Oprettet February 10, 2011 mig så nu skal jeg i gang med jobsøgnings kampen sammen med alle andre håber snart der kommer et job til mig har 4 ansøgninger ude nu så vil da håbe en af dem giver pote har gået sygemeldt i 3 1/2 mdr med en depression så det bliver hårdt at komme i gang. Men kan ikke holde ud at gå hjemme mere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2011 :glad Super godt gået :glad Og held og lykke i jobjagten :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2011 Held og lykke med jobjagten håber du meget hurtigt får et posetivt svar Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2011 Held og lykke :glad Håber snart der kommer et job til dig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2011 tak skal i have håber også på snart at have et job Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2011 Velkommen til jobsøgnings junglen. Jeg har været ledig siden den 17 januar i år hvor min barsel sluttede... desværre ingen held endnu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2011 Held og lykke derude.. :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2011 Velkommen til jobsøgnings junglen. Jeg har været ledig siden den 17 januar i år hvor min barsel sluttede... desværre ingen held endnu tak skal du have har været til 1 samtale men intet job i denne omgang men det må snart være vores tur Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2011 Held og lykke :) Håber du finder et godt job! Del dette indlæg Link to post Share on other sites