Besvaret January 5, 2015 Sådan :respekt Takker. Lad os nu se, hvor meget, jeg faktisk får svømmet :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2015 Sejt! ;) Er sikker på at det nok skal gøre godt til din preggy-krop! ville ønske at vi havde en svømmehal lige om hjørnet! Det vil HELT sikkert gøre godt :yay Og ja, det hjælper også mig rigtig meget, at der er svømmehal LIGE ved siden af mit job med fri adgang for 75 kr om måneden ;) :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2015 Det vil HELT sikkert gøre godt :yay Og ja, det hjælper også mig rigtig meget, at der er svømmehal LIGE ved siden af mit job med fri adgang for 75 kr om måneden ;) :yay SNYYYD!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2015 Det vil HELT sikkert gøre godt :yay Og ja, det hjælper også mig rigtig meget, at der er svømmehal LIGE ved siden af mit job med fri adgang for 75 kr om måneden ;) :yay Årh, det er billigt! Og så får du lige sådan en her med på vejen: :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2015 Årh, det er billigt! Og så får du lige sådan en her med på vejen: :respekt Tak tak. 750 meter nåede jeg. Det synes jeg er ok, sådan inden arbejdsdagen starter :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2015 Tak tak. 750 meter nåede jeg. Det synes jeg er ok, sådan inden arbejdsdagen starter :yay :Super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2015 10 min på croostraineren og 10 min på romaskinen. Og jeg tar en tur igen i morgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2015 Dagens træning overstået :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2015 Så fik jeg trænet både i dag og i går, i går blev det til 15 min på croostraineren og i dag 16 min. Er lidt stolt af mig selv, for er virkelig i dårlig form. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2015 Dag 5 :yay og jeg klarede ALLE øvelserne i dag.. ikke kønt, men jeg sprang IKKE en øvelse over fordi jeg ikke kunne den. ;) SUCCES! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2015 20 min på croostraineren i dag, og jeg tar en tur igen i morgen. Og muligvis også 10 min på romaskinen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2015 Launches på vej retur fra DP, 50 mavebøjninger, 25 skrå mavebøjninger til hver side, 45 squates og nu IKEA tur :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2015 Launches på vej retur fra DP, 50 mavebøjninger, 25 skrå mavebøjninger til hver side, 45 squates og nu IKEA tur :) Hep hep :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2015 Hep hep :glad :kiss Jeg har lavet mere siden :D Man bliver bidt af det skidt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2015 Launches på vej retur fra DP, 50 mavebøjninger, 25 skrå mavebøjninger til hver side, 45 squates og nu IKEA tur :)Gået IKEA tyndt, en tur i Bilka, hentet Me. I DP, gået en længere tur sammen med børnene i den forbindelse, hoppet på trampolin med Me. I 20 minutter, lavet 25 mavebøjninger mere plus 23 bækkenløft men Mi. Trænede nakke og Me. Fjolledansede :) Vejning i morgen, håber på tabt, også selvom der har været påske ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2015 Så er sculpt day klaret! Bvadr! Synes cardio træning er langt sjovere end styrketræning. Jeg er SMADRET nu.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2015 30 min på croostraineren Dag 1 30 days scuat Challenge og dag 1 30 days ab Challenge Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2015 Dag 9/90 er klaret - plus en omgang :hump ;) Kunne godt finde på at tage en hurtig omgang cardio igen i aften :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2015 Så er sculpt day klaret! Bvadr! Synes cardio træning er langt sjovere end styrketræning. Jeg er SMADRET nu..Men det er jo med til at hjælpe på de der seje cm. Det er sejt gået :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2015 Burde virkelig klare dagens træning, men jeg er træææt :zzz en eller anden giv mig et los i måsen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2015 Burde virkelig klare dagens træning, men jeg er træææt :zzz en eller anden giv mig et los i måsen. :klap Kom igang! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2015 Dag 2 ab og squat Challenge klaret. Så mangler jeg 30 min på croostraineren. Jeg bliver så bikiniklar, i år skal jeg ikke ligne en strandet hval på stranden Og når de 30 dages Challenge er klaret så tar jeg 30 dage mere, måske jeg skal gå i gange med målebåndet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites