Oprettet September 22, 2014 Kan se at der for 1 års tid siden er oprettet et tråd om hvem der er på istagram. Jeg bruger det selv og synes det er en hyggelig måde at følge folk på. Så er i på Istagram? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2014 Jeg hedder FruPiesen Poster mest billeder af Ida og vores liv på gården Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2014 Jeg hedder FruPiesen Så var det derfor jeg ikke kunne finde dig da jeg søgte på mariaelley (som du tidligere havde skrevet) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2014 Så var det derfor jeg ikke kunne finde dig da jeg søgte på mariaelley (som du tidligere havde skrevet)Ja jeg ændrede navn. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2014 Mega surprice: stephi-pigen Jeg poster mest billeder af William og krea. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2014 Mega surprice: stephi-pigen Jeg poster mest billeder af William og krea. Og mad.. Det er hyggeligt det hele :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2014 I kan følge mig (hvis I vil :blush ) på kristine_terkelsen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 Hmm.. Jeg kan kun finde Kami, hvad gør jeg forkert :help Har lige oprettet mig... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 Hmm.. Jeg kan kun finde Kami, hvad gør jeg forkert :help Har lige oprettet mig... hmm måske er det måden du har søger? Hvis du er på fra mobilen skal du søge på stjernen og users. Hvad hedder du? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 hmm måske er det måden du har søger? Hvis du er på fra mobilen skal du søge på stjernen og users. Hvad hedder du?Godt spørgsmål ;) Jeg hedder I_Immanuel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 Kan se at der for 1 års tid siden er oprettet et tråd om hvem der er på istagram. Jeg bruger det selv og synes det er en hyggelig måde at følge folk på. Så er i på Istagram? Jeg hedder MICHALASJ :balloons Tror lige jeg ramte forkert i farten. Ansøg mig lige igen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 He he.. Jeg måtte lige tjekke min egen instagramprofil.. Kunne da ikke huske hvad jeg selv hed :lol Men jeg kan findes på sthe2205 hvis nogen skulle have interesse :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites