Oprettet September 23, 2014 Hej. Vi har ikke selv nogen bil, så dermed er det ret vigtig at den barnevogn vi vælger kan være i min fars og farmors bil, da det ellers bliver mere eller mindre umuligt at besøge dem. Så nogen der har henholdsvis en Suzuki Splash eller en Skoda Fabia (den gamle slags som fandtes 1999-2007) (IKKE combi) Nogen som har disse biler, og hvad gør I med barnevognen? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 Vi havde en Skoda Fabia combi og en Brio Sport barnevogn. Vi har hele tiden været nødt til at tage minimum 1 sæt hjul af for at have det hele der- det mest optimale er alle 4 hjul, men var jeg nogle gange en tand for doven ;) Det kan så stå ovenpå hinanden i bagagerummet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 Vores Emmaljunga kan være i en fabia combi Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 Er det alm Fabia eller en combi? Der er jo kæmpe forskel? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 Er det alm Fabia eller en combi? Der er jo kæmpe forskel? :unsureDet er rigtigt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 Tror ikke det er en combi :unsure I så fald, det er små biler, så ved jeg at flip-flap combi (Aston) kan være i meget små biler. Tjek evt. Flip-flap på facebook Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 Odderen på det nye stel skulle kunne være i en VW up Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 Det er ikke en combi, så ville jeg ikke være bekymret for størrelsen :). Så alle jer der svare i forhold til combi hjælper jo desværre ikke rigtig noget. Begge biler er ca. samme størrelse (splashen er lidt højere) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 Flip-flap har i øvrigt en go længde af at være en kombivogn! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 Odderen på det nye stel skulle kunne være i en VW up hvad kalder de det stel? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 Flip-flap har i øvrigt en go længde af at være en kombivogn! ;) Jeg vil kigge på det, men vil helst ikke have en kombi..... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 hvad kalder de det stel?Det er deres letvægtsstel, må lige google Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 Vi kunne have vores Odder vogn på x-Dream stel med i min venindes bil, som er en Skoda CityGO. Så jeg ved med sikkerhed at den kan slåes så meget sammen at den kan være i de små biler. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 Vores Odder på x-Dream kunne være i bagagerummet på vores Ford Fiesta. Mener den har ca samme størrelse eller endda lidt mindre end Fabiaen? Det var både stel og selve kassen, men kassen skulle klappes helt sammen. En fra min MG havde en emaljunga og den kunne ikke være i deres bagagerum i en bil i ca samme størrelse. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2014 Tak for alle jeres svar:) Det gør livet meget besværligt med sådan en barnevogn :) Men jeg må hoppe en tur ud i nogle butikker og kigge, og evt. tage min far med så vi kan måle i forhold til hans bil :). Da besværligt ikke at kunne besøge ham med barnevogn ihvertfald. (han har ikke anhængertræk så kan ikke en gang sætte ét stativ på bilen) Men jeg vil da kigge videre på X-dream stellet, selvom jeg bare synes det er så dyrt.:S Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2014 Hvad med en brugt? Jeg ville ikke have problemer med at koebe en fin, brugt Odder paa X-Dream stel :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2014 Hvad med en brugt? Jeg ville ikke have problemer med at koebe en fin, brugt Odder paa X-Dream stel :):dittoDet gjorde vi :) halv pris og kun brugt i 4 mdr! Dba er din ven ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2014 Hvad med en brugt? Jeg ville ikke have problemer med at koebe en fin, brugt Odder paa X-Dream stel :) :ditto Det gjorde vi :) halv pris og kun brugt i 4 mdr! Dba er din ven ;) Vil også klart købe en brugt :) Men begrænser jo udbuddet noget jo flere krav man sætter:) Ku egentlig godt betale for en ny, men er jeg sgu for nærig til :). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2014 Vil også klart købe en brugt :) Men begrænser jo udbuddet noget jo flere krav man sætter:) Ku egentlig godt betale for en ny, men er jeg sgu for nærig til :). Det handler jo om rettidig omhu, naar man er ude efter det fine af det brugte ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2014 Det handler jo om rettidig omhu, naar man er ude efter det fine af det brugte ;) Det har du helt ret i :) også derfor jeg gerne vil beslutte nu præcis hvad jeg leder efter, og så er der stadig en del måneder til fødslen så jeg har tiden :). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2014 Nu ved jeg ikke hvor du bor, men vi er så småt ved at sætte vores Odder x-Dream til salg, hvis I ender med sådan en... Den er sort med turkis kant, så det kræver jo også man kan lide det ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2014 Det handler jo om rettidig omhu, naar man er ude efter det fine af det brugte ;) Det har du helt ret i :) også derfor jeg gerne vil beslutte nu præcis hvad jeg leder efter, og så er der stadig en del måneder til fødslen så jeg har tiden :). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2014 Nu ved jeg ikke hvor du bor, men vi er så småt ved at sætte vores Odder x-Dream til salg, hvis I ender med sådan en... Den er sort med turkis kant, så det kræver jo også man kan lide det ;) Jeg er da ihvertfald interesseret :) Bor i Rødovre, så ikke særlig langt væk :) Men afhænger selvfølgelig af pris, stand ect. ect. :) (og om manden kan godkende farverne, han siger at det afhænger af kønnet, hvor jeg er mere ligeglad) Del dette indlæg Link to post Share on other sites