Oprettet September 23, 2014 Hej alle i fantastiske kvinder.Jeg vil bare fortælle jer, at i ALLE er SÅ dejlige! I er alle, hver og en, noget helt specielt. I fylder jeres nærmeste med kærlighed, omsorg og tryghed og det er noget der bør erkendes!I er MEGET værd for nogen derude og i betyder en hel del - både her på forummet og for jeres nærmeste.Så hold hovedet højt i dag. Ret ryggen og vær stolt! Smil, det smitter og nyd at du er lige det sted du skal være i livet. Glem igår, tænk ikke over i morgen, men tænk over nu!Mærk efter..Lyt til de lyde der er omkring dig. Snus ind og duft duftende (eller lugtende), mærk efter. Mærk dit hjerte slå og sid i nuet lidt. :) Jeg vil ønske jer ALLE en fantastisk dag.Skal vi ikke sprede glæden og dele vores favorit jokes her i tråden?Så hvis folk ikke lige er i den der "lev i nuet" stemning, i det mindste kan få et godt grin ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 What do you call a fake noodle?- An Impasta What's the difference between tuna, a piano, and glue?- I don't know, what?You can tuna piano but you can't piano a tuna!- OK but what about the glue?I knew you'd get STUCK on that one. How did the intruder get in the house?- Intruder window. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 Hvor er du dejlig, Taz! :loveshower Stort i lige måde til det første :kiss Og tak for et godt grin til de nederste :D :D :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 Du er for skøn! :loveshower Dejlig post at læse, og så måtte jeg grynte af grin over de utroligt dårlige vittigheder.. :lol Elsker sådan nogen!!! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 Haha, genial ide! :D :super (okay, jeg skal nok stoppe nu...) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 Hvor er de geniale Pumpkins! Bliv endelig ved! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 Haha :D Hvor er de gode! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 En fantastisk dag til alle jer fantastiske tøser. Lige hvad jeg havde brug for ❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 Fantastisk piger! Taz du er skøn! :kram :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 Håber at sprede lidt glæde ved denne video! I skulle gerne alle kunne se den.KLIKKELIKKE Del dette indlæg Link to post Share on other sites