Guest

Søvnløshed

6 indlæg i dette emne

Nogen der har et par gode råd mod søvnløshed? JEG KAN IKKE SOVE! Jeg har totalt uro i mine ben og mine arme, og jeg kan slet ikke falde til ro. Det er megatræls. og jeg er sikker på, jeg vil fortryde den manglende søvn bitterligt, når lille Blyb kommer :).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej, jeg har det på fuldstændig samme måde. Jeg vågner midt om natten, og kan ikke finde ro i kroppen.

Jeg overvejede, om det er fordi jeg spænder for meget pga. for mange tanker rent ubevidst, og har derfor overvejet at forsøge med forskellige afspændingsteknikker ala mindfullnes...

 

Skriv hvis du løse dit problem :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tip: magnesium kan virke mod uroen i kroppen. Det samme kan tonicvand (indeholder en smule kinin).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er begyndt at tage konsekvensen af det, når jeg ikke kan sove, og simpelthen stå op. Ellers lægger jeg mig bare på ryggen med åbne øjne og tænker på alt muligt og umuligt indtil jeg falder hen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nu ikke uro i kroppen men nogle gange midt på dagen er jeg så træt at jeg tager en lur og den bliver some tider os for lang og der gør sef. At jeg ikke kan sove om aften/natten. Hvilket gør mig mere træt dagen efter og jeg tager en lur igen og sådan kører det bare, så træls.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har det på samme måde.. vågner først pga det strækker.. så kommer uroen når jeg er vågen og så bliver jeg sulten.. Har nu været vågen siden kl 3... Sidder og spiser nu.. så træls

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER