SweetAim82

Udebleven mens efter MA - PS er ny i dette forum

40 indlæg i dette emne

Hejsa,

Jeg er ny i dette forum men tænkte det skulle have chancen. Kan ikke finde ud af om det er "normalt" lige at fortælle lidt først, så det forsøger jeg ultra kort

Del dette indlæg

Hejsa :balloons

Jeg ved ikke lige så meget om MA'er, men vil i hvert fald byde dig velkommen og ønske dig held og lykke med at blive gravid igen :goodluck

Ked af at du skulle opleve at miste, det burde ikke ske for nogen :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Barbamama,

Mange tak for din hilsen gad vide hvor i finder alle de "levende" smileys henne

Og ja det er hårdt at miste - og det er det jo for alle der prøver det vil ikke ønske det for nogen.

Men vi syntes også vi har haft nok modgang, jeg har for 2 1/2år siden fået konstateret sclerose og min mand har været sygemeldt og ramt pga af dårligt arb.miljø men er nu ovenpå igen og har fået drømmejobbet, så vi syntes ikke lige vi fortjente det oveni, men det sker jo for mange og mange flere end vi overhovedet vidste. Tror bare man er så fokuseret/ måske naiv, så det tænker man ikke lige over i kampens hede...

Men endnu engang tak for din velkomst ❤

SweetAim

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for svar JustMe, må jo væbne mig/ os med tålmodighed og så satse på vi blir yngre mens vi venter eller noget

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen herinde :)

Jeg havde en MA i marts 2013. Min næste mens kom først efter 8 uger og det var normalt. Jeg testede først positiv 10 mdr. Senere og resultatet er nu 5 dage gammel. Og han har været værd at vente på!

Håber det snart lykkes for jer igen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Felixmor/ Britta

Tak for svar og tillykke med din lille dreng, det må være helt fantastisk ❤

Og må se om der så ikke sker noget indenfor de næste uger i forhold til mens. Og så forsøge at tænke på noget andet, men altså det er bare nemmere sagt end gjort.

Får så også spat af folk der siger til os, tag det nu roligt det skal nok komme, i skal bare lade være med at tænke på det. Hmm ja det kan de jo sagtens sige, efter de har fået et eller flere børn uden nogen problemer eller ventetid som sådan. Det var lige et surt opstød, beklager

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen herinde.

Jeg blev gravid efter seks mdr. Mistede 8+0 og fik mens præcis 4 uger efter. Det er nu 4 IUI og 7 mdr siden. Da min periode ikke er så lang, har vi nu prøvet 15 gange i alt...

Tålmodighed er vist kodeordet. Held og lykke til jer.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen herinde :)

Jeg havde en MA i marts 2013. Min næste mens kom først efter 8 uger og det var normalt. Jeg testede først positiv 10 mdr. Senere og resultatet er nu 5 dage gammel. Og han har været værd at vente på!

Håber det snart lykkes for jer igen.

Ej tillykke med ham. Godt gået du må næsten være den første oktober gruppe baby mor.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen herinde.

Jeg blev gravid efter seks mdr. Mistede 8+0 og fik mens præcis 4 uger efter. Det er nu 4 IUI og 7 mdr siden. Da min periode ikke er så lang, har vi nu prøvet 15 gange i alt...

Tålmodighed er vist kodeordet. Held og lykke til jer.

Tak skal du have og ja det er det helt store kodeord.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej tillykke med ham. Godt gået du må næsten være den første oktober gruppe baby mor.

Tak.

Jep og kun fordi der var problemer med blære og nyrerne på ham blev han inviteret ud.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak.

Jep og kun fordi der var problemer med blære og nyrerne på ham blev han inviteret ud.

Godt det gik godt og han kom ud.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Felixmor/ Britta

Tak for svar og tillykke med din lille dreng, det må være helt fantastisk ❤

Og må se om der så ikke sker noget indenfor de næste uger i forhold til mens. Og så forsøge at tænke på noget andet, men altså det er bare nemmere sagt end gjort.

Får så også spat af folk der siger til os, tag det nu roligt det skal nok komme, i skal bare lade være med at tænke på det. Hmm ja det kan de jo sagtens sige, efter de har fået et eller flere børn uden nogen problemer eller ventetid som sådan. Det var lige et surt opstød, beklager

Vi måtte vente 16 mdr. På en blivende graviditet så kender helt klart dine tanker. Og det gør bare så ondt hver gang man bliver overhalet inden om.

Det bliver meget nemmere når det endelig lykkes men det er pisse hårdt så længe det står på. Og angsten for at miste igen er også en udfordring.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for svar JustMe, må jo væbne mig/ os med tålmodighed og så satse på vi blir yngre mens vi venter eller noget

Først og fremmest velkommen til, og er ked af at høre at I mistede :kram

Kender godt følelsen af at tiden bare går alt for stærkt og ikke til ens fordel. Håber at din mens meget snart beslutter sig for at melde sin ankomst, så I kan komme i gang igen. Er det den første I er ved at lave?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej og velkommen til :balloons

Jeg havde en MA tilbage i december 2010. Det blev opdaget 10+2 men fostrene var gået til grunde to uger forinden. Jeg fik foretaget en udskrabning og min krop blev ret hurtigt sig selv igen. Selve udskrabningen fik jeg d. 3. December og fik, så vidt jeg husker, menstruation igen den 31. December, men var forberedt på, at der godt kunne gå op til 12 uger inden mens ville dukke op igen. Efterfølgende gik der 8 måneder inden jeg igen stod med de famøse II - det endte dog i en SA. Min krop blev hurtigt sig selv igen og ca. 4.uger efter jeg aborterede stod jeg med II igen. Denne gang en blivende graviditet, der resulterede i min skønne datter fra juni 2012.

Kan godt forstå det må være frustrerende at gå og vente på at kroppen finder sig selv igen. Har hørt at zoneterapi og akupunktur måske kan være med til at lede kroppen på rette vej igen. :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til dette fantastisk forum! :loveshower

Jeg er ked af du har oplevet en MA :( det har jeg desværre også selv og jeg fik først min mens 12 uger efter udskrabning.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde i 2011 en MA hvor jeg fik en udskrabning. For at hjælpe kroppen på vej, valgte jeg at få akupunktur og zoneterapi, da der var gået en 3 ugers tid efter udskrabningen. Jeg fik udskrabningen 6/9 og 3/10 kom min mens- den 30/10 stod jeg igen med en positiv GT som viste sig at være min skønne datter :)

Så hvis du har mod på det, så vil jeg råde til noget akupunktur og eller zoneterapi for at hjælpe kroppen på vej :)

Og velkomme til :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Først og fremmest velkommen til, og er ked af at høre at I mistede :kram

Kender godt følelsen af at tiden bare går alt for stærkt og ikke til ens fordel. Håber at din mens meget snart beslutter sig for at melde sin ankomst, så I kan komme i gang igen. Er det den første I er ved at lave?

Ja det er den første vi forhåbentlig er i gang med at producere.

Og tak for din hilsen ❤

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej alle,

Er super beærede over jeres svar og tanker og er glad for at have tilmeldt mig dette forum, hvor tænker og følelser kan deles uden man føler sig som et dårligt menneske.

Jeg har netop i dag bestilt tid ved en zoneterapeut, hun har dog først tid i uge 42 men det kan det jo også blive lige om lidt, nu har vi alligevel ventet så længe

Jeg syntes virkelig der er et virvar af tanker og det er umuligt at få styr på dem. Men man har kontrol over så mange andre ting her i livet, som hvem man vil dele livet med, hvilket arbejde man vil have, planlægning af bryllup og mange andre ting, men lige når det kommer til at producere en lille størrelse og er det fuldstændig ude af ens hænder.

Vi er fortsat tilknyttet fertilitetsklinikken og de står klar med let hormonbehandling og insinemation, altså bare med minsandten svømmere. Vi er blevet testet i hoved og bagdel og der er ikke noget at komme efter ved nogen af os. Vil jo gerne selv kunne gøre arbejdet men vi tager den hjælp vi kan få fra klinikken. Problematikken er bare at vi først kan gå i gang når jeg får min mens, så vente vente vente og så vente lidt mere,

Men endnu engang tak for jeres historie og fortællinger det er brugbart for mig og mine tanker ❤

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi måtte vente 16 mdr. På en blivende graviditet så kender helt klart dine tanker. Og det gør bare så ondt hver gang man bliver overhalet inden om.

Det bliver meget nemmere når det endelig lykkes men det er pisse hårdt så længe det står på. Og angsten for at miste igen er også en udfordring.

Det gør mega ondt og jeg ser gravide overalt.

Er socialrådgiver og ansat på en kvinde arbejdsplads. Lige nu er der 5 på barsel og 4 på vej. Den sidste fik vi Af vide i sidste uge og jeg kunne mærke at jeg ikke kunne rumme at flere var gravide, for nu er det altså min tur. Og er virkelig glad på mine kollegaers vegne det er ikke det, men altså puha det er svært, og hende der meldte det ud er så lige så langt næsten som vi kunne have været

Men ved det nok skal komme, man begynder bare at tænke tanker som hvorfor smed vi ikke p pillerne noget før og i den dur. Tanker man ikke kan bruge til noget.

Mia

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Mia

vil bare ønske dig velkommen, og som de andre siger tålmodighed er kodeordet  :D sørens også at graviditet gik i udu men dejligt at vide at i kan ..trods alt :)

kh silke

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Mia

vil bare ønske dig velkommen, og som de andre siger tålmodighed er kodeordet  :D sørens også at graviditet gik i udu men dejligt at vide at i kan ..trods alt :)

kh silke

Tak Silke

Ja vi forsøger også at trøste os med at det positive er at vi godt kan og det skal nok lykkes.

Kh Mia

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det gør mega ondt og jeg ser gravide overalt.

Er socialrådgiver og ansat på en kvinde arbejdsplads. Lige nu er der 5 på barsel og 4 på vej. Den sidste fik vi Af vide i sidste uge og jeg kunne mærke at jeg ikke kunne rumme at flere var gravide, for nu er det altså min tur. Og er virkelig glad på mine kollegaers vegne det er ikke det, men altså puha det er svært, og hende der meldte det ud er så lige så langt næsten som vi kunne have været

Men ved det nok skal komme, man begynder bare at tænke tanker som hvorfor smed vi ikke p pillerne noget før og i den dur. Tanker man ikke kan bruge til noget.

Mia

Det er helt normalt at føle sig forbigået og lidt jaloux på alle de heldige gravide kvinder omkring én, det er du absolut ikke alene om :kram2 

Min mand og jeg er tæt på jer rent aldersmæssigt (jeg er 31, han har de 35 lige om hjørnet), og det er også den første vi går og håber på. Jeg fortryder ikke at vi har ventet til nu, da jeg på mange områder føler at jeg vil blive en bedre forældre i dag, end jeg ville være blevet for 10 år siden. Men ind i mellem kan jeg rammes af tanken om: "Hvad nu hvis det allerede er for sent? Hvad hvis det skulle have været for 10 år siden eller aldrig?" Så ville jeg fortryde at vi ikke var startet tidligere. Men du har helt ret; "could have, would have, should have" - det kan man ikke rigtig bruge til noget. Vi har kun nuet at arbejde med, og jeg er sikker på at det nok skal lykkedes.

Jeg krydser fingre for at den mens snart dukker op, så I kan komme videre. Det er så træls bare at gå og vente og ikke vide hvor længe det skal vare.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er helt normalt at føle sig forbigået og lidt jaloux på alle de heldige gravide kvinder omkring én, det er du absolut ikke alene om :kram2 

Min mand og jeg er tæt på jer rent aldersmæssigt (jeg er 31, han har de 35 lige om hjørnet), og det er også den første vi går og håber på. Jeg fortryder ikke at vi har ventet til nu, da jeg på mange områder føler at jeg vil blive en bedre forældre i dag, end jeg ville være blevet for 10 år siden. Men ind i mellem kan jeg rammes af tanken om: "Hvad nu hvis det allerede er for sent? Hvad hvis det skulle have været for 10 år siden eller aldrig?" Så ville jeg fortryde at vi ikke var startet tidligere. Men du har helt ret; "could have, would have, should have" - det kan man ikke rigtig bruge til noget. Vi har kun nuet at arbejde med, og jeg er sikker på at det nok skal lykkedes.

Jeg krydser fingre for at den mens snart dukker op, så I kan komme videre. Det er så træls bare at gå og vente og ikke vide hvor længe det skal vare.

Du har helt ret i at vi kun har nuet, og vi kunne heller ikke have startet på projektet så meget før da vi kun har kendt hinanden i 2 1/2 år. Der er ingen tvivl om at vi er så "meant to be" som muligt, vi var bare længe om at finde hinanden vi var begge enige om at vi skulle giftes før vi skulle have barn og min mand friede på vores års dag og så blev vi gift et halvt år efter og det er så siden der + lidt til at vi har forsøgt med barn ❤

Men måske det ender med at vi to kommer til at følges ad hvor længe har i været i gang?

Og i forhold til mens så prøvede jeg lige at tage ÆL test i går og den var så så positiv som jeg nogen sinde har set sådan en og det samme i dag. Så vi må lige lige i "arbejdstøjet" her de næste dage

Og held og lykke til jer også - krydser fingre for at i ikke skal vente så længe

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du har helt ret i at vi kun har nuet, og vi kunne heller ikke have startet på projektet så meget før da vi kun har kendt hinanden i 2 1/2 år. Der er ingen tvivl om at vi er så "meant to be" som muligt, vi var bare længe om at finde hinanden vi var begge enige om at vi skulle giftes før vi skulle have barn og min mand friede på vores års dag og så blev vi gift et halvt år efter og det er så siden der + lidt til at vi har forsøgt med barn ❤

Men måske det ender med at vi to kommer til at følges ad hvor længe har i været i gang?

Og i forhold til mens så prøvede jeg lige at tage ÆL test i går og den var så så positiv som jeg nogen sinde har set sådan en og det samme i dag. Så vi må lige lige i "arbejdstøjet" her de næste dage

Og held og lykke til jer også - krydser fingre for at i ikke skal vente så længe

Vi er officielt slet ikke startet før til oktober, hvor det hele tiden har været planen at vi ville starte. Men vi nåede at have en enkelt "smutter" i sidste cyklus, to dage før æl. Som dog ikke resulterede i nogen graviditet. Så svaret må vel være, at vi har været meget halvhjertet i gang i en enkel cyklus nu. Så det er jo nærmest ingenting i denne sammenhæng, det ved jeg godt, men jeg går alligevel og frygter at det skal blive svært for os. Håber at jeg tager fejl.

Jamen hvis du havde en positiv æl test i går og i dag (hvor begge streger er lige tydelige), så skal I da bare i gang lige nu - og de næste par dage. Hep hep! Og ja, følges meget gerne ad til vores første, men skal vi så ikke bare aftale at det bliver nu? ;) Som i - i løbet af de næste par dage for jer, og om en lille uges tid for os. Det ville være skønt :bd

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi er officielt slet ikke startet før til oktober, hvor det hele tiden har været planen at vi ville starte. Men vi nåede at have en enkelt "smutter" i sidste cyklus, to dage før æl. Som dog ikke resulterede i nogen graviditet. Så svaret må vel være, at vi har været meget halvhjertet i gang i en enkel cyklus nu. Så det er jo nærmest ingenting i denne sammenhæng, det ved jeg godt, men jeg går alligevel og frygter at det skal blive svært for os. Håber at jeg tager fejl.

Jamen hvis du havde en positiv æl test i går og i dag (hvor begge streger er lige tydelige), så skal I da bare i gang lige nu - og de næste par dage. Hep hep! Og ja, følges meget gerne ad til vores første, men skal vi så ikke bare aftale at det bliver nu? ;) Som i - i løbet af de næste par dage for jer, og om en lille uges tid for os. Det ville være skønt :bd

Det er så meget en aftale og tro mig vi har været i gang og fortsætter med at være det de næste dage men krydser fingre for at i ikke skal igennem ventetid lige som vi har været for det er ulideligt at vente og vente og vente og det gør ondt hver gang man får sin mens, fordi der ikke har været gevinst. Men sådan går det jo ikke for jer, i skal nok klare den ❤

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER