Kaham

Klatre

5 indlæg i dette emne

Må man gerne klatre i klatrhal som gravid ca. 3 timer (jeg vil være 10+0)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan ikke se, hvorfor du ikke skulle kunne det.

Er du vant til at være fysisk aktiv? I så fald ville jeg slet ikke betænke mig. Man anbefaler jo at gravide får masser af motion :)

Hvis du normalt ikke er til fysiske udfoldelser ville jeg være lidt mere obs, men stadig forsøge.

Uanset hvad, skal du bare lytte efter din krop :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, kan ikke se hvorfor du ikke må. Baby ligger nede bag skambenet, så hvis du skulle falde på maven, så sker der ikke den lille noget.

Jeg gik til poledance (ikke noget at gøre med striptease til de nysgerrige :p ) de første uger af min graviditet, og der var en del klatring og skulle tit holde mig oppe i anstrengelser posistioner, med fare for at falde ned. Min læge var kun positiv, det var først senere hen, at jeg skulle undgå øvelser, hvor jeg kunne falde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej er ikke vantil at være fysisk aktiv (er helt normalvægt og i ok form) det er sådan noget halløj på min uddannelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej er ikke vantil at være fysisk aktiv (er helt normalvægt og i ok form) det er sådan noget halløj på min uddannelse :)

Ok, ville nu stadig sige go for it, så længe du er obs på hvad din krop sender af signaler. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER