Besvaret February 10, 2011 1, 2 og 3 :) ;) Ellers kun nr 3 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2011 Min første indskyldelse er kjole 1 eller 3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2011 Jeg er mest til nr. 1 eller 2 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2011 Den er svær.. 1 eller 3 :) Sådan har jeg det også, er ikke så vild med nummer 2 :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2011 Tusind tak for hjælpen piger :glad Nu er der bestilt. Vil I se?... :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2011 Ta daaaa :D og bagfra (jeg har bestilt den i sort) Ooooog - så kom jeg vist lige til... og til at.. og den sidste smuttede ligesom bare... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2011 Ta daaaa :D og bagfra (jeg har bestilt den i sort) Ooooog - så kom jeg vist lige til... og til at.. og den sidste smuttede ligesom bare... FANTASTISK :glad :balloon Sikke et skønt og veludviklet shoppe-gen du har... :loveshower :badgirl :respekt Men nu er du jo automatisk forpligtet til at vise os billeder af kjolerne i aktion når du får dem hjem.... det ved du godt ikke ;) :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2011 Hehe! I knew it! "hov den smuttede" LOL Glæder mig til at se dem på ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2011 FANTASTISK :glad :balloon Sikke et skønt og veludviklet shoppe-gen du har... :loveshower :badgirl :respekt Men nu er du jo automatisk forpligtet til at vise os billeder af kjolerne i aktion når du får dem hjem.... det ved du godt ikke ;) :P :lol Mit shoppegen er MGET veludviklet :lol Nethandel som speciale :D Jeg er faktisk rigtig dårlig til at shoppe i fysiske forretninger. Kan ikke klare en masse mennesker, prøverummene er små og ARG- det er jeg bare ikke god til. Så vil jeg hellere sende retur, hvis tingene ikke passer ;) Vi får lige se med de billeder :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2011 Hehe! I knew it! "hov den smuttede" LOL Glæder mig til at se dem på ;) :lol Det må du da kende Mette :lol Men altså- hvor er så lige de stilletter jeg skal have på til? Det har jeg da vist heller ikke :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2011 :lol Det må du da kende Mette :lol Men altså- hvor er så lige de stilletter jeg skal have på til? Det har jeg da vist heller ikke :whistling Neeeeej mig? Tralala! Stikker begge fingre i ørerne og kan slet ikke høre hvad du siger! Hihi! Ja stilletterne! Hvad med håndtasken og make upen? Hehe! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2011 Neeeeej mig? Tralala! Stikker begge fingre i ørerne og kan slet ikke høre hvad du siger! Hihi! Ja stilletterne! Hvad med håndtasken og make upen? Hehe! Håndtasker har jeg aldrig være god til- de bliver sg væk for mig :D Make-up har jeg vist også rigeligt af- og dog ..... :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2011 Hov.jeg glemte da helt hunden! Håndtaskehunden, som Slf også skal matche ;) Og så siger folk at det er let at købe en kjole! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2011 Hvor er de bare flotte alle dine kjoler :glad Specielt nr. 1 du bliver så smuk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2011 Hov.jeg glemte da helt hunden! Håndtaskehunden, som Slf også skal matche ;) Og så siger folk at det er let at købe en kjole! Jeg skal sgutte have en taskehund ;) Kan majet bedre lide sådan én som møffe :D Hvor er de bare flotte alle dine kjoler :glad Specielt nr. 1 du bliver så smuk Hvor er du sød Sandie- tak :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2011 de er da også flotte alle sammen Tillykke :) Er helt vild med den orange/abrikos farvede Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2011 de er da også flotte alle sammen Tillykke :) Er helt vild med den orange/abrikos farvede Tak søde :kram2 Jeg kunne heller ikek stå for den! Den MÅTTE jeg bare eje! Og jeg har givet 1.100 kr for 4 kjoler inkl fragt fra England- det synes jeg er billigt! Og de er på vej allerede :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2011 ELSKER engelsk tøj... ved ikke hvorfor, men det sidder bare bedre på mig en dansk... Var til en Personal shopper konsultation i Magasin, og stort set alt hvad jeg kom hjem med var fra England... Tillykke med de fine kjoler! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2011 Ej de er bare rigtig flotte og til den pris ja så kan man jo ikk enøjes med en :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2011 ELSKER engelsk tøj... ved ikke hvorfor, men det sidder bare bedre på mig en dansk... Var til en Personal shopper konsultation i Magasin, og stort set alt hvad jeg kom hjem med var fra England... Tillykke med de fine kjoler! Tak :) Har også købt fra England før, og været meget tilfreds :) Ej de er bare rigtig flotte og til den pris ja så kan man jo ikk enøjes med en :-) Tak søde - næææ, én er da aaaaalt for lidt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2011 Åhhhh :loveshower Du bliver SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ smuk søde... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2011 Åhhhh :loveshower Du bliver SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ smuk søde... Tak søde- bliver helt :blush :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2011 Tak søde- bliver helt :blush :kiss ^_^ Skal du skam ikke blive...er jo bare ærlig... :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2011 Jeg skal sgutte have en taskehund ;) Kan majet bedre lide sådan én som møffe :D LOL hører jeg dig sige at i gerne vil have Møffe??!?! :D Hvis i vil ha Møffe så skal jeg nok finde en taske han kan være i.....nok med hjul på hvis i havde påtænkt at fragte ham nogle steder i den ;) Det dælmer et bargain du har gjort! Wehu! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2011 LOL hører jeg dig sige at i gerne vil have Møffe??!?! :D Hvis i vil ha Møffe så skal jeg nok finde en taske han kan være i.....nok med hjul på hvis i havde påtænkt at fragte ham nogle steder i den ;) Det dælmer et bargain du har gjort! Wehu! :D :lol Det bliver nok svært at finde en håndtaske Møffe kan være i :D Men vi må heller ikke have hund pga af allergi, men ellers tak for buddet :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites