Besvaret October 12, 2014 Hey! Jeg fik da lige luret din tråd :) Nøj, hvor er du sej! Glæder mig til at følge med! You GO girl :bunny :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2014 GÆT MIN VÆGT Så blev det vejningsdag og jeg har allerede været på vægten, men hvad tror I? Har jeg tabt mig eller taget på, og kom gerne med gæt på hvor meget :) Svaret får i ved middagstid. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2014 SÅ kommer resultatet. Der var flere der havde gættet med på facebook, det var dejligt. Det giver mig motivation, ved at se JERES forventninger til mit vægttab, så gæt gerne med :) Vægten sagde i morges: SÅ 1. DELMÅL ER NÅET!!! :yay :yay :yay - og på kun 2 uger :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2014 :Glad :glad :glad Seje kvinde! :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2014 Sådan :respekt Du er så sej og motiverende Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2014 Det er sgu sejt! Tillykke :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2014 Så sejt !!! Jeg må dælme til at tage mig sammen igen også :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2014 Mange tak alle sammen :D :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2014 Mandagens vejning så således ud: Så der skal knokles!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2014 det går den rigtige vej! godt gået. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2014 I sidste uge havde jeg taget på - jeg havde taget 200 gram på, for at være nøjagtig. (114,9 kg.)Da jeg vejer mig her til morgen, får jeg et chok.Jeg vejede mig sågar 3 gange for at være sikker, men jo.. Den var god nok. Vægten skrev 113,3 kg. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2014 :Toot :glad GODT GÅET!!!! :YAY Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2014 Mange tak piger :kiss I sidste uge sagde vægten 113,3 kg. I morges viste den 111,1 kg. :yay Jeg er så tæt på delmål nummer 2! Det er jo for pokker lige om lidt, at jeg er der! Jeg har ikke været under 110 kg. siden før Maliva blev født. Ganske kort, har jeg sniffet til 90'erne, men det var hurtigt overstået igen. Så jeg GLÆDER mig til det næste delmål - det bliver så stort! Det betyder at jeg er 1 skridt nærmere, det endelige mål :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2014 Sådan taz. Hep hep hep You Can do it Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2014 Hold nu kæft det et sejt! :o Keep up the good work! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2014 Sidste uge stod der 111,1 kg. på vægten.I morges blinkede den 110 kg. frem!!! Andet delmål er nået! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2014 Hvor fedt tillykke :yay :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2014 Her følger jeg lige med!!! :glad som sagt på Face også super fedt gået!!!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites