BabyHaagensen

Tryghedsscanninge- hvornår??

6 indlæg i dette emne

Hej... Jeg kunne godt tænke mig noget Info på hvor tidligt i tænker at man kan få lavet en tryghedsscanning??

Tænker bare at jeg gerne vil være sikker på at der er hjerteblink hvis der er liv.... Og hvis der ikke er skal jeg vide at det ikke bare er fordi det er for tidligt....

Har en tid 9/10 der er jeg 8+0.... Men du godeste Gud der er længe til.....

Del dette indlæg

Mener det er 7+ du kan se hjerteblink med sikkerhed

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var selv til en tryghedsscanning i uge 7 da jeg blødte og de mistænkte en graviditet udenfor livmoderen.. der så vi hjerteblink, og så vidt jeg husker er det også fra uge 7 man kan være sikker på at se hjerteblink :) 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man siger vist at hvis man venter til uge 8-9 stykker og så ser hjerteblink så er man ovre den største aborttisiko :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved godt det er svært Sweety, men jeg ville vente til 8+0..... Tænk hvis du får en tid 7+0 og ægget er befrugtet 1-2 dage senere end forventet... Så risikerer du at tage J med til en scanning hvor i ikke kan se hjerteblink :kram2

"Normalt" ville jeg bare sige afsted 7+0 men hvor lang bliver den uge ikke lige for J hvis i får at vide i skal prøve at komme tilbage 8+0 og se om der er kommet gang i hjertet...

Men altså... Kan i ikke vente, så kan i ikke vente ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi venter.... Det er det eneste rigtige for os..... ❤️

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER