Vin Diesel :wub Alle film med Robin Williams :) Moon Cloud Atlas The Matrix Expendables Listen er LANG her hjemme ;) Vi er heller ikke voldsomt kritiske her hjemme og er mest til action og sci-fi :) Men der er langt flere på listen - også en masse tudefilm og pladderromancer, men de skal lige frem fra hukommelsen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2014 Godfather, 1eren. Star Wars (alle sammen) Harry Potter (alle sammen) Ringenes Herre (alle sammen) Marvel serien (Iron man, HULK, Spiderman, Avengers, Thor osv.) Batman - the dark knight. Alle disney film generelt. Alle film med Vin Diesel :wub Alle film med Robin Williams :) Moon Cloud Atlas The Matrix Expendables Listen er LANG her hjemme ;) Vi er heller ikke voldsomt kritiske her hjemme og er mest til action og sci-fi :) Men der er langt flere på listen - også en masse tudefilm og pladderromancer, men de skal lige frem fra hukommelsen. Vi ser også meget forskelligt herhjemme så kom endelig med mere når du har fundet frem fra gemmerne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2014 Kom lige i tanker om Stegte grønne tomater... kan ikke lige overskue om den er blevet nævnt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2014 Enig i mange af klassikerne især, men vil også nævne: De Grønne Slagtere Drømmen Django Unchained Inglorious Bastards A Time to Kill The Wave (Bølgen, helst den oprindelige). Dum & Dummere Life of Brian Quest for the Holy Grail The Godfather Deer Hunter Millenium-Trilogien Despicable Me :ditto ! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2014 Mange af filmene med Sandra Bullock :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2014 Sliding doors The war - en fantastisk film!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2014 Nogle af mine favoritfilm er: Stigmata Kill Bill 1+2 Babel Erin Brockovich The Blue Lagoon Rejsen til Jordens indre (den gamle) Rush Hour filmene ALLE Jim Carey film V for Vendetta The Life Of David Gayle Big Daddy Inglorious Bastards The Stoning of Soraya M (super fantastisk film, der er SÅ hård at se) Uhh Stigmata er en fantastisk, men sygt barsk også! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2014 Uhh Stigmata er en fantastisk, men sygt barsk også! Er tosset med den film! Har set den så mange gange :) Den er ret barsk ja! Men så prøv at se The stoning af Soraya M. Den er BARSK! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2014 Er tosset med den film! Har set den så mange gange :) Den er ret barsk ja! Men så prøv at se The stoning af Soraya M. Den er BARSK! Må vist blive efter graviditeten! :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2014 Hugo cabret Og mange af de andre der er nævnt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites