Oprettet September 14, 2014 Hej... Jeg kunne godt tænke mig noget Info på hvor tidligt i tænker at man kan få lavet en tryghedsscanning?? Tænker bare at jeg gerne vil være sikker på at der er hjerteblink hvis der er liv.... Og hvis der ikke er skal jeg vide at det ikke bare er fordi det er for tidligt.... Har en tid 9/10 der er jeg 8+0.... Men du godeste Gud der er længe til..... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2014 Mener det er 7+ du kan se hjerteblink med sikkerhed Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2014 Jeg var selv til en tryghedsscanning i uge 7 da jeg blødte og de mistænkte en graviditet udenfor livmoderen.. der så vi hjerteblink, og så vidt jeg husker er det også fra uge 7 man kan være sikker på at se hjerteblink :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2014 Man siger vist at hvis man venter til uge 8-9 stykker og så ser hjerteblink så er man ovre den største aborttisiko :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2014 Jeg ved godt det er svært Sweety, men jeg ville vente til 8+0..... Tænk hvis du får en tid 7+0 og ægget er befrugtet 1-2 dage senere end forventet... Så risikerer du at tage J med til en scanning hvor i ikke kan se hjerteblink :kram2 "Normalt" ville jeg bare sige afsted 7+0 men hvor lang bliver den uge ikke lige for J hvis i får at vide i skal prøve at komme tilbage 8+0 og se om der er kommet gang i hjertet... Men altså... Kan i ikke vente, så kan i ikke vente ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2014 Vi venter.... Det er det eneste rigtige for os..... ❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites