Oprettet September 18, 2014 Nå tøser...jeg har igår og idag taget ægløsningstest. Er idag på dag 11 i min cyklus som altid er på 28 dage. Igår var der en meget meget utydelig streg og idag en næsten lige så tydelig streg som kontrolstregen. Tænker at den nok er imorgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2014 Årh den er svær, synes jeg. :chin: Jeg mener, at jeg læste i sådan en "bliv hurtigt gravid"-artikel, at det optimale var at december 6 dage inden ÆL, 3 dage inden ÆL og PÅ ÆL. Så ud fra det, tænker jeg nok, at I vil gøre bedst af at sexe idag og så på lørdag eller søndag. Det er mit bud, men jeg ved ikke om det er det smarteste :unsure Held og lykke i hvert fald! :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2014 Årh den er svær, synes jeg. :chin: Jeg mener, at jeg læste i sådan en "bliv hurtigt gravid"-artikel, at det optimale var at december 6 dage inden ÆL, 3 dage inden ÆL og PÅ ÆL. Så ud fra det, tænker jeg nok, at I vil gøre bedst af at sexe idag og så på lørdag eller søndag. Det er mit bud, men jeg ved ikke om det er det smarteste :unsure Held og lykke i hvert fald! :bd Okay må se hvad det bliver til. Men er det ikke lidt vildt at jeg står med en næsten positiv ÆL test på dag 11? Ifølge womanlog skulle jeg først have ÆL på mandag? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2014 BTW så har jeg haft gennemsigtigt udflåd idag (sorry for detaljer) så ÆL bør vel være liiiige om hjørnet? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2014 Okay må se hvad det bliver til. Men er det ikke lidt vildt at jeg står med en næsten positiv ÆL test på dag 11? Ifølge womanlog skulle jeg først have ÆL på mandag? Din cyklus kan jo godt pludselig være kortere, og med næsten positiv test på cd 11, tænker jeg at du måske har ÆL på dag 13 og det synes jeg ikke lyder mærkeligt :) Min womanlog sagde også ÆL igår og jeg er ret sikker på, at det var i mandags. Men jeg synes det er svært at hitte rede i, og det med udflåden er jeg også lidt lost på. :unsure Jeg har bare forstået det sådan, at jo mere sejt, æggehvideagtigt, glat udflåd (jo længere en "streng" du kan lave mellem to fingre ;)) desto bedre chancer. Hvordan det så spiller sammen med, hvornår man egentlig har decideret ægløsning, det har jeg ikke rigtig fattet :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2014 Måske du kan bruge det her http://www.apoteket.dk/KropOgHelbred/Gravid%20og%20baby/Din%20graviditet/%C3%86gl%C3%B8sningstest.aspx Del dette indlæg Link to post Share on other sites