Guest

Genstridig baby-lille til kønsscanning :-)

19 indlæg i dette emne

Jeg vil dele vores oplevelse, da vi var til kønsscanning her i fredags. Vi havde formedes 400 kr. bestilt tid hos Scanningsklinikken på Strøget; vi kunne ikke vente :).

 

Vi glædede os og var SÅ spændte, og det blev da også en rigtig god oplevelse. Lille Blyb var helt vildt aktiv, sparkede, slog og nussede næsen med de små hænder. Vi fik billeder og DVD, og damen, der scannede os, var rigtig sød :).

 

MEN! Blyb dækkede ærbart over sine ædlere dele under hele forløbet. Ikke nok med den havde krydset benene, navlestrengen var også placeret nydeligt over den del, vi havde håbet at få at se. Trods rysten, hop, og pirken var det ikke til at se , om det genstridige lille barn er en han eller en hun :). Egentlig burde det ikke have overrasket os, da den også skabte sig så meget til nf, at det tog jordemoderen en hel time at få målt.

 

Heldigvis er scanningsklinikken et godt sted, som gav os en gratis ekstrascanning allerede nu på tirsdag, så vi (forhåbentligt) kan få afsløret, om vi skal koncentrere os om drengenavne eller pigenavne. Og så betyder det flere billeder og flere små filmklip :biglove

Er der andre herinde, der har bekostet en ekstra kønsscanning? Hvad var jeres erfaringer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nogle gange har de garanti, så man uden bekostning får en ny tid, hvis de ikke kan se kønnet 1.gang. Til min første kønsscanning lykkedes det heller ikke at se køn, men et par uger efter gik jeg til ny kønsscanning, og der gad hun heldigvis godt flashe ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, de er nogle selvrådige små dimser! Det undrer mig virkelig, der ikke er flere, der har fået kønsscanning. Men måske er det bare mig, der er så nysgerrig :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Evita havde også en genert lille diva så vidt jeg husker. Tror der måtte 3 scanninger til?!

Her var han ikke blufærdig overhovedet så kan desværre (heldigvis) ikke dele erfaring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen siger at drengene er mere tilbøjelige til at "vise sig frem" end pigerne.... Det ligger nok bare mere naturligt for drenge :P Men om der er noget om det aner jeg ikke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh hvor spændende om i kan se det imorgen :) vi skal torsdag aften :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:balloonsHeld og lykke! Jeg håber, I kan se det :). Vi er så spændte på i morgen. Hvor langt henne er I? Og hvor får I det gjort?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:balloonsHeld og lykke! Jeg håber, I kan se det :). Vi er så spændte på i morgen. Hvor langt henne er I? Og hvor får I det gjort?

Det håber vi i kan og at vi kan :)

Jeg er 14+5 i dag så er 15+0 på torsdag når vi skal afsted.. Jeg skal til oppe i Aalborg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også været på strøget samme sted. 

Vi brugte dem også sidst, da vi ventede vores søn, dengang havde de klinik nede ved Vesterport station. Og scanningsdamen hun kunne simpelthen huske os - godt gået, hun sagde da, at det var på den positive måde. 

 

Vi var afsted da jeg var 14+0 og det var hurtigt og nemt for hende at se, at vi skal have en pige denne gang :) 

De er super søde derinde, og vi kan kun anbefale dem! 

 

Ellers var vi heller ikke kommet tilbage igen :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have en lille dreng :7himmel. Vi er SÅ glade og lykkelige :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke! Drengebørn er skønne! (Regner jeg med)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Stort tillykke med en dreng

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke! Drengebørn er skønne! (Regner jeg med)

Det er de :)

Stort tillykke med jeres prins :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor tidligt kan de se kønnet? Var til nf i går hvor jeg var i 12+6 men hun sagde derinde at det var for tidligt at sige noget om kønnet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor tidligt kan de se kønnet? Var til nf i går hvor jeg var i 12+6 men hun sagde derinde at det var for tidligt at sige noget om kønnet...

Hvis du betaler dig fra en privat scanning, giver flere steder garanti for køn fra 14+0 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du betaler dig fra en privat scanning, giver flere steder garanti for køn fra 14+0 :)

Nemlig :) Og ellers kan du spørge til MD-skanning i uge 20, om de vil se efter det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nemlig :) Og ellers kan du spørge til MD-skanning i uge 20, om de vil se efter det :)

Gider simpelthen ikke vente til MD for det skal vi først til november og jeg vil gerne vide det inden min fødselsdag (30/10) så overvejer meget at vælge en privat scanning... Når de skriver fra uge 15 er det så ikke det samme som 14+0 ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gider simpelthen ikke vente til MD for det skal vi først til november og jeg vil gerne vide det inden min fødselsdag (30/10) så overvejer meget at vælge en privat scanning... Når de skriver fra uge 15 er det så ikke det samme som 14+0 ?

Prøv at skrive og spørge der hvor du påtænker at bestille tid, for en sikkerhedsskyld :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER