Besvaret September 27, 2014 Det er så meget en aftale og tro mig vi har været i gang og fortsætter med at være det de næste dage men krydser fingre for at i ikke skal igennem ventetid lige som vi har været for det er ulideligt at vente og vente og vente og det gør ondt hver gang man får sin mens, fordi der ikke har været gevinst. Men sådan går det jo ikke for jer, i skal nok klare den ❤ Lige et andet spørgsmål hvordan laver i så smileys? :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2014 Det er så meget en aftale og tro mig vi har været i gang og fortsætter med at være det de næste dage men krydser fingre for at i ikke skal igennem ventetid lige som vi har været for det er ulideligt at vente og vente og vente og det gør ondt hver gang man får sin mens, fordi der ikke har været gevinst. Men sådan går det jo ikke for jer, i skal nok klare den ❤ Godt at høre at der er blevet arbejdet på sagen ;) Jeg tror desværre ikke at det bliver så nemt for os i denne cyklus alligevel. Forventede æl på cd14 som de to foregående måneder, men har lige lavet en positiv æl test i dag (på cd9). Så æl falder jo indenfor 24-48 timer og manden er afsted på arbejde og kommer først hjem sent mandag aften. Så er lidt bange for at løbet er kørt på forhånd desværre :( Jeg har stadig et spinkelt håb at knytte mig til, men skal jeg være realistisk, så kommer vi nok helt til at springe denne cyklus over. Kan levende forestille mig hvor frustrerende og opslidende det må være, at mens bare bliver ved med at dukke op, når man nu så inderligt ønsker at den ville blive væk. Det må være så svært og jeg har så uendelig meget respekt for de af jer, der bare har ventet så længe og stadig formår at holde modet oppe. Jeg er selv helt ude i tovene, bare over en æl der ikke lige falder som forventet i første cyklus hvor vi havde planlagt at prøve. Det virker jo ikke helt fair i sammenligning :rolleyes Men havde bare glædet mig så meget til vi endelig skulle i gang (har ventet to år på at han skulle blive klar efterhånden), og var æl faldet som forventet, så havde vi haft en masse fridage sammen, til at hygge os med at arbejde på sagen. Det sker så desværre ikke nu og er lidt skuffende. Mest fordi jeg jo er bange for at det bare vil gentage sig de næste mange cyklusser også, da manden jo ofte er væk i længere perioder af gangen. Synes det er mega frustrerende, at man ikke en gang får lov at gøre et reelt forsøg. Jeg håber sådan at jeres anstrengelser (hvis man da kan kalde det det, i denne sammenhæng - glædelige anstrengelser måske) endelig må bære frugt og at jeres babys rejse på vej til jer, starter netop i disse dage. Jeg krydser fingre :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2014 Lige et andet spørgsmål hvordan laver i så smileys? :-) Hvis du kigger foroven (lige over den boks du skriver dit indlæg i) hvor du også kan ændre font, størrelse, lave kursiv osv., så er der en smiley deroppe. Hvis du trykker på den, så kommer der en række smileys nedenunder den ramme som du skriver i. Og nedenunder disse, står der "show all", om end med ret lille skrift, så man skal kigge godt efter. Hvis du trykker på den, så får du en hel række med smileys i en pop-up, som du så kan vælge fra. Du kan også blot trykke på den lille blå pil, helt ude til højre i boksen med den første række smileys, så får du vist den næste række osv. Og efterhånden lærer man hurtigt koden til dem man bruger mest, så man ikke behøver at åbne den hver gang. Håber at det gav mening, ellers så spørg igen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2014 Hvis du kigger foroven (lige over den boks du skriver dit indlæg i) hvor du også kan ændre font, størrelse, lave kursiv osv., så er der en smiley deroppe. Hvis du trykker på den, så kommer der en række smileys nedenunder den ramme som du skriver i. Og nedenunder disse, står der "show all", om end med ret lille skrift, så man skal kigge godt efter. Hvis du trykker på den, så får du en hel række med smileys i en pop-up, som du så kan vælge fra. Du kan også blot trykke på den lille blå pil, helt ude til højre i boksen med den første række smileys, så får du vist den næste række osv. Og efterhånden lærer man hurtigt koden til dem man bruger mest, så man ikke behøver at åbne den hver gang. Håber at det gav mening, ellers så spørg igen :)Ovenstående virker kun fra computeren. Vi andre er så nørdede at vi har lært koderne udenad så vi også kan bruge dem fra mobilen :lolhitDer var en tråd for ikke så lang tid siden, hvor de fleste koder blev vist. Gider ikke lige lede efter den nu... :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2014 Ovenstående virker kun fra computeren. Vi andre er så nørdede at vi har lært koderne udenad så vi også kan bruge dem fra mobilen :lolhit Der var en tråd for ikke så lang tid siden, hvor de fleste koder blev vist. Gider ikke lige lede efter den nu... :whistling Det har du selvfølgelig ret i, så langt havde jeg ikke lige tænkt. Er altid selv på fra computeren :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2014 Godt at høre at der er blevet arbejdet på sagen ;) Jeg tror desværre ikke at det bliver så nemt for os i denne cyklus alligevel. Forventede æl på cd14 som de to foregående måneder, men har lige lavet en positiv æl test i dag (på cd9). Så æl falder jo indenfor 24-48 timer og manden er afsted på arbejde og kommer først hjem sent mandag aften. Så er lidt bange for at løbet er kørt på forhånd desværre :( Jeg har stadig et spinkelt håb at knytte mig til, men skal jeg være realistisk, så kommer vi nok helt til at springe denne cyklus over. Kan levende forestille mig hvor frustrerende og opslidende det må være, at mens bare bliver ved med at dukke op, når man nu så inderligt ønsker at den ville blive væk. Det må være så svært og jeg har så uendelig meget respekt for de af jer, der bare har ventet så længe og stadig formår at holde modet oppe. Jeg er selv helt ude i tovene, bare over en æl der ikke lige falder som forventet i første cyklus hvor vi havde planlagt at prøve. Det virker jo ikke helt fair i sammenligning :rolleyes Men havde bare glædet mig så meget til vi endelig skulle i gang (har ventet to år på at han skulle blive klar efterhånden), og var æl faldet som forventet, så havde vi haft en masse fridage sammen, til at hygge os med at arbejde på sagen. Det sker så desværre ikke nu og er lidt skuffende. Mest fordi jeg jo er bange for at det bare vil gentage sig de næste mange cyklusser også, da manden jo ofte er væk i længere perioder af gangen. Synes det er mega frustrerende, at man ikke en gang får lov at gøre et reelt forsøg. Jeg håber sådan at jeres anstrengelser (hvis man da kan kalde det det, i denne sammenhæng - glædelige anstrengelser måske) endelig må bære frugt og at jeres babys rejse på vej til jer, starter netop i disse dage. Jeg krydser fingre :bd Hej igen, Lige et kort svar herfra, som jo med garanti bliver længere end forventet ;-) Først og fremmest, så ja vi har været i gang noget tid efterhånden, men der er ikke nogen tanker der er forkert, for jeg havde det nøjagtig lige som dig i starten, tror bare det følger med når man virkelig gerne vil... Er ked af at ÆL ikke gik som "planlagt" men håber og beder til at det spinkle håb giver pote :-) Vi har lige været på barsels besøg og der blev jeg lidt ramt :-( jeg indrettet børneværelse og tænker i puslekommoder m.m. Meget mere end godt er tror jeg og,har gjort længe. Men det kommer jo lige pludselig. Krydsr fingre for både at vores babys rejse begynder nu men så sandelig også for at i når det i denne omgang <3 Og må lige ind og kigge på koder til smileys en dag for jeg er for det meste på via iPad :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2014 Hej igen, Lige et kort svar herfra, som jo med garanti bliver længere end forventet ;-) Først og fremmest, så ja vi har været i gang noget tid efterhånden, men der er ikke nogen tanker der er forkert, for jeg havde det nøjagtig lige som dig i starten, tror bare det følger med når man virkelig gerne vil... Er ked af at ÆL ikke gik som "planlagt" men håber og beder til at det spinkle håb giver pote :-) Vi har lige været på barsels besøg og der blev jeg lidt ramt :-( jeg indrettet børneværelse og tænker i puslekommoder m.m. Meget mere end godt er tror jeg og,har gjort længe. Men det kommer jo lige pludselig. Krydsr fingre for både at vores babys rejse begynder nu men så sandelig også for at i når det i denne omgang <3 Og må lige ind og kigge på koder til smileys en dag for jeg er for det meste på via iPad :-) Nu har jeg lige ledt efter tråden - den hedder Smileys og ligger i "vil gerne være gravid" forummet. Jeg har lige skrevet i den, så den burde være nem at finde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2014 Nu har jeg lige ledt efter tråden - den hedder Smileys og ligger i "vil gerne være gravid" forummet. Jeg har lige skrevet i den, så den burde være nem at finde :) Har fundet den og tak :) :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2014 Kan se du allerede har fået mange svar fra andre som desværre også står/har stået i samme situation. Jeg kan desværre også melde mig under denne fane. Til NF d. 2 juni fandt vi ud af at fostret var dødt ca 4 uger tidligere (under en ege efter vi havde set hjerteblik til en tidlig skanning) Først mediskink abort, som ikke virkede tilstrekkeligt, og efterfølgende kirugisk abort. Jeg har dags dato stadig ikke set noget til min menstruation, er idag på cyklusdag 123. Så vil bare forberede dig på, at det desværre ikke altid er at kroppen har fundet tilbage til normalen efter 8-12 uger... Min læge vil først se mig når jeg ikke har haft mens i 6 måneder :blink Testede for 4 uger siden positiv på ægløsningstest, og havde mens smarter for 2 uger siden (forventet mens) Alligevel står jeg stadig uafklaret, med negative test (jeg har tage mange...) Skuffet over at min krop ikke bare kan hoppe tilbage til normal. Kunne godt lige bruge en reset-knap :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2014 Kan se du allerede har fået mange svar fra andre som desværre også står/har stået i samme situation. Jeg kan desværre også melde mig under denne fane. Til NF d. 2 juni fandt vi ud af at fostret var dødt ca 4 uger tidligere (under en ege efter vi havde set hjerteblik til en tidlig skanning) Først mediskink abort, som ikke virkede tilstrekkeligt, og efterfølgende kirugisk abort. Jeg har dags dato stadig ikke set noget til min menstruation, er idag på cyklusdag 123. Så vil bare forberede dig på, at det desværre ikke altid er at kroppen har fundet tilbage til normalen efter 8-12 uger... Min læge vil først se mig når jeg ikke har haft mens i 6 måneder :blink Testede for 4 uger siden positiv på ægløsningstest, og havde mens smarter for 2 uger siden (forventet mens) Alligevel står jeg stadig uafklaret, med negative test (jeg har tage mange...) Skuffet over at min krop ikke bare kan hoppe tilbage til normal. Kunne godt lige bruge en reset-knap :( Jeg har ikke selv prøvet det samme som I, men ville altså lige uddele et kram til dig alligevel :kram Det lyder så hårdt, bare at skulle gå og vente i uvished på at kroppen kommer i gang igen, uden udsigt til hvornår det mon bliver. Jeg håber for dig at der kommer gang i tingene igen snart, for 6 måneder er da lang tid at gå og vente på at lægen vil se én i den situation? :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2014 Øv alts en omgang i har været igennem, det er jeg virkelig ked af at høre :-( Men hold da op 6 måneder er lang tid, vi har blot fået af vide at vi efter 12 kan kontakte klinikken og så vil de hjælpe med at få det i gang. Det er virkelig frusterende bare at vente. Jeg