My love

Vinterjakke - hvilken har I

38 indlæg i dette emne

Nemlig! Synes det kan være svært at finde pæne 'sports' vinterjakken, som netop lever op til en jakken der kan holde til alt slags vejr. Men ja, dyr. Mener min mand købte den (fik den i fødselsdagsgave) med 20% rabat, så endte med at give 2000 kr. Dvs vi er på 500kr pr år nu. Det er altså ikke galt! Og den holder med garanti mange år endnu :)

Nej det synes jeg heller ikke. For køber man ny hvert år så lander man jo hurtigt på de 2000 kr. Skal da klart når der er råd til det have købt en der holder i længere tid,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pas - den er ikke taget i brug endnu ;)

Nu ved jeg ikke hvad du forbinder med en kort, men når man snakket danefæ, som generelt laver lange frakker, så går en kort ned over røven :)

Jeg ville hade at have en derbvwr længere.

Jeg vil også helst have en der går ned over numsen. Men de smutter vel lidt op hvis man sætter sig ned?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en vinterjakke fra Danefæ, den korte model Lene med vindfang ved ærmerne. Den går mig til ca midt på låret.

Før havde jeg også en fra samme mærke, bare model Else med bindebånd og i lang model som gik mig til knæet.

Jeg foretrækker klart den korte model, da den lange kan være ret besværlig, hvis man som jeg går meget. Den smøg sig op mellem benene hele tiden plus jeg blev træt af det bindebånd.

Ja det kunne jeg godt forestille mig. Og synes også hvis man har en bestemt str så kan den nemt ligne et telt og det er nok desværre sådan de lange jakker gør ved mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en skoen uldfrakke fra et outlet, som jeg bruger til paent brug

 

Og en Vero Moda halvlang parka i koksgraa, som er legepladsvenlig og stadig ok paen i det

 

Og en dunjakke med pelshue, som er sindssygt varm og i cremefarve, derfor sjaeldent i brug

 

Og en aeldre Benetton uldfrakke i nistret graalavendel, som egentlig var en lang frakke, men som jeg fik syet numselang - lige til at tage paa ud og kan ikke skille mig af med den... 

 

Og en varm og ok paen skijakke, som jeg nok foraerer til en flygtningemor, som har meget lidt... Jeg kan jo bruge dunjakken til det med sne...

Hold nu op du ikke mangler jakker ;) det kan da være jeg skal låne en af dig ;)

Sad og tænkte om i har det virkelig koldt når i får vinter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har denne her fra Modstrøm - min er bare mørkeblå. Det er min første rigtige vinterjakke som voksen - den skal nu klare 3. sæson og jeg elsker den!

40306878.jpg?t=

 

 

Og så har jeg en mørkegrå uldfrakke fra Minus med skrå lynlås til finere brug. Den er jeg også rigtig glad for, men den er slet ikke ligeså varm som min Modström.

Den er også købt for 2 år siden og jeg kan ikke finde et billede af den på nettet :rolleyes

Den er da flot :)

Men ja det er jo nok nødvendigt med en varm jakke i den danske vinter :( og synes allerede nu det begynder at være koldt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også helst have en der går ned over numsen. Men de smutter vel lidt op hvis man sætter sig ned?

Pas. I min verden er det ikke så stor en videnskab at vælge en jakke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op du ikke mangler jakker ;) det kan da være jeg skal låne en af dig ;)

Sad og tænkte om i har det virkelig koldt når i får vinter?

 

Ha ha, nej, foeler nu heller ikke behov for en vinterjakke i aar - men det er jo skrabet sammen i loebet af flere aar ;) 

 

Vi faar det faktisk temmelig koldt, ja. Nogle naetter kan godt blive ned til -9 og dagen kan godt ligge omkring frysepunktet om vinteren. Vi kan ogsaa faa en masse sne. Men sidste vinter var nu saa mild, saa mild, at det var helt irriterende at der ikke kom noget frost til at slaa bacillerne ihjel :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har to Helly Hansen, én til pæn brug -http://www.aksdalimuren.no/products/embla-soft-jacket-helly-hansen

Og en skijakke + evt. buks til hundeture, leg i sne, legeplads mm. Kan desværre ikke finde et billede af den, men den er lækker og varm.

Har derudover en rød Benetton uldfrakke til finere brug.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er sku da flot :)

Tak :) Og den er også meget varm :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pas. I min verden er det ikke så stor en videnskab at vælge en jakke ;)

Puha det er det i min verden ;)

Ej det er nok kun fordi jeg har svært ved at vælge. Og vil jo helst have en pæn frem for en praktisk. Og det er jo ikke smart

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, nej, foeler nu heller ikke behov for en vinterjakke i aar - men det er jo skrabet sammen i loebet af flere aar ;)

Vi faar det faktisk temmelig koldt, ja. Nogle naetter kan godt blive ned til -9 og dagen kan godt ligge omkring frysepunktet om vinteren. Vi kan ogsaa faa en masse sne. Men sidste vinter var nu saa mild, saa mild, at det var helt irriterende at der ikke kom noget frost til at slaa bacillerne ihjel :)

Hold da op ja så er det altså også nødvendigt med varmt tøj og gerne lidt forskelligt ;)

Så havde i slet ikke sne sidste vinter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har to Helly Hansen, én til pæn brug -http://www.aksdalimuren.no/products/embla-soft-jacket-helly-hansen

Og en skijakke + evt. buks til hundeture, leg i sne, legeplads mm. Kan desværre ikke finde et billede af den, men den er lækker og varm.

Har derudover en rød Benetton uldfrakke til finere brug.

Den ser godt nok også god ud :) og man skal jo også have en jakke til forskelligt brug.

Det er nok også derfor det er svært at vælge. Jeg hr dog valgt en uld jakke nu hwr og ønsker mig tilskud til en tyk varm jakke i julegave. Så satser jeg på der kommer udsalg på jakker i januar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER