Oprettet September 27, 2014 Hejsa Vi har været i gang med projekt baby i 13 måneder nu uden held :( Jeg smed p-pillerne da jeg ikke fik det røde længere i ca ½ år. Efter jeg smed p-pillerne så gik der ca ½ igen hvor jeg begyndte at få det røde tilbage i ca. i en cyklus på 30 dage. Kæresten har så været syg fra februar til juni hvor han fik konstateret Addison (stort set det modsatte af diabetiker, han skal have masser af salt). Dette er dog under kontrol nu. Vi skal så giftes 1. August 2015 og havde da regnet med at der skulle være en lille ny baby med til bords. Men efter det stadig ikke lykkes er jeg begyndt at blive frustrer da jeg ikke ønsker at være gravid og i en brudekjole. Og ved ikke om vi skal fortsætte eller vi skal vente til efter brylluppet. Vi er så sendt videre til fertilitets klinikken da vi har forsøgt over et år men ved ikke om vi skal fortsætte derinde når det ikke passer så godt med et barn lige p.t Det skal så også siges at vi er 32 og 33 år så vi bliver heller ikke lige frem yngre ved at vente desværre :( Håber at nogen kan hjælpe mig med mine frustrationer og hjælpe mig i den bedste retning :) Hilsen Katrine Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2014 Hej Katrine. Det er så frustrerende at vente og det sætter så mange tanker i gang og du er jo ikke alene med de tanker. Min mand og jeg har været i gang et godt år og har desværre noget et miste en undervejs da jeg var i 7/8 uge, så,lige nu venter jeg på at få min mens igen, så vi kan komme videre. I forhold til fertillitetsbehandling, så spørg dem ad derinde om i kan vente med at gå videre til efter bryllup, såfremt de ikke når at hjælpe jer inden. Vi er selv tilknyttet fertilitets klinik og syntes at de har været rigtig søde, Tænker at fra man bliver henvist og til 1. Forsøg går der 2 gange cyklus, det gør der i hvert fald her. Der skal man vente til man får mens for at de vil lave en vandscanning af æggeledere og så ved næste mens starter de let hormon behandling op og derefter insenimation, så det kan jo godt gå lidt hurtigt og derned nåes inden august 2015 :-) Jeg krydser fingre for jer og håber det lykkes for jer inden brylluppet :-) Og velkommen til. Mia Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2014 Hvis du ikke vil risikere at stå med tyk mave til jeres bryllup eller evt en efter graviditetsmave (som kan tage tid at fjerne) ville jeg vente med at få lavet et reelt forsøg. Men dermed ikke agt at i ikke kan gå igang med at blive undersøgt. Når man bliver henvist til klinik er der nogle ting de skal have undersøgt inden i kan gå igang. I skal have taget blodprøver for evt smitsomt sygdomme mv, du skal tjekkes om dine æggeledere ser ok ud og din mands sædkvalitet skal tjekkes. Dette vil jeg sige i skal gå igang med nu. Når alt dette er undersøgt kan i overveje hvad i så vil ud fra hvad prøverne siger og hvad gyn anbefaler jer. For vores vedkommende fandt ci ud af at jeg var fin og umiddelbart fungerende men min mands sædkvantitet var ringe. Som i de svømmede forvirrede rundt og forhindrede de få gode sædceller i at finde vej Del dette indlæg Link to post Share on other sites