testede jo også positiv for ÆL i sidste weekend men tror bare det aøvar en fuser. I dag har jeg dog plet blødt og så begynder tankerne også bare, for så tænker jeg gad vide om et måske var sådan en implantanationsblødning. Og kan ikke huske om det er det det hedder men håber i forstår. Men vi kan desværre ikke gøre andet end at vente og så vente lidt mere. Men håber også din mens snart dukker op. Og beklager hvis besvarelsen blev mærkelig men har skrevet frs mobil Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2014 Det er desværre nok lidt for tidligt til at være implantationsblødning, da denne som oftest finder sted mellem 7dpo (days past ovulation) og 10dpo. Normen er 9 dpo, men det kan dog ske så tidligt som 6 dpo. Så hvis det var meget tidligt sidste weekend at du lavede en positiv æl test, så kan det måske lige nå at være det alligevel. Fra den positive æl test går der jo 24-48 timer til den faktiske æl, og derfra skal du altså kunne regne minimum 6 dage længere frem, før det er sandsynligt at det er implantationen. Men krydser fingre for at det er det og at din krop bare "arbejder hurtigt" :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2014 Det er desværre nok lidt for tidligt til at være implantationsblødning, da denne som oftest finder sted mellem 7dpo (days past ovulation) og 10dpo. Normen er 9 dpo, men det kan dog ske så tidligt som 6 dpo. Så hvis det var meget tidligt sidste weekend at du lavede en positiv æl test, så kan det måske lige nå at være det alligevel. Fra den positive æl test går der jo 24-48 timer til den faktiske æl, og derfra skal du altså kunne regne minimum 6 dage længere frem, før det er sandsynligt at det er implantationen. Men krydser fingre for at det er det og at din krop bare "arbejder hurtigt" :) Tak for endnu et svar og er lige ved at gå ud af mit gode skind. Har så pletblødt fredag, i går og sørme også i dsg. Kun en gang om dagen og så kan der efterfølgende være lidt på papiret når jeg har tørret mig (beklager beskrivelsen). Altså det er måske lidt mere end pletblødning men jo ikke en blødning, ikke som jeg er vant til. Hvis det nu bare ville komme i gang, for så kan vi kontakte klinikken og komme i gang med 1. Insenimations forsøg, men nej sådan skal det ikke være.... Det er frusterende at have en mærkelig krop der levet sig eget liv. Og tog positiv ÆL torsdag i sidste uge mener jeg så har haft det fredag eller lørdag, hvis det passer altså... Men tænker ikke det er en implantationsblødning, når det kommer 3 dage i streg :( så måske det bare er mens der er på vej men ikke helt kan finde ud af at gå i gang. Får også total flashback til den sidste graviditet for der blødte jeg jo også i starten, hvor jeg troede jeg havde fået min mens og så senere hen fandt ud af at jeg var gravid. Men har også taget test og er ikke gravid... Men hold nu op tankerne kører rundt i kæmp virvar :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2014 Ihh hvor er det da også træls for dig, at den krop ikke lige kan finde ud af hvad den vil. Jeg håber sådan for dig at der snart sker noget, så du kan slippe bekymringerne lidt og komme videre. Kan sagtens forstå, at det må være til at blive skør over, bare at skulle gå og vente og tolke på den måde :( :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2014 Ihh hvor er det da også træls for dig, at den krop ikke lige kan finde ud af hvad den vil. Jeg håber sådan for dig at der snart sker noget, så du kan slippe bekymringerne lidt og komme videre. Kan sagtens forstå, at det må være til at blive skør over, bare at skulle gå og vente og tolke på den måde :( :kram2 Skør er ikke ordet kan overhovedet ikke finde ro i mit lille hoved :( Men tak Alura for dine ord de er brugbare :kram2 Og også tak til alle andre herind jo, det er dejligt med lidt støtte og et sted hvor der kan læsses af :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites