Solvej99

Træningstråden

104 indlæg i dette emne

Jeg kan bedst lidt motionsformer hvor man virkelig får sved på panden, og dyrker derfor løb og thaibo i fitnessworld, men har også hørt at især løb kan være problematisk, da jeg har problemer med at blive gravid. Er der nogle af jer der har erfaringer med det, burde jeg dyrke en anden motionsform? Jeg løbet ca. 7 km hver gang. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan bedst lidt motionsformer hvor man virkelig får sved på panden, og dyrker derfor løb og thaibo i fitnessworld, men har også hørt at især løb kan være problematisk, da jeg har problemer med at blive gravid. Er der nogle af jer der har erfaringer med det, burde jeg dyrke en anden motionsform? Jeg løbet ca. 7 km hver gang. 

 

Altså har du hørt at det kan være svært at blive gravid, hvis man løber? Det tror jeg bestemt ikke er rigtigt :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

25 min. på løbebånd

10 min. på crosstrainer

Styrketræning arme :box

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså har du hørt at det kan være svært at blive gravid, hvis man løber? Det tror jeg bestemt ikke er rigtigt :unsure

Det er kun hvis man er eliteløber det kan være et problem - Alm. motionsløberi er kun positivt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor skal du have det gjort henne? Er helt sikker på at resultatet bliver rigtig godt, især når det handler om at få fylde i

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal have dem lavet inde i nygart. Ikke langt fra Kgs Nytorv :) jeg er meget spændt og glæder mig.

Mit er både et fylde og størrelses problem. Jeg er gået fra at bruge en E til en stor A/lille B :( og så er de bare flade.

...

Jeg har slet ikke fået trænet siden halvmarathon i søndags. Ayah ligger syg, og jeg skranter også en lille smule så har ingen energi eller tid haft.

God bedring til jer begge :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj jeg er øm i dag :blink

Kan godt mærke at jeg pludselig bruger nogle andre muskler end bare ved rent løb :box

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

30 min. løb (5 km)

12 min. crosstrainer

15 min. styrketræning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

45 min løb:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, jeg glæder mig til jeg skal i Fitnessworld i morgen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, jeg glæder mig til jeg skal i Fitnessworld i morgen!

:yay :box Har I én i Virum?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay :box Har I én i Virum?

Vi har en i Holte - 1,5 km fra hvor jeg bor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en i Holte - 1,5 km fra hvor jeg bor :)

Det er jo fint :) God tur i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo fint :) God tur i morgen.

Tak ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv jeg har ikke været ude og løbe siden tirsdag i sidste uge :( jeg vil så gerne men orker ikke kl 21+ når børnene sover.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv jeg har ikke været ude og løbe siden tirsdag i sidste uge :( jeg vil så gerne men orker ikke kl 21+ når børnene sover.

Du har da også meget at se til :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Du har da også meget at se til :kram2

Ja der er en del ;)

I dag har jeg fået motion ved at gå ned til bh og tilbage igen. Det er alligevel næsten 5 km i alt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

50 min styrketræning med Charlotte Bircow igår aftes :yay så er jeg igang igen. Har ømme baller idag! :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

50 min styrketræning med Charlotte Bircow igår aftes :yay så er jeg igang igen. Har ømme baller idag! :blink

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke været på toppen i dag, men jeg skal starte på piller i dag, så jeg VILLE afsted! Og det kom jeg, så selvom det kun blev 22 min intervalløb (4km) og 15 min styrke, så er jeg tilfreds og stolt af mig selv!

Og heldigvis blev jeg lige bekræftet i, at jeg altså ret godt kan lide løbebånd og styrketræning på maskiner, så jeg skal nok holde ved vinteren over :glad :box

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været til zumba :D Følte mig en anelse dum :D Og specielt da den ene træner var helt oppe foran mig for at se om hun kunne lære mig et trick :D Men vi prøver helt sikkert igen om en uge ;) Men jeg går ømme ben :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke været på toppen i dag, men jeg skal starte på piller i dag, så jeg VILLE afsted! Og det kom jeg, så selvom det kun blev 22 min intervalløb (4km) og 15 min styrke, så er jeg tilfreds og stolt af mig selv!

Og heldigvis blev jeg lige bekræftet i, at jeg altså ret godt kan lide løbebånd og styrketræning på maskiner, så jeg skal nok holde ved vinteren over :glad :box

Sådan Susanne :super :box

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så løb jeg lige 2.4km på en Coopertest i går - i intervalløb. Det er kondital på 44,2 og kategorien 'meget god' - det hjalp på motivationen :) :box

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så løb jeg lige 2.4km på en Coopertest i går - i intervalløb. Det er kondital på 44,2 og kategorien 'meget god' - det hjalp på motivationen :) :box

Sejt :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER