Elisamus

Hvornår bestilte i barnevogn

16 indlæg i dette emne

Hej tøser

Jeg vil jo gerne have en Odder og det er heldigvis os den eneste der kan være i min lille bitte punto. Men økonomien er stram som i meget stram. Jeg snakkede med min mor om det, og da hun hørte at det er den eneste der kan være i min bil så sagde hun at den vil hun gerne betale. Ej hvor er jeg taknemlig for det. Men hvornår skal man bestille den? Jeg spurgte i babysam og de sagde lige nu var der 8 ugers ventetid på Odder zip med x-Dream stel, men at det ville variere som han så pænt sagde så hang udbud og efterspørgsel sammen.

Men hvornår bestilte i andre jeres barnevogne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej tøser

Jeg vil jo gerne have en Odder og det er heldigvis os den eneste der kan være i min lille bitte punto. Men økonomien er stram som i meget stram. Jeg snakkede med min mor om det, og da hun hørte at det er den eneste der kan være i min bil så sagde hun at den vil hun gerne betale. Ej hvor er jeg taknemlig for det. Men hvornår skal man bestille den? Jeg spurgte i babysam og de sagde lige nu var der 8 ugers ventetid på Odder zip med x-Dream stel, men at det ville variere som han så pænt sagde så hang udbud og efterspørgsel sammen.

Men hvornår bestilte i andre jeres barnevogne?

Jeg vil råde dig til at tage på babymessen. Der er der altid tilbud på Odder. Øjet havde så inden været forbi en BabySam for at kigge på modeller så jeg vidste præcis hvad jeg ville have. Der fandt jeg så ud af de havde nogle forskellige kampagnemodeller til ekstra billig pris. Måske du kan gøre det samme? De var ihvertfald meget søde til at fortælle hvilke modeller der kom på messen med rabat.

Jeg er på fra mobilen så kan ikke se hvor langt du er henne og hvor du bor .....

Nå men til dit spg. Jeg blev gravid nov og bestilte i maj tror jeg det var. Fødte i august

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror nok, vi bestilte vores i april med aftale om afhentning efter fødslen i midt juni :) Vi betalte et depositum (jeg tror nok, det var på en fjerdedel af prisen, men jeg er ikke sikker), og resten ved afhentning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil råde dig til at tage på babymessen. Der er der altid tilbud på Odder. Øjet havde så inden været forbi en BabySam for at kigge på modeller så jeg vidste præcis hvad jeg ville have. Der fandt jeg så ud af de havde nogle forskellige kampagnemodeller til ekstra billig pris. Måske du kan gøre det samme? De var ihvertfald meget søde til at fortælle hvilke modeller der kom på messen med rabat.

Jeg er på fra mobilen så kan ikke se hvor langt du er henne og hvor du bor .....

Nå men til dit spg. Jeg blev gravid nov og bestilte i maj tror jeg det var. Fødte i august

Jeg er i 13+4 og bor ved nibe i Nordjylland. Så vidt jeg har hørt er det kun i København der der baby messe og så forsvinder besparelsen ved at tage derover for at købe en....

Desuden så ved jeg allerede hvordan min Odder skal se ud, ups... Brun med sort kantbånd (hvid kantbånd vil ikke gå herhjemme, vi bor på landet )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bestilte omkring MD :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe jeg har også den brune Odder zip. Dog med hvidt kantbånd. Synes ikke det bliver beskidt så nemt selvom vi kaster rundt med den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hehe jeg har også den brune Odder zip. Dog med hvidt kantbånd. Synes ikke det bliver beskidt så nemt selvom vi kaster rundt med den

Kan godt se det ikke er helt nemt med babymessen. Er der ikke nogen tilbud her i forbindelse med deres fødselsdag?

Odder er så populært og en mærkevarer så den kommer desværre ikke på tilbud..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Odder er så populært og en mærkevarer så den kommer desværre ikke på tilbud..

Jeg har altså set Odder på tilbud :) Husker dog ikke, om jeg har set Zip på tilbud :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Omkring uge 17, men kun fordi vi faldt over et rigtig godt tilbud. Kan se at du først har termin slut marts, der kommer udsalg hos BabySam d. 28. December, her plejer de at have Odder Zip på udsalg - vi sparede 26% på den måde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har altså set Odder på tilbud :) Husker dog ikke, om jeg har set Zip på tilbud :chin:

Zip var på tilbud i babysam omkring det tidspunkt hvor vi købte vogn til Alba, så det må have været for et halvt års tid siden :) jeg mener at det var til 6999 eller 7999, men det var på standard stel.. Men en sød ekspedient i babysam sagde at det var muligt at få tilbuddet med x-Dream stel også, hvor man så bare betalte differencen mellem standardstellet og x-Dream stellet..

Så jo, Odder kommer bestemt på tilbud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Omkring uge 17, men kun fordi vi faldt over et rigtig godt tilbud. Kan se at du først har termin slut marts, der kommer udsalg hos BabySam d. 28. December, her plejer de at have Odder Zip på udsalg - vi sparede 26% på den måde :)

Der kan man se, hvor meget kom i af med dengang og hvad købte i med?

Men købte i en standard model. Den jeg er forelsket i, er en hvor jeg selv har designer kantbåndet og tvivler måske lidt den vil komme på tilbud.

Jeg gider nemlig ikke have den samme som alle andre men samtidig vil jeg gerne have en kønsneutral barnevogn. Så sort/hvid er bare et no go.

Brun/hvid kan jeg godt li men jeg vil bare ikke have er Hvidt stel og sort stel ser bare tosset ud til en brun/hvid barnevogn...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

VI bestilte vores Odder Zip på X-dream stel da jeg var i uge 25 tror jeg :)

 

Vi ventede med at tage ud og kigge til efter MD - fik den også af min søde mor i gave, fik den dog ikke på tilbud, da vi var ude og rejse da Babysam havde tilbud. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der kan man se, hvor meget kom i ahvad d dengang og hvad købte i med?

Men købte i en standard model. Den jeg er forelsket i, er en hvor jeg selv har designer kantbåndet og tvivler måske lidt den vil komme på tilbud.

Jeg gider nemlig ikke have den samme som alle andre men samtidig vil jeg gerne have en kønsneutral barnevogn. Så sort/hvid er bare et no go.

Brun/hvid kan jeg godt li men jeg vil bare ikke have er Hvidt stel og sort stel ser bare tosset ud til en brun/hvid barnevogn...

Vi fik en helt klassisk Odder Zip i sort med grå kanter på x-dream-stel. Kan faktisk ikke huske hvad vi gav. Ca. 6500 kr. tror jeg. Men hvis I alligevel skal have specielle farver osv., så tror jeg heller ikke, at I kan finde den på udsalg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bestilte vores Brio da jeg var en 15-16 uger henne.. vi fik den af mine forældre og den stod bare hos dem, indtil vi gerne ville have den hjem!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bestilte Emmaljunga inden MD, da jeg ville have en bestemt farvekombination

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER