Oprettet October 1, 2014 Hej :-) Jeg har egentlig termin d. 25. Februar, men synes vores terminsgruppe virker ret død så håbede at jeg måtte være med hos jer :-) jeg regner med en marts baby(manden siger 4. Marts som er vores årsdag) og fordi at min termin er så sent i februar har jeg jo heller ikke været til MD endnu, så føler mig egentlig mere hjemme hos jer. :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2014 Jeg synes gerne, du må være med :). Velkommen til :balloons. Jeg vil føje dig til vores samlede oversigt, hvis du vil være sød at oplyse følgende info (eller så meget, du har lyst til): Navn Alder Bopæl (by/område) Termin FødestedKøn på barnet (hvis du kender det). Mange hilsner Bitten. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2014 Jeg synes gerne, du må være med :). Velkommen til :balloons. Jeg vil føje dig til vores samlede oversigt, hvis du vil være sød at oplyse følgende info (eller så meget, du har lyst til): Navn Alder Bopæl (by/område) Termin Fødested Køn på barnet (hvis du kender det). Mange hilsner Bitten. Takker :) Navn: Sarah Alder: 24 Bopæl (by/område) : Rødovre Termin: 25. februar Fødested: Hvidovre Køn på barnet (hvis du kender det).: ved vi forhåbentlig d. 8 :). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2014 Så er du med :-). Jeg glemte at spørge til din civilstatus og om du har børn i forvejen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2014 Er vores første :-) Er gift med Henrik siden august, men været sammen i 7 års tid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2014 Velkommen til :-D Velkommen til :) Tak skal I have :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites