Oprettet September 26, 2014 Hej skønne gravide. Har brug for jeres hjælp. Jeg har taget flere positive test i går og i dag. Fin tydelig streg. I går morges begynder jeg så med lidt blod efter den første test. Derefter intet hele dagen, før lidt brunt udflåd om eftermiddagen. Og så lidt blod igen om aften. Her til morgen kom der så en hel slimet blod klump. Skulle egentlig først have haft mens mandag. Er der nogen der har prøvet det og tænker det er en bio? Blev insemineret på to æg den 15. Havde en abort 8+0 i marts. Var i oktober terminsgeuppen kort. De efterfølgende tre IUI virkede ikke fordi der så viste sig at være abort rester der sad fast. Og nu er det så 2 IUI af de tre nye forsøg vi har fået. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2014 Jeg synes det lyder som en bio :( Skal du ikke have taget blodprøve når du er insemineret? Det er nok den bedste pejling du kan få :kram2 Hepper sådan på dig- og de andre "gamle mommys to be" fra behandlingsttråden :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2014 Jeg synes det lyder som en bio :( Skal du ikke have taget blodprøve når du er insemineret? Det er nok den bedste pejling du kan få :kram2 Hepper sådan på dig- og de andre "gamle mommys to be" fra behandlingsttråden :bd :bd Tak ønskebebs. Jo onsdag hvis min blødning er atypisk. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2014 Tak ønskebebs. Jo onsdag hvis min blødning er atypisk. Der er jo for fanden længe til :( Øv.. Jeg håber i hvert fald, men vil nok forsøge at indstille mig på dårligt nyt- men samtidige håbe det bedste :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2014 Der er jo for fanden længe til :( Øv.. Jeg håber i hvert fald, men vil nok forsøge at indstille mig på dårligt nyt- men samtidige håbe det bedste :kiss Jeps. Ja, det har jeg også gjort. Bløder nu helt vildt meget, så det var nok den bio. Vi må bare på den igen igen igen igen.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2014 :( Det lyder ikke så lovende, desværre :kram2 Men det positive er vel, at noget tyder på, at det lykkedes at få et æg befrugtet. Måske der skal gøres en indsats for at hjælpe dig med at holde på en eventuel graviditet? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2014 :( Det lyder ikke så lovende, desværre :kram2 Men det positive er vel, at noget tyder på, at det lykkedes at få et æg befrugtet. Måske der skal gøres en indsats for at hjælpe dig med at holde på en eventuel graviditet? Ja vil spørge efter progesteron næste gang. Min blødning kommer i perioder og kan stadigvæk teste meget tydelig positiv. Gad vide hvornår det er helt ude af kroppen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2014 Ja vil spørge efter progesteron næste gang. Min blødning kommer i perioder og kan stadigvæk teste meget tydelig positiv. Gad vide hvornår det er helt ude af kroppen? Aner det ikke. Der er jo også nogle, der bløder selvom de er gravide, eller måske er du uheldig at det har sat sig fast udenfor livmoderen - det er i hvert fald godt, at du bliver fulgt, så du kan få klar besked :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2014 Jeg vil bare lige opdatere med at jeg er gravid! Har fået taget en meget flot blodprøve i dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2014 Uh, hvor spændende :glad håber du snart kan få lov at se et fint hjerteblink så :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2014 Uh, hvor spændende :glad håber du snart kan få lov at se et fint hjerteblink så :bd Ja meget. Den 22 skal jeg vente til..... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2014 Jeg vil bare lige opdatere med at jeg er gravid! Har fået taget en meget flot blodprøve i dag.Tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2014 :yay hvor er det fantastisk nyt, det var sørme på tide :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2014 Sikke da en gyser!! :) Jeg krydser fingre og tær og hjerte for at du får lov at beholde din lille spire <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2014 :yay hvor er det fantastisk nyt, det var sørme på tide :kram2 Lige præcis det var SÅ meget på tide. Del dette indlæg Link to post Share on other sites