Oprettet September 27, 2014 Hej allesammen :)Jeg er ny her så prøver lige at starte min første tråd :)Mig og min mand smed p-pilerne 21 august og sidste mens. var 24/08 og så startede BP men da lægen fortalte os efter min søns fødsel for 12 år siden at vi ville have svært ved at blive gravide så tænkte vi det ville tage lang tid hvis det overhoved ville fungere - Jeg er så over tid med min mens og har taget 2 teste der ser sådan ud:Tør jeg at håbe at være gravid allerede?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2014 Hmm mangler billeder men det lyder spændende Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2014 Hmmm... Hvordan oplader jeg billed fra mobilen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2014 Du kan downloade app'en imgur og uploade billede på den måde :) Og så indsætte det som "BB Code". :) Hmm giver det mening? :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2014 Hmmm... Hvordan oplader jeg billed fra mobilen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2014 Så var billederne her - Hvad syntes i ? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2014 Tillykke, du er gravid :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2014 Tror i virkelig det? Det er ikke noget der kan gøre at der vises 2 falske or something? Vil SÅÅÅ gerne tro på det - Håber det SÅDAN men det virker helt uvirkeligt at vi kan have været så heldige da jeg har været på p-pillere lige siden min søn blev født og har ikke haft nogen pause siden OG lægen sagde at vi ville have sværere med at blive gravide igen så jeg er lidt skeptiskt men håber det sådan at de tester viser rigtigt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2014 Den er helt sikkert positiv, prøv at lav en test mere om 2 dage (på morgenurin) så skulle den gerne være endnu tydeligere! Tillykkkkkkeeeee ! Dejligt med flere at følges med, jeg er selv 6+0 i dag :) ! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2014 Whiiiii :loveshower :yay Tak allesammen - Jeg prøver en ny test senere i denne uge så og kontakter min læge også!! Så krydser vi fingrer!!! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2014 Helt klart positiv, stort tillykke! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2014 Mega positiv, ingen tvivl. Hvor dejligt :) Det måtte du gerne smitte mig med ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2014 Mega positiv, ingen tvivl. Hvor dejligt :) Det måtte du gerne smitte mig med ;) *Smit* *Smit* *Smit* Så krydser vi fingrer hehe :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2014 Mega positiv - og smit også lige denne vej Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2014 Også be om smitte til mig tak :loveshower Du må lige lave en runde på bk og nyse på ca. en tredjedel af os :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2014 Stor tillykke, den er da super positiv :stork Smit også gerne mig, tak :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2014 Tillykke. Den er positiv :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2014 Stort tillykke... Den er helt klart positiv :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2014 Stort tillykke til dig og manden, hvor er det spændende for jer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2014 du er da bare gravid :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2014 1.000 tak allesammen :) Hvor er i dog søde!! Håber det smitter af til jer hehe :DJeg vil prøve at kontakte min læge i morgen og hører hvordan og hvorledes det hele forgår nu - Det er 12 år siden jeg fik min søn så der er MEGET ændret siden hehe :) Jeg kan huske f.eks at jeg ringede til veninderne fra en mønt-telefon for at fortælle at jeg havde født og nu ligger de sku alle sammen på fødegangen med computere og skriver på facebook hehehe :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2014 1.000 tak allesammen :) Hvor er i dog søde!! Håber det smitter af til jer hehe :D Jeg vil prøve at kontakte min læge i morgen og hører hvordan og hvorledes det hele forgår nu - Det er 12 år siden jeg fik min søn så der er MEGET ændret siden hehe :) Jeg kan huske f.eks at jeg ringede til veninderne fra en mønt-telefon for at fortælle at jeg havde født og nu ligger de sku alle sammen på fødegangen med computere og skriver på facebook hehehe :D Haha, ja tiderne ændrer sig hurtigt! Min mand og jeg har også talt om, at vi i vores børns øjne kommer til at blive de der oldinge-forældre, fra før internettets tid og dengang der fandtes kasette- og vvsbånd :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites