Oprettet September 13, 2014 Vi kæmper videre i fars ånd <3 http://cancer.tv2.dk/node/7003 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2014 Jeg har grædt over din sorg, og støtter jeg nu i kampen.. Så ja, jeg vil gerne hjælpe :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2014 Jeg har grædt over din sorg, og støtter jeg nu i kampen.. Så ja, jeg vil gerne hjælpe :kiss Tak søde :kram2 det betyder mere end du aner! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2014 Ja, meget gerne! :kiss (har også siddet med tårer i øjnene flere gange...) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2014 Ja, meget gerne! :kiss (har også siddet med tårer i øjnene flere gange...) Tak søde Mette :kram2 Det er vi rigtig glade for <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2014 Noget siger mig i øvrigt, at du godt kan sætte dit "mål" op ;) :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2014 Så skulle den være afsendt :) :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2014 Noget siger mig i øvrigt, at du godt kan sætte dit "mål" op ;) :goodluck Det håber vi da :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2014 Så skulle den være afsendt :) :biglove Tusind tak søde :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2014 Hvis jeg havde haft pengene til det, havde jeg gerne støttet. Men sidder desværre lidt stramt i det for tiden. Deler den i stedet på Facebook, hvis det er ok? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2014 Hvis jeg havde haft pengene til det, havde jeg gerne støttet. Men sidder desværre lidt stramt i det for tiden. Deler den i stedet på Facebook, hvis det er ok? Det er HELT ok :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2014 Tak fordi du giver mig en chance for udtrykke min medfølelse og kondolence på en så håndgribelig måde.... Har afsendt både SMS og tanker din vej :kiss :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2014 Det går da flot hurtigt opad :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2014 Tak fordi du giver mig en chance for udtrykke min medfølelse og kondolence på en så håndgribelig måde.... Har afsendt både SMS og tanker din vej :kiss :kram2 Tusinde tak søde Christina :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2014 Det går da flot hurtigt opad :yay Ja det skrider frem ad :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2014 Done :) Tusinde tak :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites